Išmani i.EKA kasos sistema

Sutaupykite 140 EUR – užsisakant išmanios i.EKA kasos sprendimus iki š.m. lapkričio 30 d. netaikomas aktyvavimo mokestis.

Specialus pasiūlymas!
Pasiūlymas!

Daugiau apmokėjimo galimybių

Priimkite mokėjimus kortelėmis, grynaisiais ir bekontaktėmis mokėjimo priemonėmis.

Viskas viename

Išmani kasos sistema, mokėjimo kortelių skaitytuvas ir kvitų spausdintuvas viename sprendime.

Pinigai sąskaitoje jau kitą dieną

Klientų mokėjimai jūsų sąskaitoje atsiras jau kitą dieną, net ir savaitgaliais ar švenčių dienomis.

Kasos aparatas ir kortelių skaitytuvas dabar veikia kartu

Vienas sprendimas, kuris ne tik atitinka naujus VMI reikalavimus, bet ir supaprastina kasos valdymą bei apmokėjimų priėmimą.

  • Mokėtinos sumos nereikia įvesti du kartus.
  • Galimybė lengvai pritaikyti nuolaidą apmokėjimui.
  • Pardavimų ataskaitos padeda stebėti verslo rezultatus.
  • Prietaisų įvairovė, galėsite išsirinkti tinkamiausią savo verslui.
  • Užima nedaug vietos ir lengvai perkelsite į bet kurią prekybos vietą.

Sprendimas su virtualia fiskalizacija

Kasos sistema su virtualia fiskalizacija veikia tik palaikant tiesioginį ryšį su i.EKA virtualios fiskalizacijos e. paslauga. Naudojant šį sprendimą būtinas pastovus interneto ryšis mokėjimams atlikti, kadangi kvito duomenys perduodami operacijos metu.

Viskas ko reikia – „Citadele Phone POS“, „ASPA išmani kasa“ programėlių jūsų „Android“ įrenginyje, ir belaidžio spausdintuvo.

  • Tik 0,99 % + 0,02 EUR už operaciją.
  • Mėnesio nuomos mokestis 15 EUR.
  • Užsisakius iki lapkričio 30 d. netaikomas aktyvavimo mokestis. Įprasta kaina 140 EUR.
  • Spausdintuvą galite įsigyti iš partnerių ASPA už vienkartinį mokestį (nuo 50 EUR).
  • Puikus sprendimas mažiems verslams, priimantiems iki 30 mokėjimų per dieną.
photo

Viskas viename įrenginyje – išmani kasos sistema, mokėjimo kortelių skaitytuvas ir integruotas kvitų spausdintuvas.

  • Nuo 0,80 % už operaciją.
  • Įsigijimo kaina 390 EUR.
  • Mėnesio nuomos mokestis 49 EUR*.
  • Užsisakius iki lapkričio 30 d. netaikomas aktyvavimo mokestis. Įprasta kaina 140 EUR.
  • Tinkamas pasirinkimas verslams priimantiems nuo 30 iki 100 mokėjimų per dieną.
Užsisakyti
photo

Viskas viename įrenginyje – išmani kasos sistema, mokėjimo kortelių skaitytuvas ir integruotas kvitų spausdintuvas. Šį įrenginį galima tvirtinti ant rankos ir nešiotis arba pastatyti ant specialaus stovo, pasisukančio 360 laipsnių kampu.

  • Nuo 0,80 % už operaciją.
  • Įsigijimo kaina 499 EUR, su specialiu stovu 684 EUR.
  • Mėnesio nuomos mokestis 59 EUR*, su specialiu stovu 87 EUR*.
  • Užsisakius iki lapkričio 30 d. netaikomas aktyvavimo mokestis. Įprasta kaina 140 EUR.
  • Geriausias pasirinkimas prekybininkams, kurie siūlo platesnį prekių asortimentą ir aptarnauja didesnį klientų srautą.
Užsisakyti
photo

*Minimalus nuomos terminas 6 mėn., trumpalaikei nuomai taikomi kiti įkainiai.

Sprendimas su saugos moduliu

Kasos aparatas su saugos moduliu veikia ir nutrūkus interneto ryšiui, kadangi pasirašyti kvito duomenys į i.EKA perduodami kartą per 24 val. Mokėjimus grynaisiais vis dar galėsite priimti ir be interneto ryšio.

Viskas viename įrenginyje – išmani kasos sistema, mokėjimo kortelių skaitytuvas ir integruotas kvitų spausdintuvas.

  • Multi SIM kortelė – gali prisijungti prie visų ryšio tiekėjų, taip užtikrinant geriausią tuo metu galimą ryšį.
  • Nuo 0,80 % už operaciją.
  • Mėnesio nuomos mokestis 25,90 EUR + 1,5 EUR multi SIM kortelė per mėnesį.
  • Labiausiai tinka verslams pardavimus vykdantiems pagal sumą.
Užsisakyti

Išmani kasos sistema su mokėjimo kortelių skaitytuvu, kvitų spausdintuvu ir saugos moduliu.

  • Nuo 0,8 % už operaciją.
  • Partnerio ASPA kasos aparatas nuo 820 EUR su PVM.
  • Mokėjimo kortelių skaitytuvo nuomos mėnesio mokestis 12,99 EUR + PVM.
  • Užsisakius iki lapkričio 30 d. netaikomas aktyvavimo mokestis. Įprasta kaina 140 EUR.
  • Tinkamas įmonėms, turinčioms didelį pirkėjų skaičių.
Užsisakyti

Norite konsultacijos?
Palikite savo kontaktus.

Prašome teisingai užpildyti asmeninę informaciją, kuri reikalinga jūsų pasirinktai paslaugai/produktui suteikti. Informuojame, kad pasiliekame teisę susisiekti su jumis dėl jus dominančios paslaugos/produkto suteikimo. Jūsų duomenys bus tvarkomi vadovaujantis „Citadele“ banko Asmens duomenų tvarkymo principais.

Verslo portalas

Lengvai ir vienoje vietoje peržiūrėkite mokėjimo operacijas ir išrašykite e. sąskaitas faktūras nemokamai. Prisijungę prie Verslo portalo jūs galite:

  • Sužinoti savo klientų apsipirkimo įpročius.
  • Sukurti e. sąskaitas faktūras ir išsiųsti jas savo klientams el. paštu.
  • Peržiūrėti ir tvarkyti sąskaitų faktūrų apmokėjimo būseną.
  • Susikurti ir gauti reikalingas finansines ataskaitas

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kai bandau atlikti atsiskaitymo operaciją ir priliesti mokėjimo kortele išmanųjį telefoną, telefonas nereaguoja, o po kurio laiko parodomas pranešimas „Operacijos laikas baigėsi“. Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo?

  1. Įsitikinkite, kad kortelė turi bekontakčio atsiskaitymo funkciją (tai rodo piktograma).
  2. Įsitikinkite, kad įrenginyje įjungtas NFC modulis.
  3. Įsitikinkite, kad kortelė priglausta prie NFC modulio vietos jūsų įrenginyje. Daugiau informacijos rasite: Programėlės „tapXphone“ naudotojo vadovas > Mokėjimų priėmimas. NFC moduliai įprastai yra montuojami įrenginių nugarėlėse. Populiariausiuose „Samsung“ mob. įrenginiuose NFC modulius rasite šiose vietose.
  4. Gali būti, kad jūsų įrenginio apsauginis dėklas blokuoja NFC signalą, todėl nuimkite jį ir pakartokite operaciją.
  5. Įsitikinkite, kad kortelė nebuvo per greitai patraukta iš NFC modulio skaitymo lauko.
  6. Gali būti sugadintas ir pačios kortelės bekontaktis funkcionalumas (pasiteiraukite kliento, kaip jo kortelė veikia kituose mokėjimo skaitytuvuose).
  7. Gali būti pažeistas jūsų mobiliojo įrenginio NFC modulis. Galite pabandyti įdiegti trečiosios šalies programėlę, skirtą nuskaityti NFC žymas ir patikrinti įrenginio NFC veikimą.
     

Jungdamasis prie „tapXphone“ programėlės gaunu pranešimą, kad reikia įvesti susiejimo kodą. Kaip galėčiau jį sužinoti?

Susiejimo ir aktyvavimo kodus sistema siunčia prekybininko el. pašto adresu (jį prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties ­ atkreipkite dėmesį, ar šis el. pašto adresas nesiskiria nuo tų, kuriuos šiuo metu naudojate savo įrenginyje).

Prisijungiant prie „tapXphone“ programėlės atsiranda pranešimas „Patikrinkite, ar įvedėte teisingą naudojo vardą arba slaptažodį“. Ką darau ne taip?

Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:

  1. Jeigu jau suaktyvinote mokėjimo mokėjimo skaitytuvą ir pakeitėte pirminį slaptažodį į savo pasirinktą, įsitikinkite, kad įvedėte būtent jį.
  2. Jeigu su tuo pačiu įrenginiu dirba dar vienas naudotojas bei naudojasi tais pačiais prisijungimo duomenimis, įsitikinkite, ar jis nepakeitė slaptažodžio.
  3. Jeigu pamiršote slaptažodį, kurį nustatėte prisijungę prie programėlės, atkurkite pirminį slaptažodį Prekybininko portale. Išsamesnę informaciją rasite Prekybininko portalo naudotojo vadovas > „tapXphone“ programėlės slaptažodžio atkūrimas.
  4. Jeigu jūsų įrenginys jau susietas su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu, ir juo naudojatės priimti mokėjimus, turite atjungti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvoir perskirti įrenginį prie kito prekybininko sktytuvo, kurio prisijungimus turite. Tai galite padaryti Prekybininko portale, atitinkamo prekybininko paskyroje. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.
     

Kodėl negaliu įdiegti programėlės kitame išmaniajame telefone? Gaunu žinutes, kad šiam įrenginiui nėra prieinamų mokėjimo skaitytuvų. Ką tai reiškia?

Jei užsisakėte tik vieną mokėjimo skaitytuvą, antrojo įrenginio prie jo priskirti negalėsite. Jei yra poreikis turėti daugiau įrenginių, kurie galėtų priimti mokėjimus kortelėmis, kreipkitės į „Citadele“ banką ir užsisakykite papildomus mokėjimo skaitytuvus. 
Jei kas nors nutiko jūsų išmaniajam įrenginiui, tuomet galite atsieti senąjį įrenginį nuo mokėjimo skaitytuvo. Atlikus šį veiksmą galėsite įdiegti „tapXphone“ programėlę naujame išmaniajame telefone ir toliau sėkmingai priimti mokėjimus. Atsiejimą galima atlikti Prekybininko portale. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl PIN kodo įvedimo klaviatūra skiriasi nuo standartinės klaviatūros, kuri yra bankomatuose arba įprastuose kortelių skaitytuvuose?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Kokiame telefone galiu įdiegti „tapXphone“ programėlę?

Programėlę galite naudoti, jei:

  • jūsų įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • įrenginyje įdiegta „Google Play“ parduotuvės programėlė.

Tai – minimalūs reikalavimai programėlei įdiegti. Be to, įdiegus programėlę, bus automatiškai patikrintas jūsų įrenginio patikimumas. Jeigu jūsų įrenginys neatitiks saugumo kriterijų, galimybės naudotis programėle gali būti apribotos.

Kuo skiriasi įrenginio susiejimas ir įprastas prisijungimas – šią informaciją kartais matau programėlės prisijungimo ekrane. Kodėl kartais turiu įvesti susiejimo kodą?

Susiejimas yra procesas, kai į įrenginį atsisiunčiami atitinkami nustatymai, kurie leis ateityje naudotis „tapXphone“ programėle. Jei kyla įtarimų, kad jūsų įrenginys neatitinka saugos kriterijų, programėlė gali pakartotinai paprašyti atlikti susiejimo procesą. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kai bandau priimti mokėjimą, rodomas pranešimas „Grėsmė saugumui. Draudžiama uždengti ekraną kita programėle. Uždarykite visas trukdančias programas ir bandykite dar kartą!“. Kodėl jis rodomas?

Šis pranešimas atsiranda dėl to, kad kai kurios programėlės, tokios kaip „Facebook Messenger“, „WhatsApp“, „Viber“, „Skype“, „Twilight“, „Cleaner Master“, „Drupe“ ir kt., gali uždengti kitas programėles – t. y. jos savo turinį ekrane gali rodyti vietoje kitų programėlių turinio.
1 būdas. Uždarykite visas programėles ir bandykite dar kartą.
2 būdas. Pašalinkite tokias programėles kaip „Clean Master“, „CCleaner“, „DU Speed Booster“, „Go Speed“ arba panašias, kurios pristatomos kaip „šiukšlių“ valymo arba mobiliųjų įrenginių spartinimo priemonės.
3 būdas. Pabandykite pašalinti antivirusines programas („Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus“, „Kaspersky Internet Security Mobile“ ir kt.).
4 būdas. Išjunkite visus kitoms programėlėms anksčiau suteiktus leidimus, kurie leidžia uždengti ekrane rodomą kitų programėlių turinį:

  • Eikite į „Settings“ (nustatymai);
  • Pasirinkite „Apps“ (programėlės);
  • Pasirinkite piktogramą ;
  • Pasirinkite „Draw Over Other Applications“ (iškelti ant kitų programėlių). Skirtinguose įrenginiuose šis pavadinimas gali skirtis – pavyzdžiui, tai gali būti parinktys „Display over other Applications“ (rodyti ant kitų programėlių) arba „Picture in Picture“ (vaizdas vaizde). Šį leidimą taip pat galima rasti dalyje „Special Access“ (specialioji prieiga). 
  • Išjunkite minėtoms programėlėms suteiktą galimybę uždengti ekraną, jeigu ji buvo suteikta.
  • Taip pat turėtumėte išjungti kitų fone veikiančių sisteminių programėlių teises uždengti ekraną – pasirinkite „Show System Applications“ (rodyti sistemines programėles) arba šios parinkties atitikmenį.

5 būdas. Eikite į „Settings“ (nustatymai) > „Apps“ (programėlės) > „Default Apps“ (numatytosios programėlės) > „Device Assistance App“ (pagalbinė įrenginio programėlė) > „Analyse On-Screen Text“ (analizuoti ekrane rodomą tekstą) ir spauskite parinktį „Išjungti“. Skirtinguose įrenginiuose, pavadinimas gali skirtis, tačiau turi būti išjungtas leidimas pagalbinei įrenginio programėlei analizuoti ekrane rodomą tekstą ir pagal tai pateikti susijusį turinį.
6 būdas. Išjunkite visas funkcijas (įskaitant sistemines), susijusias su įrenginių valdymu gestų kalba (kai kuriuose įrenginiuose šios funkcijos pateikiamos „Settings“ (nustatymai) > „Advanced Settings“ (išplėstiniai nustatymai) (arba su ekrano nustatymais susijusioje dalyje) > „Full Screen“ (visas ekranas).
7 būdas. Patikrinkite, ar nėra jūsų įrenginio „Android“ operacinės sistemos naujinimų ir, jei yra, atnaujinkite.

Kodėl nerandu jūsų programėlės „Google Play“ parduotuvėje?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Prieš ieškodami programėlės įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Kodėl jungiantis prie „tapXphone“ programėlės netinka el. paštu atsiųstas slaptažodis?

El. paštu atsiųstas slaptažodis naudojamas prisijungti prie Prekybininko portalo, o ne prie „tapXphone“ programėlės.
Jeigu prie „tapXphone“ programėlės jungiatės pirmą kartą, pirminis slaptažodis sutaps su naudotojo vardu (sistema atpažįsta didžiąsias ir mažąsias raides).

Kaip atsieti seną išmanųjį telefoną Prekybininko portale, kad galėčiau įdiegti „tapXphone“ kitame išmaniajame telefone?

Visas procesas išsamiai aprašytas: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl kiekvieną kartą klientui įvedant PIN kodą, klaviatūros skaičių išdėstymas ir mygtukų dydis pasikeičia?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Iš kur parsisiųsti programėlę įrenginiams su „iOS“ operacine sistema?

Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (9.0 ar naujesne versija).

Kodėl negaliu įdiegti programėlės savo išmaniajame telefone?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Norėčiau naudoti programėlę, kad galėčiau išmaniuoju telefonu priimti mokėjimus banko kortelėmis savo parduotuvėje. Nuo ko turėčiau pradėti?

Turėtumėte kreiptis į „Citadele“ banką, kad suaktyvintų mokėjimo kortelių priėmimo mobiliaisiais įrenginiais („Citadele Phone POS“) paslaugą.

Kur galėčiau gauti programėlę, leidžiančią išmaniuoju telefonu priimti atsiskaitymus bekontaktėmis kortelėmis?

„Citadele Phone POS“ ir „tapXphone“ programėles galite parsisiųsti iš „Google Play“ parduotuvės. Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (10.0 ar naujesne versija).

Pasirašiau sutartį su banku, kada gausiu mokėjimo skaitytuvo aktyvinimo kodus?

„tapXphone“ programėlės aktyvinimo kodai išsiunčiami į jūsų nurodytą el. paštą, kai tik pradedate aktyvinimo procesą savo mobiliajame įrenginyje. 
Susiejimo ir aktyvinimo kodas siunčiamas el. paštu (el. pašto adresą prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties).

Kodėl telefono programėlėje nematau visų operacijų, atliktų per tam tikrą laikotarpį?

Programėlėje galite matyti tik esamos (neuždarytos) darbo dienos operacijas, atliktas konkrečiame įrenginyje. Prisijungę prie Prekybininko portalo galite peržiūrėti visas bet kokio laikotarpio ir bet kuriuo jūsų įrenginiu atliktas operacijas, atsispausdinti ataskaitas, stebėti ir pakeisti naudotojų būseną, atsieti mokėjimo skaitytuvą nuo vieno įrenginio, kad jį būtų galima susieti su kitu jūsų įrenginiu.

Jeigu dirbu dviejose prekybos vietose su dviem skirtingais prekybininkais, ar galėčiau į išmanųjį telefoną įdiegti dvi programėles ir juo priimti mokėjimus dviejose vietose – skirtingų prekybininkų naudai?

Į vieną įrenginį galima įdiegti tik vieną programėlę.
Jei norite naudoti vieną įrenginį keliems skirtingiems prekybininkams, tokiu atveju kiekvieną kartą turėsite atsieti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvo ir susieti įrenginį su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu. Daugiau informacijos: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Daugiau klausimų
Kai bandau atlikti atsiskaitymo operaciją ir priliesti mokėjimo kortele išmanųjį telefoną, telefonas nereaguoja, o po kurio laiko parodomas pranešimas „Operacijos laikas baigėsi“. Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo?

  1. Įsitikinkite, kad kortelė turi bekontakčio atsiskaitymo funkciją (tai rodo piktograma).
  2. Įsitikinkite, kad įrenginyje įjungtas NFC modulis.
  3. Įsitikinkite, kad kortelė priglausta prie NFC modulio vietos jūsų įrenginyje. Daugiau informacijos rasite: Programėlės „tapXphone“ naudotojo vadovas > Mokėjimų priėmimas. NFC moduliai įprastai yra montuojami įrenginių nugarėlėse. Populiariausiuose „Samsung“ mob. įrenginiuose NFC modulius rasite šiose vietose.
  4. Gali būti, kad jūsų įrenginio apsauginis dėklas blokuoja NFC signalą, todėl nuimkite jį ir pakartokite operaciją.
  5. Įsitikinkite, kad kortelė nebuvo per greitai patraukta iš NFC modulio skaitymo lauko.
  6. Gali būti sugadintas ir pačios kortelės bekontaktis funkcionalumas (pasiteiraukite kliento, kaip jo kortelė veikia kituose mokėjimo skaitytuvuose).
  7. Gali būti pažeistas jūsų mobiliojo įrenginio NFC modulis. Galite pabandyti įdiegti trečiosios šalies programėlę, skirtą nuskaityti NFC žymas ir patikrinti įrenginio NFC veikimą.
     

Jungdamasis prie „tapXphone“ programėlės gaunu pranešimą, kad reikia įvesti susiejimo kodą. Kaip galėčiau jį sužinoti?

Susiejimo ir aktyvavimo kodus sistema siunčia prekybininko el. pašto adresu (jį prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties ­ atkreipkite dėmesį, ar šis el. pašto adresas nesiskiria nuo tų, kuriuos šiuo metu naudojate savo įrenginyje).

Prisijungiant prie „tapXphone“ programėlės atsiranda pranešimas „Patikrinkite, ar įvedėte teisingą naudojo vardą arba slaptažodį“. Ką darau ne taip?

Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:

  1. Jeigu jau suaktyvinote mokėjimo mokėjimo skaitytuvą ir pakeitėte pirminį slaptažodį į savo pasirinktą, įsitikinkite, kad įvedėte būtent jį.
  2. Jeigu su tuo pačiu įrenginiu dirba dar vienas naudotojas bei naudojasi tais pačiais prisijungimo duomenimis, įsitikinkite, ar jis nepakeitė slaptažodžio.
  3. Jeigu pamiršote slaptažodį, kurį nustatėte prisijungę prie programėlės, atkurkite pirminį slaptažodį Prekybininko portale. Išsamesnę informaciją rasite Prekybininko portalo naudotojo vadovas > „tapXphone“ programėlės slaptažodžio atkūrimas.
  4. Jeigu jūsų įrenginys jau susietas su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu, ir juo naudojatės priimti mokėjimus, turite atjungti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvoir perskirti įrenginį prie kito prekybininko sktytuvo, kurio prisijungimus turite. Tai galite padaryti Prekybininko portale, atitinkamo prekybininko paskyroje. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.
     

Kodėl negaliu įdiegti programėlės kitame išmaniajame telefone? Gaunu žinutes, kad šiam įrenginiui nėra prieinamų mokėjimo skaitytuvų. Ką tai reiškia?

Jei užsisakėte tik vieną mokėjimo skaitytuvą, antrojo įrenginio prie jo priskirti negalėsite. Jei yra poreikis turėti daugiau įrenginių, kurie galėtų priimti mokėjimus kortelėmis, kreipkitės į „Citadele“ banką ir užsisakykite papildomus mokėjimo skaitytuvus. 
Jei kas nors nutiko jūsų išmaniajam įrenginiui, tuomet galite atsieti senąjį įrenginį nuo mokėjimo skaitytuvo. Atlikus šį veiksmą galėsite įdiegti „tapXphone“ programėlę naujame išmaniajame telefone ir toliau sėkmingai priimti mokėjimus. Atsiejimą galima atlikti Prekybininko portale. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl PIN kodo įvedimo klaviatūra skiriasi nuo standartinės klaviatūros, kuri yra bankomatuose arba įprastuose kortelių skaitytuvuose?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Kokiame telefone galiu įdiegti „tapXphone“ programėlę?

Programėlę galite naudoti, jei:

  • jūsų įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • įrenginyje įdiegta „Google Play“ parduotuvės programėlė.

Tai – minimalūs reikalavimai programėlei įdiegti. Be to, įdiegus programėlę, bus automatiškai patikrintas jūsų įrenginio patikimumas. Jeigu jūsų įrenginys neatitiks saugumo kriterijų, galimybės naudotis programėle gali būti apribotos.

Kuo skiriasi įrenginio susiejimas ir įprastas prisijungimas – šią informaciją kartais matau programėlės prisijungimo ekrane. Kodėl kartais turiu įvesti susiejimo kodą?

Susiejimas yra procesas, kai į įrenginį atsisiunčiami atitinkami nustatymai, kurie leis ateityje naudotis „tapXphone“ programėle. Jei kyla įtarimų, kad jūsų įrenginys neatitinka saugos kriterijų, programėlė gali pakartotinai paprašyti atlikti susiejimo procesą. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kai bandau priimti mokėjimą, rodomas pranešimas „Grėsmė saugumui. Draudžiama uždengti ekraną kita programėle. Uždarykite visas trukdančias programas ir bandykite dar kartą!“. Kodėl jis rodomas?

Šis pranešimas atsiranda dėl to, kad kai kurios programėlės, tokios kaip „Facebook Messenger“, „WhatsApp“, „Viber“, „Skype“, „Twilight“, „Cleaner Master“, „Drupe“ ir kt., gali uždengti kitas programėles – t. y. jos savo turinį ekrane gali rodyti vietoje kitų programėlių turinio.
1 būdas. Uždarykite visas programėles ir bandykite dar kartą.
2 būdas. Pašalinkite tokias programėles kaip „Clean Master“, „CCleaner“, „DU Speed Booster“, „Go Speed“ arba panašias, kurios pristatomos kaip „šiukšlių“ valymo arba mobiliųjų įrenginių spartinimo priemonės.
3 būdas. Pabandykite pašalinti antivirusines programas („Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus“, „Kaspersky Internet Security Mobile“ ir kt.).
4 būdas. Išjunkite visus kitoms programėlėms anksčiau suteiktus leidimus, kurie leidžia uždengti ekrane rodomą kitų programėlių turinį:

  • Eikite į „Settings“ (nustatymai);
  • Pasirinkite „Apps“ (programėlės);
  • Pasirinkite piktogramą ;
  • Pasirinkite „Draw Over Other Applications“ (iškelti ant kitų programėlių). Skirtinguose įrenginiuose šis pavadinimas gali skirtis – pavyzdžiui, tai gali būti parinktys „Display over other Applications“ (rodyti ant kitų programėlių) arba „Picture in Picture“ (vaizdas vaizde). Šį leidimą taip pat galima rasti dalyje „Special Access“ (specialioji prieiga). 
  • Išjunkite minėtoms programėlėms suteiktą galimybę uždengti ekraną, jeigu ji buvo suteikta.
  • Taip pat turėtumėte išjungti kitų fone veikiančių sisteminių programėlių teises uždengti ekraną – pasirinkite „Show System Applications“ (rodyti sistemines programėles) arba šios parinkties atitikmenį.

5 būdas. Eikite į „Settings“ (nustatymai) > „Apps“ (programėlės) > „Default Apps“ (numatytosios programėlės) > „Device Assistance App“ (pagalbinė įrenginio programėlė) > „Analyse On-Screen Text“ (analizuoti ekrane rodomą tekstą) ir spauskite parinktį „Išjungti“. Skirtinguose įrenginiuose, pavadinimas gali skirtis, tačiau turi būti išjungtas leidimas pagalbinei įrenginio programėlei analizuoti ekrane rodomą tekstą ir pagal tai pateikti susijusį turinį.
6 būdas. Išjunkite visas funkcijas (įskaitant sistemines), susijusias su įrenginių valdymu gestų kalba (kai kuriuose įrenginiuose šios funkcijos pateikiamos „Settings“ (nustatymai) > „Advanced Settings“ (išplėstiniai nustatymai) (arba su ekrano nustatymais susijusioje dalyje) > „Full Screen“ (visas ekranas).
7 būdas. Patikrinkite, ar nėra jūsų įrenginio „Android“ operacinės sistemos naujinimų ir, jei yra, atnaujinkite.

Kodėl nerandu jūsų programėlės „Google Play“ parduotuvėje?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Prieš ieškodami programėlės įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Kodėl jungiantis prie „tapXphone“ programėlės netinka el. paštu atsiųstas slaptažodis?

El. paštu atsiųstas slaptažodis naudojamas prisijungti prie Prekybininko portalo, o ne prie „tapXphone“ programėlės.
Jeigu prie „tapXphone“ programėlės jungiatės pirmą kartą, pirminis slaptažodis sutaps su naudotojo vardu (sistema atpažįsta didžiąsias ir mažąsias raides).

Kaip atsieti seną išmanųjį telefoną Prekybininko portale, kad galėčiau įdiegti „tapXphone“ kitame išmaniajame telefone?

Visas procesas išsamiai aprašytas: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl kiekvieną kartą klientui įvedant PIN kodą, klaviatūros skaičių išdėstymas ir mygtukų dydis pasikeičia?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Iš kur parsisiųsti programėlę įrenginiams su „iOS“ operacine sistema?

Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (9.0 ar naujesne versija).

Kodėl negaliu įdiegti programėlės savo išmaniajame telefone?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Norėčiau naudoti programėlę, kad galėčiau išmaniuoju telefonu priimti mokėjimus banko kortelėmis savo parduotuvėje. Nuo ko turėčiau pradėti?

Turėtumėte kreiptis į „Citadele“ banką, kad suaktyvintų mokėjimo kortelių priėmimo mobiliaisiais įrenginiais („Citadele Phone POS“) paslaugą.

Kur galėčiau gauti programėlę, leidžiančią išmaniuoju telefonu priimti atsiskaitymus bekontaktėmis kortelėmis?

„Citadele Phone POS“ ir „tapXphone“ programėles galite parsisiųsti iš „Google Play“ parduotuvės. Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (10.0 ar naujesne versija).

Pasirašiau sutartį su banku, kada gausiu mokėjimo skaitytuvo aktyvinimo kodus?

„tapXphone“ programėlės aktyvinimo kodai išsiunčiami į jūsų nurodytą el. paštą, kai tik pradedate aktyvinimo procesą savo mobiliajame įrenginyje. 
Susiejimo ir aktyvinimo kodas siunčiamas el. paštu (el. pašto adresą prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties).

Kodėl telefono programėlėje nematau visų operacijų, atliktų per tam tikrą laikotarpį?

Programėlėje galite matyti tik esamos (neuždarytos) darbo dienos operacijas, atliktas konkrečiame įrenginyje. Prisijungę prie Prekybininko portalo galite peržiūrėti visas bet kokio laikotarpio ir bet kuriuo jūsų įrenginiu atliktas operacijas, atsispausdinti ataskaitas, stebėti ir pakeisti naudotojų būseną, atsieti mokėjimo skaitytuvą nuo vieno įrenginio, kad jį būtų galima susieti su kitu jūsų įrenginiu.

Jeigu dirbu dviejose prekybos vietose su dviem skirtingais prekybininkais, ar galėčiau į išmanųjį telefoną įdiegti dvi programėles ir juo priimti mokėjimus dviejose vietose – skirtingų prekybininkų naudai?

Į vieną įrenginį galima įdiegti tik vieną programėlę.
Jei norite naudoti vieną įrenginį keliems skirtingiems prekybininkams, tokiu atveju kiekvieną kartą turėsite atsieti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvo ir susieti įrenginį su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu. Daugiau informacijos: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

chat logo