Draudžiamieji įvykiai:
– reguliaraus skrydžio atidėjimas arba atšaukimas dėl nuo kliento nepriklausančių priežasčių (techninių problemų, oro sąlygų);
– skrydžių nesuderinamumas, pavyzdžiui, jei dėl pirmojo skrydžio atidėjimo praleidžiami jungiamieji skrydžiai.
„Balcia“ dengiamos išlaidos:
maitinimas, apgyvendinimas viešbutyje, vykimas į viešbutį ir atgal (dienos limitas 100 EUR)
skrydžių nesuderinamumo atveju — viešbučio išlaidos, kitos su transportu susijusios išlaidos (dienos limitas 100 EUR).
Teikiant prašymą išmokėti draudimo išmoką svarbu susisiekti su vežėju, kad šis pateiktų pažymą, patvirtinančią, jog skrydis buvo atšauktas arba atidėtas.
„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
jei skrydis atidedamas arba atšaukiamas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietų arba įlaipinimo kortelės kopiją;
– maitinimo, transporto ir viešbučio išlaidas patvirtinančius kvitus.
Jei nesutampa vieno skrydžio atvykimo ir kito skrydžio išvykimo laikas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietus (naujai įsigyto bilieto kopiją, nepanaudoto bilieto arba įlaipinimo kortelės kopiją);
– naujų bilietų pirkimo kvitus;
– viešbučio išlaidų, patirtų tarp skrydžių, kvitus, jei buvo naudojamasi tokiomis paslaugomis.
Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.