Pereiti į puslapio turinį

MOKĖJIMŲ TVIRTINIMO IR PRISIJUNGIMO PRIEMONĖS

Mokėk už paslaugas ir tvirtink mokėjimus tau patogiausiu būdu.

„MobileSCAN“

Rinkis šį būdą, jeigu visada su savimi turi išmanųjį telefoną.

„Mobile-ID“

Jeigu nori pradėti naudotis „Mobile-ID“, turi kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

Kodų generatoriai

Naudok, jeigu neturi išmaniojo įrenginio.

„MobileSCAN“ – išmaniųjų įrenginių naudotojams

  • Prisijunk prie „Citadele“ banko mobiliosios programėlės arba interneto banko ir tvirtink mokėjimus naudojant savo sugalvotą penkių skaitmenų „MobileSCAN“ PIN kodą, veido atpažinimo funkciją („Face ID“) arba piršto atspaudą.
  • Prisijungimas su „MobileSCAN“ ir naudojimas yra nemokamas. „MobileSCAN“ licencija išduodama neribotam laikui.
  • „MobileSCAN“ veikia visuose šiuolaikiniuose išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose (nuo „Apple“ iOS 15 ir nuo „Android“ 9.0).
  • Padidinti mokėjimų limitus su „MobileSCAN“ gali banko skyriuje.

„Mobile-ID“

  • Gali prisijungti ne tik prie „Citadele“ interneto banko ar mobiliosios programėlės, bet ir prie kitų e. paslaugų teikėjų portalų.
  • Suteikia galimybę saugiai tvirtinti mokėjimus ar kitas operacijas „Citadele“ interneto banke.
  • Norint pasinaudoti šia galimybe, „Mobile-ID“ turi būti įtrauktas į interneto banko sutartį.
  • Jei nori pradėti naudotis „Mobile-ID“, turi kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Nepamiršk su savimi turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Kodų generatoriai ir kodų kortelės


  • „Digipass 780“ naudoja unikalų spalvinį kodą (panašų į „MobileSCAN“).
  • Skenuodamas šį kodą, vartotojas ekrane mato visas operacijos detales ir gali nedelsdamas ją patvirtinti su PIN kodu, kuris yra žinomas tik jam.
  • Standartinis mokėjimų limitas yra iki 30 mln. EUR per dieną.
  • Mokestis už „Digipass 780“ išdavimą yra 35 EUR.
photo

Kompaktiški ir paprasti, puikiai tinkantys privatiems ir verslo klientams, atliekantiems didesnį kiekį mokėjimų.

  • Generuoja neribotą kodų kiekį. Padeda saugiai patvirtinti duomenis, pasirašyti mokėjimus, sutartis bei kitus dokumentus „Citadele“ interneto banke, suvedant unikalų vienkartinį 6 skaitmenų kodą, galiojantį apie minutę.
  • Kartu su atsitiktiniu kodu, kurį sugeneruoja PIN kodų generatorius, naudotojas taip pat turi įvesti kodą, kuris atsiunčiamas SMS žinute.
  • Veikia su baterija iki 5 metų.
  • Standartinis vieno mokėjimo ir dienos operacijų limitas yra 60 000 EUR.
  • Mokestis už kodų generatoriaus išdavimą yra 12 EUR.
photo
  • Kodų kortelės turi ir papildomą apsaugos kodą, kuris siunčiamas SMS žinute (pranešimas siunčiamas banko nustatytais atvejais).
  • Gali patvirtinti mokėjimus iki 3000 EUR per dieną.
  • Svarbu! Nuo 2023.04.17 kodų kortelės nebebus išduodamos.
photo

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kaip patikrinti banko sąskaitos likutį interneto banke?

Savo sąskaitos likutį galite pasitikrinti interneto banke. Prisijungę prie interneto banko svetainės, sąskaitos likutį matysite pradžios puslapyje. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad puslapyje matysite dvi reikšmes: „Likutis“ ir „Prieinamas likutis“, kurios gali skirtis. Prieinamas likutis yra reali suma jūsų banko sąskaitoje. Jūsų sąskaitos likutis yra visa suma, įskaitant prieinamą likutį ir rezervuotas sumas už atliktas operacijas, kurių sumos dar nebuvo nurašytos nuo jūsų sąskaitos.

Norėdami pasižiūrėti, kokia suma yra rezervuota, spauskite ant jus dominančios sąskaitos ir pamatysite atliktas operacijas. Taip pat galite paspausti „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkti jus dominančią sąskaitą ten.

Paspaudę „Rezervuota suma“, pamatysite sąrašą operacijų, kurių sumos yra rezervuotos, tačiau dar nenurašytos nuo sąskaitos. Tai reiškia, kad jūs fiziškai atlikote operaciją, tačiau pardavėjas dar nepateikė Bankui prašymo pervesti lėšas.

Kaip galėčiau padidinti „MobileSCAN“ limitus asmeniškai nesilankydamas (-a) banko skyriuje?

Kad mes galėtume apsvarstyti galimybę nuotoliniu būdu padidinti jūsų „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės limitą, turite atlikti du veiksmus.

1. Pateikite prašymą. 
Norėdami tai padaryti, interneto naršyklėje prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Prašymai“ pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.

Užpildykite toliau nurodytas dalis: 
Tema: „MobileSCAN“ limito didinimas
Sąskaitos numeris patvirtinimui: iš sąrašo pasirinkite bet kurią savo sąskaitą
Tekstas: Įrašykite tekstą, naudodami šį šabloną „Prašau nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą, nes... (apibūdinkite priežastį)“. 
Spauskite „Toliau“ ir pasirašykite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonės kodą.
Nurodymų istorijoje galite patikrinti, ar nurodymas buvo sėkmingai pateiktas bankui – jei taip, prie savo nurodymo matysite raidę „P“, kuri reiškia, kad nurodymas apdorojamas.

2. Paskambinkite į banką telefonu +370 5 221 9091 ir praneškite darbuotojui, kad pateikėte prašymą nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą.

Būkite pasirengę telefonu patvirtinti savo tapatybę.

Kaip pakeisti mokėjimo kortelę interneto banke?

Kortelė keičiama, jei užsisakote tą pačią kortelę ir nekeičiate turimos sąskaitos.

Kortelė gali būti keičiama, jei:

  • kortelė buvo pavogta;
  • kortelę pamėtėte;
  • užmiršote kortelės PIN kodą;
  • palikote kortelę bankomate;
  • baigėsi kortelės galiojimo laikas;
  • pasikeitė kortelės turėtojo vardas ir (arba) pavardė;
  • kortelė buvo pažeista;
  • kyla įtarimų dėl sukčiavimo;
  • kortelės negavote (banko skyriuje / paštu).

Norėdami pakeisti mokėjimo kortelę, prisijunkite prie interneto banko, spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkite „Pakeisti esamą kortelę“.

Paspaudus „Pakeisti turimą kortelę“, privalote užpildyti visus reikalaujamus laukus. Privalomi užpildyti laukai yra pažymėti žvaigždute. Kai kurie laukai užpildomi automatiškai. Patikrinkite, ar informacija yra teisinga ir, jei reikalinga, pataisykite ją.

Į kai kuriuos laukus yra integruotos kontrolės priemonės ir, jei įvedėte neteisingą informaciją, matysite įspėjimą. Jei matote įspėjimą, susiraskite teisingą informaciją ir pataisykite ją.

Įvedę savo duomenis, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi savo prisijungimo priemone. Аr prašymas buvo pateiktas, visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Kaip iš naujo įdiegti „MobileSCAN“, jei pamiršau savo PIN kodą?

Jei pamiršote „MobileSCAN“ PIN kodą ir negalite prisijungti prie „Citadele“ programėlės, privalote atsijungti ir iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ programėlėje. Bankas niekur nesaugo jūsų „MobileSCAN“ PIN kodo, todėl jo priminti jums negalime. Norėdami atsijungti nuo „MobileSCAN“:

1) atidarykite programėlę ir paspauskite „MobileSCAN“;

2) ekrano viršuje dešinėje pusėje paspauskite „MobileSCAN“ nustatymų piktogramą;

3) atidarykite įrenginio informaciją ir paspauskite „Atjungti šį MobileSCAN įrenginį“.

Kad iš naujo įdiegtumėte „MobileSCAN“, jei turite privataus kliento sąskaitą banke, „MobileSCAN“ aktyvinti galite tik programėlėje:

1. Spauskite „Prisijungti“.

2. Įveskite interneto banko prisijungimo vardą ir slaptažodį.

3. „MobileSCAN“ aktyvinimas prasidės automatiškai.

4. Įsitikinkite, kad telefono numeris yra jūsų ir spauskite „Gauti SMS“.

5. Įveskite kodą, kurį gavote SMS žinute.

6. Sugalvokite ir įveskite savo naują 5-ių skaitmenų PIN kodą, kitame žingsnyje įveskite naują PIN kodą dar kartą.

7. Aktyvinkite biometrinių duomenų naudojimą (piršto antspaudo, veido ar akies rainelės atpažinimo) „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, jei jūsų telefone yra tokia galimybė ir esate aktyvinęs biometrinių duomenų naudojimą kaip telefono atrakinimo būdus.

8. „MobileSCAN“ priemonė aktyvinta!

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad jungiantis prie mobiliosios programėlės su „MobileSCAN“ taikomi šie operacijų limitai: 3 000 eurų vieno mokėjimo limitas ir 3 000 eurų dienos mokėjimų limitas. Jei norite padidinti operacijų limitus, turite asmeniškai atvykti į banko skyrių arba užpildyti prašymą interneto banke, išskyrus atvejus, kai įrenginys yra nesaugus.

Jei valdote kito asmens sąskaitas (neturite nuosavos „Citadele“ sąskaitos), tuomet norėdami iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ turėsite atvykti į banko skyrių ir turėti su savimi seną „MobileSCAN“ licenciją.

Kaip prisijungti prie interneto banko, jei tvarkau kito asmens sąskaitas?

Kaip prisijungti prie interneto banko, jei tvarkau kito asmens sąskaitas?
Norint prie interneto banko prijungti kito asmens sąskaitas, reikia kartu su tuo asmeniu atvykti į artimiausią banko skyrių. Abu turite atsinešti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pasą ar asmens tapatybės kortelę). Banko darbuotojas parengs interneto banko sutartį, jūs pasirinksite savo prisijungimo vardą ir slaptažodį bei nuspręsite, kokią prisijungimo priemonę naudosite, t. y. „MobileSCAN“, PIN kodų generatorių, ar Mobile-ID.

Kaip prisijungti prie interneto banko, jei tvarkau verslo kliento sąskaitas?
Atvykite kartu su verslo kliento atstovu (asmuo, pagal įstatymus arba įgaliojimą, turintis teisę pasirašyti sutartis juridinio asmens vardu) į artimiausią banko skyrių. Abu turite atsinešti asmens tapatybę patvirtinantčius dokumentus (pasą ar asmens tapatybės kortelę). Banko darbuotojas parengs interneto banko sutartį, jūs pasirinksite savo prisijungimo vardą ir slaptažodį bei nuspręsite, kokią prisijungimo priemonę naudosite, t. y. „MobileSCAN“, PIN kodų generatorių, ar Mobile-ID

Daugiau klausimų
Kaip patikrinti banko sąskaitos likutį interneto banke?

Savo sąskaitos likutį galite pasitikrinti interneto banke. Prisijungę prie interneto banko svetainės, sąskaitos likutį matysite pradžios puslapyje. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad puslapyje matysite dvi reikšmes: „Likutis“ ir „Prieinamas likutis“, kurios gali skirtis. Prieinamas likutis yra reali suma jūsų banko sąskaitoje. Jūsų sąskaitos likutis yra visa suma, įskaitant prieinamą likutį ir rezervuotas sumas už atliktas operacijas, kurių sumos dar nebuvo nurašytos nuo jūsų sąskaitos.

Norėdami pasižiūrėti, kokia suma yra rezervuota, spauskite ant jus dominančios sąskaitos ir pamatysite atliktas operacijas. Taip pat galite paspausti „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkti jus dominančią sąskaitą ten.

Paspaudę „Rezervuota suma“, pamatysite sąrašą operacijų, kurių sumos yra rezervuotos, tačiau dar nenurašytos nuo sąskaitos. Tai reiškia, kad jūs fiziškai atlikote operaciją, tačiau pardavėjas dar nepateikė Bankui prašymo pervesti lėšas.

Kaip galėčiau padidinti „MobileSCAN“ limitus asmeniškai nesilankydamas (-a) banko skyriuje?

Kad mes galėtume apsvarstyti galimybę nuotoliniu būdu padidinti jūsų „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės limitą, turite atlikti du veiksmus.

1. Pateikite prašymą. 
Norėdami tai padaryti, interneto naršyklėje prisijunkite prie interneto banko ir skiltyje „Prašymai“ pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.

Užpildykite toliau nurodytas dalis: 
Tema: „MobileSCAN“ limito didinimas
Sąskaitos numeris patvirtinimui: iš sąrašo pasirinkite bet kurią savo sąskaitą
Tekstas: Įrašykite tekstą, naudodami šį šabloną „Prašau nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą, nes... (apibūdinkite priežastį)“. 
Spauskite „Toliau“ ir pasirašykite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonės kodą.
Nurodymų istorijoje galite patikrinti, ar nurodymas buvo sėkmingai pateiktas bankui – jei taip, prie savo nurodymo matysite raidę „P“, kuri reiškia, kad nurodymas apdorojamas.

2. Paskambinkite į banką telefonu +370 5 221 9091 ir praneškite darbuotojui, kad pateikėte prašymą nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ limitą.

Būkite pasirengę telefonu patvirtinti savo tapatybę.

Kaip pakeisti mokėjimo kortelę interneto banke?

Kortelė keičiama, jei užsisakote tą pačią kortelę ir nekeičiate turimos sąskaitos.

Kortelė gali būti keičiama, jei:

  • kortelė buvo pavogta;
  • kortelę pamėtėte;
  • užmiršote kortelės PIN kodą;
  • palikote kortelę bankomate;
  • baigėsi kortelės galiojimo laikas;
  • pasikeitė kortelės turėtojo vardas ir (arba) pavardė;
  • kortelė buvo pažeista;
  • kyla įtarimų dėl sukčiavimo;
  • kortelės negavote (banko skyriuje / paštu).

Norėdami pakeisti mokėjimo kortelę, prisijunkite prie interneto banko, spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkite „Pakeisti esamą kortelę“.

Paspaudus „Pakeisti turimą kortelę“, privalote užpildyti visus reikalaujamus laukus. Privalomi užpildyti laukai yra pažymėti žvaigždute. Kai kurie laukai užpildomi automatiškai. Patikrinkite, ar informacija yra teisinga ir, jei reikalinga, pataisykite ją.

Į kai kuriuos laukus yra integruotos kontrolės priemonės ir, jei įvedėte neteisingą informaciją, matysite įspėjimą. Jei matote įspėjimą, susiraskite teisingą informaciją ir pataisykite ją.

Įvedę savo duomenis, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi savo prisijungimo priemone. Аr prašymas buvo pateiktas, visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Kaip iš naujo įdiegti „MobileSCAN“, jei pamiršau savo PIN kodą?

Jei pamiršote „MobileSCAN“ PIN kodą ir negalite prisijungti prie „Citadele“ programėlės, privalote atsijungti ir iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ programėlėje. Bankas niekur nesaugo jūsų „MobileSCAN“ PIN kodo, todėl jo priminti jums negalime. Norėdami atsijungti nuo „MobileSCAN“:

1) atidarykite programėlę ir paspauskite „MobileSCAN“;

2) ekrano viršuje dešinėje pusėje paspauskite „MobileSCAN“ nustatymų piktogramą;

3) atidarykite įrenginio informaciją ir paspauskite „Atjungti šį MobileSCAN įrenginį“.

Kad iš naujo įdiegtumėte „MobileSCAN“, jei turite privataus kliento sąskaitą banke, „MobileSCAN“ aktyvinti galite tik programėlėje:

1. Spauskite „Prisijungti“.

2. Įveskite interneto banko prisijungimo vardą ir slaptažodį.

3. „MobileSCAN“ aktyvinimas prasidės automatiškai.

4. Įsitikinkite, kad telefono numeris yra jūsų ir spauskite „Gauti SMS“.

5. Įveskite kodą, kurį gavote SMS žinute.

6. Sugalvokite ir įveskite savo naują 5-ių skaitmenų PIN kodą, kitame žingsnyje įveskite naują PIN kodą dar kartą.

7. Aktyvinkite biometrinių duomenų naudojimą (piršto antspaudo, veido ar akies rainelės atpažinimo) „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, jei jūsų telefone yra tokia galimybė ir esate aktyvinęs biometrinių duomenų naudojimą kaip telefono atrakinimo būdus.

8. „MobileSCAN“ priemonė aktyvinta!

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad jungiantis prie mobiliosios programėlės su „MobileSCAN“ taikomi šie operacijų limitai: 3 000 eurų vieno mokėjimo limitas ir 3 000 eurų dienos mokėjimų limitas. Jei norite padidinti operacijų limitus, turite asmeniškai atvykti į banko skyrių arba užpildyti prašymą interneto banke, išskyrus atvejus, kai įrenginys yra nesaugus.

Jei valdote kito asmens sąskaitas (neturite nuosavos „Citadele“ sąskaitos), tuomet norėdami iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ turėsite atvykti į banko skyrių ir turėti su savimi seną „MobileSCAN“ licenciją.

Kaip prisijungti prie interneto banko, jei tvarkau kito asmens sąskaitas?

Kaip prisijungti prie interneto banko, jei tvarkau kito asmens sąskaitas?
Norint prie interneto banko prijungti kito asmens sąskaitas, reikia kartu su tuo asmeniu atvykti į artimiausią banko skyrių. Abu turite atsinešti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pasą ar asmens tapatybės kortelę). Banko darbuotojas parengs interneto banko sutartį, jūs pasirinksite savo prisijungimo vardą ir slaptažodį bei nuspręsite, kokią prisijungimo priemonę naudosite, t. y. „MobileSCAN“, PIN kodų generatorių, ar Mobile-ID.

Kaip prisijungti prie interneto banko, jei tvarkau verslo kliento sąskaitas?
Atvykite kartu su verslo kliento atstovu (asmuo, pagal įstatymus arba įgaliojimą, turintis teisę pasirašyti sutartis juridinio asmens vardu) į artimiausią banko skyrių. Abu turite atsinešti asmens tapatybę patvirtinantčius dokumentus (pasą ar asmens tapatybės kortelę). Banko darbuotojas parengs interneto banko sutartį, jūs pasirinksite savo prisijungimo vardą ir slaptažodį bei nuspręsite, kokią prisijungimo priemonę naudosite, t. y. „MobileSCAN“, PIN kodų generatorių, ar Mobile-ID

Daugiau galimybių

photo

Mobilioji programėlė

Naudokis banko paslaugomis tau patogioje vietoje ir patogiu laiku. Mokėjimus tvirtink žvilgsniu arba prisilietimu.
Sužinoti daugiau
photo

Interneto bankas

Patogus ir saugus būdas valdyti savo finansus, kreiptis dėl banko produktų ar paslaugų.
Sužinoti daugiau
photo

C kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. C REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinoti daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinoti daugiau
chat logo