Interneto bankas

Kokios yra dažniausios problemos bandant prisijungti prie „Citadele“ interneto banko su Mobile-ID?

Seanso galiojimo laikas – ši klaida atsiranda, kai laikotarpis nuo užklausos inicijavimo iki PIN kodo įvedimo yra per ilgas.

Neteisingas PIN kodas – nesijaudinkite, taip gali nutikti bet kam! Atkreipkite dėmesį ir bandykite dar kartą. Atminkite, kad tris kartus iš eilės neteisingai įvedus PIN2 kodą, norint jį atblokuoti, reikės mobiliojo ID PUK kodo.

Telefonas neįjungtas – Įsitikinkite, kad telefonas įjungtas ir turi gerą signalą. Jei viskas atrodo gerai, patikrinkite, ar jūsų telefono paslaugos nėra apribotos, pavyzdžiui, dėl neapmokėtų sąskaitų. Jei viskas vis dar veikia, palaukite kelias minutes ir bandykite dar kartą: gali būti, kad klaidą sukėlė laikinos signalo problemos.

Gaunate klaidą neteisingas vartotojo vardas / slaptažodis – jei gaunate šį klaidos pranešimą, patikrinkite, ar įvedėte teisingą internetinės bankininkystės vartotojo vardą. Norėdami įsitikinti, patikrinkite Kur galiu rasti savo internetinės bankininkystės vartotojo vardą? 

 

Ar radai atsakymą į klausimą?