Pasiūlymų ir skundų nagrinėjimas
Bet kuris esamas ar potencialus klientas gali pateikti pasiūlymą ar skundą apie savo patirtį su „Citadele“ banku jam patogiu būdu:
Pildant užklausą interneto banke | Interneto bankas > Prašymai > Laisvos formos prašymas bankui |
---|---|
Per mobiliosios programėlės pokalbių langą | Atidarius mob. programėlę ir paspaudus pokalbių ikonėlę viršutiniame kairiajame kampe |
Per mūsų svetainę | Siųsti žinutę |
El. paštu | info@citadele.lt |
Paštu | Upės g. 21-1, LT-08128 Vilnius |
Asmeniškai | Bet kuriame „Citadele“ banko klientų aptarnavimo skyriuje |
Skambinant telefonu | +370 5 221 9091 |
Laiške nurodyk:
- Savo vardą ir pavardę. Jei atstovauji įmonę, nurodyk įmonės pavadinimą.
- Asmens kodą arba gimimo datą. Jei atstovauji įmonę, nurodyk įmonės registracijos numerį.
- Kontaktinę informaciją.
- Pasiūlymą ar skundą.
- Pageidaujamą susisiekimo būdą norint gauti atsakymą.
Pabrėžiame, kad kreipiantis el. paštu, Jums galėsime pateikti tik bendro pobūdžio informaciją. Tinkamą pagalbą ir atsakymus į klausimus galėsime suteikti tik skundą gavus identifikuotu kanalu (pildant užklausą interneto banke, per mobiliosios programėlės pokalbių langą, asmeniškai atvykus į padalinį ar telefonu).
Pasiūlymus ir skundus išnagrinėsime ir Jums atsakymą pateiksime per sutartyse ar taikomuose teisės aktuose numatytus terminus.
Skundai dėl „Citadele“ banko, kaip tarpininko, suteiktų draudimo paslaugų per 5 darbo dienas elektroniniu būdu perduodami draudikui.
Jei pranešimui įvertinti reikės papildomos informacijos arba daugiau laiko, susisieksime.
Skundus nagrinėjame nemokamai.
Tirdami kiekvieną skundą siekiame objektyvumo ir teisingumo, tačiau, jei gautas atsakymas tavęs netenkina, turi teisę kreiptis į Lietuvos banką (Lietuvos banko elektroninę vartojimo ginčų nagrinėjimo sistemą – www.lb.lt/gincu-sistema, taip pat naudojant nuorodą į šią elektroninę sistemą – www.lb.lt/lt/spreskite-ginca-su-finansiniu-paslaugu-teikeju).
Tavo asmens duomenys bus tvarkomi pagal Asmens duomenų apsauga ir tvarkymas.