Interneto bankas

Kaip gauti prieigą prie interneto banko, kad galėčiau tvarkyti savo sąskaitas?

Jei dar neturite prieigos prie internetinio banko, turėsite atvykti į artimiausią skyrių, atsinešę asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę). Filialo darbuotojas surašys internetinės bankininkystės sutartį, o Jūs pats pasirinksite vartotojo vardą ir nuspręsite, kurią autorizacijos priemonę naudoti – MobileSCAN, kodų skaičiuoklę ar Mobilųjį ID.

Jeigu negalite to padaryti patys, į banką gali atvykti Jūsų įgaliotas atstovas (turėdamas notaro patvirtintą arba anksčiau banke surašytą įgaliojimą, kuriame nurodyta teisė Jūsų vardu sudaryti internetinės bankininkystės sutartį).

Jūs neturite sąskaitos ir prieigos prie internetinio banko. Jei norite užsisakyti naują kortelę, be prašymo prisijungti prie internetinės bankininkystės, tai galite padaryti nuotoliniu būdu. Atsisiųskite Citadele programėlę į savo telefoną, pasirinkite parinktį „Tapk klientu“ ir užpildykite paraišką, gaukite užsakytą kortelę paštu ir prisijunkite prie internetinio banko. Peržiūrėkite instrukcijas, kaip tapti klientu neapsilankius banke.

Jei anksčiau turėjote prieigą prie internetinio banko arba sėkmingai naudojotės Citadele programėle, peržiūrėkite srautą „Prieiga prie internetinės bankininkystės sutrikimai“ .

Ar radai atsakymą į klausimą?