Mokėjimo kortelės

Incidentas įvyko pasibaigus gamintojo garantijai

Apdraudžiame bet kokį gamintojo garantijoje nurodytą elektroninio prietaiso defektą, kuris staiga ir netikėtai atsiranda per vienus metus nuo gamintojo garantijos pabaigos, bet ne vėliau kaip per 3 (trejus) metus nuo prietaiso įsigijimo.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:  
– pirkimo kvitą;  
– gamintojo garantinius dokumentus;  
– remonto įmonės defekto patvirtinimą.  
– Jei pirkinį galima suremontuoti, pateikite dokumentą, patvirtinantį mokėjimą remontą atlikusiai įmonei. 

 

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Ar radai atsakymą į klausimą?