Kaip iš naujo įdiegti „MobileSCAN“, jei pamiršau savo PIN kodą?
Jei pamiršote „MobileSCAN“ PIN kodą ir negalite prisijungti prie „Citadele“ programėlės, privalote atsijungti ir iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ programėlėje. Bankas niekur nesaugo jūsų „MobileSCAN“ PIN kodo, todėl jo priminti jums negalime. Norėdami atsijungti nuo „MobileSCAN“:
1) atidarykite programėlę ir paspauskite „MobileSCAN“;
2) ekrano viršuje dešinėje pusėje paspauskite „MobileSCAN“ nustatymų piktogramą;
3) atidarykite įrenginio informaciją ir paspauskite „Atjungti šį MobileSCAN įrenginį“.
Kad iš naujo įdiegtumėte „MobileSCAN“, jei turite privataus kliento sąskaitą banke, „MobileSCAN“ aktyvinti galite tik programėlėje:
1. Spauskite „Prisijungti“.
2. Įveskite interneto banko prisijungimo vardą ir slaptažodį.
3. „MobileSCAN“ aktyvinimas prasidės automatiškai.
4. Įsitikinkite, kad telefono numeris yra jūsų ir spauskite „Gauti SMS“.
5. Įveskite kodą, kurį gavote SMS žinute.
6. Sugalvokite ir įveskite savo naują 5-ių skaitmenų PIN kodą, kitame žingsnyje įveskite naują PIN kodą dar kartą.
7. Aktyvinkite biometrinių duomenų naudojimą (piršto antspaudo, veido ar akies rainelės atpažinimo) „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, jei jūsų telefone yra tokia galimybė ir esate aktyvinęs biometrinių duomenų naudojimą kaip telefono atrakinimo būdus.
8. „MobileSCAN“ priemonė aktyvinta!
Atkreipiame jūsų dėmesį, kad jungiantis prie mobiliosios programėlės su „MobileSCAN“ taikomi šie operacijų limitai: 3 000 eurų vieno mokėjimo limitas ir 3 000 eurų dienos mokėjimų limitas. Jei norite padidinti operacijų limitus, turite asmeniškai atvykti į banko skyrių arba užpildyti prašymą interneto banke, išskyrus atvejus, kai įrenginys yra nesaugus.
Jei valdote kito asmens sąskaitas (neturite nuosavos „Citadele“ sąskaitos), tuomet norėdami iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ turėsite atvykti į banko skyrių ir turėti su savimi seną „MobileSCAN“ licenciją.