Citadele Phone POS

Paverskite savo „Android” telefoną į POS skaitytuvą ir priimkite bekontakčius mokėjimus.

Tik 0,99 % + 0,02 EUR už operaciją.

photo
icon

Abonementinis mokestis 0 EUR per mėnesį

Mokėkite tik už priimtą operaciją.

icon

Visada su jumis

Priimkite mokėjimus bet kur ir bet kada.

icon

Saugus atsiskaitymo būdas

Kortelių informacija nėra išsaugoma jūsų telefone.

Priimkite mokėjimus savo „Android” telefonu

„Citadele Phone POS“ – mobilioji programėlė, leidžianti telefonu arba planšetiniu kompiuteriu su „Android“ operacine sistema priimti bekontakčius mokėjimus kortelėmis ir kitomis bekontakčio mokėjimo priemonėmis.

  • Užsisakykite „Citadele Phone POS“ ir mokėkite tik 0,99% + 0,02 EUR už operaciją. Jokio abonementinio mokesčio!
  • Priimkite mokėjimus bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje, papildoma įranga nėra reikalinga.
  • VISA ir Mastercard sertifikuotas įrankis, atitinkantis visus saugumo standartus.
  • Peržiūrėkite atliktas operacijas, tvarkykite naudotojus ir įrenginius prekybininko portale.
  • Ypač tinkamas smulkioms įmonėms, individualiems prekybininkams, kilnojamajai prekybai.
Užsisakykite
photo

Įsidiegti „Citadele Phone POS“ galite nuotoliniu būdu!

  • Užpildykite užsakymo paraišką.
  • Atsisiųskite „Citadele Phone POS“ programėlę į telefoną ar planšetinį kompiuterį.
  • Per 1-3 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo jums suteiksime prisijungimo duomenis, kad galėtumėte priimti mokėjimus.
photo

Susidomėjote? Palikite savo kontaktus.

Prašome teisingai užpildyti asmeninę informaciją, kuri reikalinga jūsų pasirinktai paslaugai/produktui suteikti. Informuojame, kad pasiliekame teisę susisiekti su jumis dėl jus dominančios paslaugos/produkto suteikimo. Jūsų duomenys bus tvarkomi vadovaujantis „Citadele“ banko Asmens duomenų tvarkymo principais.

Verslo portalas

Lengvai ir vienoje vietoje peržiūrėkite mokėjimo operacijas ir išrašykite e. sąskaitas faktūras visiškai nemokamai. Prisijungę prie verslo portalo jūs galite:

  • Sužinoti apie savo klientų apsipirkimo įpročius.
  • Sukurti e. sąskaitas faktūras ir išsiųsti jas savo klientams el. paštu.
  • Peržiūrėti ir tvarkyti sąskaitų faktūrų apmokėjimo būseną.
  • Susikurti ir gauti reikalingas finansines ataskaitas.
Sužinoti daugiau

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kai bandau atlikti atsiskaitymo operaciją ir priliesti mokėjimo kortele išmanųjį telefoną, telefonas nereaguoja, o po kurio laiko parodomas pranešimas „Operacijos laikas baigėsi“. Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo?

  1. Įsitikinkite, kad kortelė turi bekontakčio atsiskaitymo funkciją (tai rodo piktograma).
  2. Įsitikinkite, kad įrenginyje įjungtas NFC modulis.
  3. Įsitikinkite, kad kortelė priglausta prie NFC modulio vietos jūsų įrenginyje. Daugiau informacijos rasite: Programėlės „tapXphone“ naudotojo vadovas > Mokėjimų priėmimas. NFC moduliai įprastai yra montuojami įrenginių nugarėlėse. Populiariausiuose „Samsung“ mob. įrenginiuose NFC modulius rasite šiose vietose.
  4. Gali būti, kad jūsų įrenginio apsauginis dėklas blokuoja NFC signalą, todėl nuimkite jį ir pakartokite operaciją.
  5. Įsitikinkite, kad kortelė nebuvo per greitai patraukta iš NFC modulio skaitymo lauko.
  6. Gali būti sugadintas ir pačios kortelės bekontaktis funkcionalumas (pasiteiraukite kliento, kaip jo kortelė veikia kituose mokėjimo skaitytuvuose).
  7. Gali būti pažeistas jūsų mobiliojo įrenginio NFC modulis. Galite pabandyti įdiegti trečiosios šalies programėlę, skirtą nuskaityti NFC žymas ir patikrinti įrenginio NFC veikimą.
     

Kodėl negaliu įdiegti programėlės kitame išmaniajame telefone? Gaunu žinutes, kad šiam įrenginiui nėra prieinamų mokėjimo skaitytuvų. Ką tai reiškia?

Jei užsisakėte tik vieną mokėjimo skaitytuvą, antrojo įrenginio prie jo priskirti negalėsite. Jei yra poreikis turėti daugiau įrenginių, kurie galėtų priimti mokėjimus kortelėmis, kreipkitės į „Citadele“ banką ir užsisakykite papildomus mokėjimo skaitytuvus. 
Jei kas nors nutiko jūsų išmaniajam įrenginiui, tuomet galite atsieti senąjį įrenginį nuo mokėjimo skaitytuvo. Atlikus šį veiksmą galėsite įdiegti „tapXphone“ programėlę naujame išmaniajame telefone ir toliau sėkmingai priimti mokėjimus. Atsiejimą galima atlikti Prekybininko portale. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl nerandu jūsų programėlės „Google Play“ parduotuvėje?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Prieš ieškodami programėlės įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Kodėl jungiantis prie „tapXphone“ programėlės netinka el. paštu atsiųstas slaptažodis?

El. paštu atsiųstas slaptažodis naudojamas prisijungti prie Prekybininko portalo, o ne prie „tapXphone“ programėlės.
Jeigu prie „tapXphone“ programėlės jungiatės pirmą kartą, pirminis slaptažodis sutaps su naudotojo vardu (sistema atpažįsta didžiąsias ir mažąsias raides).

Kuo skiriasi įrenginio susiejimas ir įprastas prisijungimas – šią informaciją kartais matau programėlės prisijungimo ekrane. Kodėl kartais turiu įvesti susiejimo kodą?

Susiejimas yra procesas, kai į įrenginį atsisiunčiami atitinkami nustatymai, kurie leis ateityje naudotis „tapXphone“ programėle. Jei kyla įtarimų, kad jūsų įrenginys neatitinka saugos kriterijų, programėlė gali pakartotinai paprašyti atlikti susiejimo procesą. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kokiame telefone galiu įdiegti „tapXphone“ programėlę?

Programėlę galite naudoti, jei:

  • jūsų įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • įrenginyje įdiegta „Google Play“ parduotuvės programėlė.

Tai – minimalūs reikalavimai programėlei įdiegti. Be to, įdiegus programėlę, bus automatiškai patikrintas jūsų įrenginio patikimumas. Jeigu jūsų įrenginys neatitiks saugumo kriterijų, galimybės naudotis programėle gali būti apribotos.

Kai bandau priimti mokėjimą, rodomas pranešimas „Grėsmė saugumui. Draudžiama uždengti ekraną kita programėle. Uždarykite visas trukdančias programas ir bandykite dar kartą!“. Kodėl jis rodomas?

Šis pranešimas atsiranda dėl to, kad kai kurios programėlės, tokios kaip „Facebook Messenger“, „WhatsApp“, „Viber“, „Skype“, „Twilight“, „Cleaner Master“, „Drupe“ ir kt., gali uždengti kitas programėles – t. y. jos savo turinį ekrane gali rodyti vietoje kitų programėlių turinio.
1 būdas. Uždarykite visas programėles ir bandykite dar kartą.
2 būdas. Pašalinkite tokias programėles kaip „Clean Master“, „CCleaner“, „DU Speed Booster“, „Go Speed“ arba panašias, kurios pristatomos kaip „šiukšlių“ valymo arba mobiliųjų įrenginių spartinimo priemonės.
3 būdas. Pabandykite pašalinti antivirusines programas („Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus“, „Kaspersky Internet Security Mobile“ ir kt.).
4 būdas. Išjunkite visus kitoms programėlėms anksčiau suteiktus leidimus, kurie leidžia uždengti ekrane rodomą kitų programėlių turinį:

  • Eikite į „Settings“ (nustatymai);
  • Pasirinkite „Apps“ (programėlės);
  • Pasirinkite piktogramą ;
  • Pasirinkite „Draw Over Other Applications“ (iškelti ant kitų programėlių). Skirtinguose įrenginiuose šis pavadinimas gali skirtis – pavyzdžiui, tai gali būti parinktys „Display over other Applications“ (rodyti ant kitų programėlių) arba „Picture in Picture“ (vaizdas vaizde). Šį leidimą taip pat galima rasti dalyje „Special Access“ (specialioji prieiga). 
  • Išjunkite minėtoms programėlėms suteiktą galimybę uždengti ekraną, jeigu ji buvo suteikta.
  • Taip pat turėtumėte išjungti kitų fone veikiančių sisteminių programėlių teises uždengti ekraną – pasirinkite „Show System Applications“ (rodyti sistemines programėles) arba šios parinkties atitikmenį.

5 būdas. Eikite į „Settings“ (nustatymai) > „Apps“ (programėlės) > „Default Apps“ (numatytosios programėlės) > „Device Assistance App“ (pagalbinė įrenginio programėlė) > „Analyse On-Screen Text“ (analizuoti ekrane rodomą tekstą) ir spauskite parinktį „Išjungti“. Skirtinguose įrenginiuose, pavadinimas gali skirtis, tačiau turi būti išjungtas leidimas pagalbinei įrenginio programėlei analizuoti ekrane rodomą tekstą ir pagal tai pateikti susijusį turinį.
6 būdas. Išjunkite visas funkcijas (įskaitant sistemines), susijusias su įrenginių valdymu gestų kalba (kai kuriuose įrenginiuose šios funkcijos pateikiamos „Settings“ (nustatymai) > „Advanced Settings“ (išplėstiniai nustatymai) (arba su ekrano nustatymais susijusioje dalyje) > „Full Screen“ (visas ekranas).
7 būdas. Patikrinkite, ar nėra jūsų įrenginio „Android“ operacinės sistemos naujinimų ir, jei yra, atnaujinkite.

Jungdamasis prie „tapXphone“ programėlės gaunu pranešimą, kad reikia įvesti susiejimo kodą. Kaip galėčiau jį sužinoti?

Susiejimo ir aktyvavimo kodus sistema siunčia prekybininko el. pašto adresu (jį prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties ­ atkreipkite dėmesį, ar šis el. pašto adresas nesiskiria nuo tų, kuriuos šiuo metu naudojate savo įrenginyje).

Kur galėčiau gauti programėlę, leidžiančią išmaniuoju telefonu priimti atsiskaitymus bekontaktėmis kortelėmis?

„Citadele Phone POS“ ir „tapXphone“ programėles galite parsisiųsti iš „Google Play“ parduotuvės. Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (10.0 ar naujesne versija).

Jeigu dirbu dviejose prekybos vietose su dviem skirtingais prekybininkais, ar galėčiau į išmanųjį telefoną įdiegti dvi programėles ir juo priimti mokėjimus dviejose vietose – skirtingų prekybininkų naudai?

Į vieną įrenginį galima įdiegti tik vieną programėlę.
Jei norite naudoti vieną įrenginį keliems skirtingiems prekybininkams, tokiu atveju kiekvieną kartą turėsite atsieti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvo ir susieti įrenginį su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu. Daugiau informacijos: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Prisijungiant prie „tapXphone“ programėlės atsiranda pranešimas „Patikrinkite, ar įvedėte teisingą naudojo vardą arba slaptažodį“. Ką darau ne taip?

Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:

  1. Jeigu jau suaktyvinote mokėjimo mokėjimo skaitytuvą ir pakeitėte pirminį slaptažodį į savo pasirinktą, įsitikinkite, kad įvedėte būtent jį.
  2. Jeigu su tuo pačiu įrenginiu dirba dar vienas naudotojas bei naudojasi tais pačiais prisijungimo duomenimis, įsitikinkite, ar jis nepakeitė slaptažodžio.
  3. Jeigu pamiršote slaptažodį, kurį nustatėte prisijungę prie programėlės, atkurkite pirminį slaptažodį Prekybininko portale. Išsamesnę informaciją rasite Prekybininko portalo naudotojo vadovas > „tapXphone“ programėlės slaptažodžio atkūrimas.
  4. Jeigu jūsų įrenginys jau susietas su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu, ir juo naudojatės priimti mokėjimus, turite atjungti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvoir perskirti įrenginį prie kito prekybininko sktytuvo, kurio prisijungimus turite. Tai galite padaryti Prekybininko portale, atitinkamo prekybininko paskyroje. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.
     

Kodėl negaliu įdiegti programėlės savo išmaniajame telefone?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Kodėl telefono programėlėje nematau visų operacijų, atliktų per tam tikrą laikotarpį?

Programėlėje galite matyti tik esamos (neuždarytos) darbo dienos operacijas, atliktas konkrečiame įrenginyje. Prisijungę prie Prekybininko portalo galite peržiūrėti visas bet kokio laikotarpio ir bet kuriuo jūsų įrenginiu atliktas operacijas, atsispausdinti ataskaitas, stebėti ir pakeisti naudotojų būseną, atsieti mokėjimo skaitytuvą nuo vieno įrenginio, kad jį būtų galima susieti su kitu jūsų įrenginiu.

Kodėl PIN kodo įvedimo klaviatūra skiriasi nuo standartinės klaviatūros, kuri yra bankomatuose arba įprastuose kortelių skaitytuvuose?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Iš kur parsisiųsti programėlę įrenginiams su „iOS“ operacine sistema?

Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (9.0 ar naujesne versija).

Pasirašiau sutartį su banku, kada gausiu mokėjimo skaitytuvo aktyvinimo kodus?

„tapXphone“ programėlės aktyvinimo kodai išsiunčiami į jūsų nurodytą el. paštą, kai tik pradedate aktyvinimo procesą savo mobiliajame įrenginyje. 
Susiejimo ir aktyvinimo kodas siunčiamas el. paštu (el. pašto adresą prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties).

Norėčiau naudoti programėlę, kad galėčiau išmaniuoju telefonu priimti mokėjimus banko kortelėmis savo parduotuvėje. Nuo ko turėčiau pradėti?

Turėtumėte kreiptis į „Citadele“ banką, kad suaktyvintų mokėjimo kortelių priėmimo mobiliaisiais įrenginiais („Citadele Phone POS“) paslaugą.

Kaip atsieti seną išmanųjį telefoną Prekybininko portale, kad galėčiau įdiegti „tapXphone“ kitame išmaniajame telefone?

Visas procesas išsamiai aprašytas: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl kiekvieną kartą klientui įvedant PIN kodą, klaviatūros skaičių išdėstymas ir mygtukų dydis pasikeičia?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Daugiau klausimų
Kai bandau atlikti atsiskaitymo operaciją ir priliesti mokėjimo kortele išmanųjį telefoną, telefonas nereaguoja, o po kurio laiko parodomas pranešimas „Operacijos laikas baigėsi“. Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo?

  1. Įsitikinkite, kad kortelė turi bekontakčio atsiskaitymo funkciją (tai rodo piktograma).
  2. Įsitikinkite, kad įrenginyje įjungtas NFC modulis.
  3. Įsitikinkite, kad kortelė priglausta prie NFC modulio vietos jūsų įrenginyje. Daugiau informacijos rasite: Programėlės „tapXphone“ naudotojo vadovas > Mokėjimų priėmimas. NFC moduliai įprastai yra montuojami įrenginių nugarėlėse. Populiariausiuose „Samsung“ mob. įrenginiuose NFC modulius rasite šiose vietose.
  4. Gali būti, kad jūsų įrenginio apsauginis dėklas blokuoja NFC signalą, todėl nuimkite jį ir pakartokite operaciją.
  5. Įsitikinkite, kad kortelė nebuvo per greitai patraukta iš NFC modulio skaitymo lauko.
  6. Gali būti sugadintas ir pačios kortelės bekontaktis funkcionalumas (pasiteiraukite kliento, kaip jo kortelė veikia kituose mokėjimo skaitytuvuose).
  7. Gali būti pažeistas jūsų mobiliojo įrenginio NFC modulis. Galite pabandyti įdiegti trečiosios šalies programėlę, skirtą nuskaityti NFC žymas ir patikrinti įrenginio NFC veikimą.
     

Kodėl negaliu įdiegti programėlės kitame išmaniajame telefone? Gaunu žinutes, kad šiam įrenginiui nėra prieinamų mokėjimo skaitytuvų. Ką tai reiškia?

Jei užsisakėte tik vieną mokėjimo skaitytuvą, antrojo įrenginio prie jo priskirti negalėsite. Jei yra poreikis turėti daugiau įrenginių, kurie galėtų priimti mokėjimus kortelėmis, kreipkitės į „Citadele“ banką ir užsisakykite papildomus mokėjimo skaitytuvus. 
Jei kas nors nutiko jūsų išmaniajam įrenginiui, tuomet galite atsieti senąjį įrenginį nuo mokėjimo skaitytuvo. Atlikus šį veiksmą galėsite įdiegti „tapXphone“ programėlę naujame išmaniajame telefone ir toliau sėkmingai priimti mokėjimus. Atsiejimą galima atlikti Prekybininko portale. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl nerandu jūsų programėlės „Google Play“ parduotuvėje?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Prieš ieškodami programėlės įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Kodėl jungiantis prie „tapXphone“ programėlės netinka el. paštu atsiųstas slaptažodis?

El. paštu atsiųstas slaptažodis naudojamas prisijungti prie Prekybininko portalo, o ne prie „tapXphone“ programėlės.
Jeigu prie „tapXphone“ programėlės jungiatės pirmą kartą, pirminis slaptažodis sutaps su naudotojo vardu (sistema atpažįsta didžiąsias ir mažąsias raides).

Kuo skiriasi įrenginio susiejimas ir įprastas prisijungimas – šią informaciją kartais matau programėlės prisijungimo ekrane. Kodėl kartais turiu įvesti susiejimo kodą?

Susiejimas yra procesas, kai į įrenginį atsisiunčiami atitinkami nustatymai, kurie leis ateityje naudotis „tapXphone“ programėle. Jei kyla įtarimų, kad jūsų įrenginys neatitinka saugos kriterijų, programėlė gali pakartotinai paprašyti atlikti susiejimo procesą. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kokiame telefone galiu įdiegti „tapXphone“ programėlę?

Programėlę galite naudoti, jei:

  • jūsų įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • įrenginyje įdiegta „Google Play“ parduotuvės programėlė.

Tai – minimalūs reikalavimai programėlei įdiegti. Be to, įdiegus programėlę, bus automatiškai patikrintas jūsų įrenginio patikimumas. Jeigu jūsų įrenginys neatitiks saugumo kriterijų, galimybės naudotis programėle gali būti apribotos.

Kai bandau priimti mokėjimą, rodomas pranešimas „Grėsmė saugumui. Draudžiama uždengti ekraną kita programėle. Uždarykite visas trukdančias programas ir bandykite dar kartą!“. Kodėl jis rodomas?

Šis pranešimas atsiranda dėl to, kad kai kurios programėlės, tokios kaip „Facebook Messenger“, „WhatsApp“, „Viber“, „Skype“, „Twilight“, „Cleaner Master“, „Drupe“ ir kt., gali uždengti kitas programėles – t. y. jos savo turinį ekrane gali rodyti vietoje kitų programėlių turinio.
1 būdas. Uždarykite visas programėles ir bandykite dar kartą.
2 būdas. Pašalinkite tokias programėles kaip „Clean Master“, „CCleaner“, „DU Speed Booster“, „Go Speed“ arba panašias, kurios pristatomos kaip „šiukšlių“ valymo arba mobiliųjų įrenginių spartinimo priemonės.
3 būdas. Pabandykite pašalinti antivirusines programas („Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus“, „Kaspersky Internet Security Mobile“ ir kt.).
4 būdas. Išjunkite visus kitoms programėlėms anksčiau suteiktus leidimus, kurie leidžia uždengti ekrane rodomą kitų programėlių turinį:

  • Eikite į „Settings“ (nustatymai);
  • Pasirinkite „Apps“ (programėlės);
  • Pasirinkite piktogramą ;
  • Pasirinkite „Draw Over Other Applications“ (iškelti ant kitų programėlių). Skirtinguose įrenginiuose šis pavadinimas gali skirtis – pavyzdžiui, tai gali būti parinktys „Display over other Applications“ (rodyti ant kitų programėlių) arba „Picture in Picture“ (vaizdas vaizde). Šį leidimą taip pat galima rasti dalyje „Special Access“ (specialioji prieiga). 
  • Išjunkite minėtoms programėlėms suteiktą galimybę uždengti ekraną, jeigu ji buvo suteikta.
  • Taip pat turėtumėte išjungti kitų fone veikiančių sisteminių programėlių teises uždengti ekraną – pasirinkite „Show System Applications“ (rodyti sistemines programėles) arba šios parinkties atitikmenį.

5 būdas. Eikite į „Settings“ (nustatymai) > „Apps“ (programėlės) > „Default Apps“ (numatytosios programėlės) > „Device Assistance App“ (pagalbinė įrenginio programėlė) > „Analyse On-Screen Text“ (analizuoti ekrane rodomą tekstą) ir spauskite parinktį „Išjungti“. Skirtinguose įrenginiuose, pavadinimas gali skirtis, tačiau turi būti išjungtas leidimas pagalbinei įrenginio programėlei analizuoti ekrane rodomą tekstą ir pagal tai pateikti susijusį turinį.
6 būdas. Išjunkite visas funkcijas (įskaitant sistemines), susijusias su įrenginių valdymu gestų kalba (kai kuriuose įrenginiuose šios funkcijos pateikiamos „Settings“ (nustatymai) > „Advanced Settings“ (išplėstiniai nustatymai) (arba su ekrano nustatymais susijusioje dalyje) > „Full Screen“ (visas ekranas).
7 būdas. Patikrinkite, ar nėra jūsų įrenginio „Android“ operacinės sistemos naujinimų ir, jei yra, atnaujinkite.

Jungdamasis prie „tapXphone“ programėlės gaunu pranešimą, kad reikia įvesti susiejimo kodą. Kaip galėčiau jį sužinoti?

Susiejimo ir aktyvavimo kodus sistema siunčia prekybininko el. pašto adresu (jį prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties ­ atkreipkite dėmesį, ar šis el. pašto adresas nesiskiria nuo tų, kuriuos šiuo metu naudojate savo įrenginyje).

Kur galėčiau gauti programėlę, leidžiančią išmaniuoju telefonu priimti atsiskaitymus bekontaktėmis kortelėmis?

„Citadele Phone POS“ ir „tapXphone“ programėles galite parsisiųsti iš „Google Play“ parduotuvės. Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (10.0 ar naujesne versija).

Jeigu dirbu dviejose prekybos vietose su dviem skirtingais prekybininkais, ar galėčiau į išmanųjį telefoną įdiegti dvi programėles ir juo priimti mokėjimus dviejose vietose – skirtingų prekybininkų naudai?

Į vieną įrenginį galima įdiegti tik vieną programėlę.
Jei norite naudoti vieną įrenginį keliems skirtingiems prekybininkams, tokiu atveju kiekvieną kartą turėsite atsieti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvo ir susieti įrenginį su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu. Daugiau informacijos: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Prisijungiant prie „tapXphone“ programėlės atsiranda pranešimas „Patikrinkite, ar įvedėte teisingą naudojo vardą arba slaptažodį“. Ką darau ne taip?

Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:

  1. Jeigu jau suaktyvinote mokėjimo mokėjimo skaitytuvą ir pakeitėte pirminį slaptažodį į savo pasirinktą, įsitikinkite, kad įvedėte būtent jį.
  2. Jeigu su tuo pačiu įrenginiu dirba dar vienas naudotojas bei naudojasi tais pačiais prisijungimo duomenimis, įsitikinkite, ar jis nepakeitė slaptažodžio.
  3. Jeigu pamiršote slaptažodį, kurį nustatėte prisijungę prie programėlės, atkurkite pirminį slaptažodį Prekybininko portale. Išsamesnę informaciją rasite Prekybininko portalo naudotojo vadovas > „tapXphone“ programėlės slaptažodžio atkūrimas.
  4. Jeigu jūsų įrenginys jau susietas su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu, ir juo naudojatės priimti mokėjimus, turite atjungti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvoir perskirti įrenginį prie kito prekybininko sktytuvo, kurio prisijungimus turite. Tai galite padaryti Prekybininko portale, atitinkamo prekybininko paskyroje. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.
     

Kodėl negaliu įdiegti programėlės savo išmaniajame telefone?

Gali būti, kad jūsų įrenginio charakteristikos neatitinka programėlės diegimo reikalavimų. Įsitikinkite, kad:

  • įrenginyje veikia operacinės sistemos „Android“ 10.0 arba naujesnė versija;
  • įrenginyje integruotas NFC („Near Field Communication“) artimojo ryšio modulis;
  • „Google“ numatyta vieta atitinka jūsų regioną.

Kodėl telefono programėlėje nematau visų operacijų, atliktų per tam tikrą laikotarpį?

Programėlėje galite matyti tik esamos (neuždarytos) darbo dienos operacijas, atliktas konkrečiame įrenginyje. Prisijungę prie Prekybininko portalo galite peržiūrėti visas bet kokio laikotarpio ir bet kuriuo jūsų įrenginiu atliktas operacijas, atsispausdinti ataskaitas, stebėti ir pakeisti naudotojų būseną, atsieti mokėjimo skaitytuvą nuo vieno įrenginio, kad jį būtų galima susieti su kitu jūsų įrenginiu.

Kodėl PIN kodo įvedimo klaviatūra skiriasi nuo standartinės klaviatūros, kuri yra bankomatuose arba įprastuose kortelių skaitytuvuose?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Iš kur parsisiųsti programėlę įrenginiams su „iOS“ operacine sistema?

Šiuo metu programėlės yra skirtos tik mobiliesiems įrenginiams su operacine sistema „Android“ (9.0 ar naujesne versija).

Pasirašiau sutartį su banku, kada gausiu mokėjimo skaitytuvo aktyvinimo kodus?

„tapXphone“ programėlės aktyvinimo kodai išsiunčiami į jūsų nurodytą el. paštą, kai tik pradedate aktyvinimo procesą savo mobiliajame įrenginyje. 
Susiejimo ir aktyvinimo kodas siunčiamas el. paštu (el. pašto adresą prašome nurodyti jums pildant prašymą dėl Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutarties ir Kortelių aptarnavimo įrenginio (mokėjimo skaitytuvo) nuomos sutarties).

Norėčiau naudoti programėlę, kad galėčiau išmaniuoju telefonu priimti mokėjimus banko kortelėmis savo parduotuvėje. Nuo ko turėčiau pradėti?

Turėtumėte kreiptis į „Citadele“ banką, kad suaktyvintų mokėjimo kortelių priėmimo mobiliaisiais įrenginiais („Citadele Phone POS“) paslaugą.

Kaip atsieti seną išmanųjį telefoną Prekybininko portale, kad galėčiau įdiegti „tapXphone“ kitame išmaniajame telefone?

Visas procesas išsamiai aprašytas: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.

Kodėl kiekvieną kartą klientui įvedant PIN kodą, klaviatūros skaičių išdėstymas ir mygtukų dydis pasikeičia?

Saugiam PIN kodo įvedimui yra naudojama virtuali klaviatūra, kurios mygtukai išdėstyti atsitiktine tvarka ir yra skirtingų dydžių. Tai leidžia užtikrinti saugų atsiskaitymą, kai kliento prašoma įvesti PIN kodą.

Daugiau galimybių su „Citadele“

photo

Sąskaitos atidarymas ir verslo planai

Verslo sąskaitos atidarymas vos per 20 min. Paslaugų planai verslui.
Sužinoti daugiau
photo

Mikropaskola

Finansavimas iki 25 000 EUR įvairioms verslo reikmėms. Pateikite paraišką internetu ir gaukite pasiūlymą per 1 darbo dieną.
Sužinoti daugiau
photo

„C Business“ kortelė verslui

Mokėjimo kortelė su kelionių ir pirkinių draudimu.
Sužinoti daugiau
chat logo