„Citadele“ banko kliento klausimynas

Kodėl pateikus prašymą sąskaitai atidaryti bankas gali paprašyti papildomos informacijos bei dokumentų (sutarčių su partneriais, lėšų kilmę grindžiančių dokumentų bei kt.)?

Prieš pradedant dalykinius santykius su klientu, bankui turi būti suprantama kliento vykdoma veikla, planuojamų operacijų pobūdis, lėšų šaltinis bei kt. informacija apie kliento planuojamas vykdyti operacijas. Jei iš pateiktos informacijos bankui kyla papildomų klausimų, kliento prašoma pateikti papildančią informaciją, pvz. sutartis su partneriais, lėšų kilmę grindžiančius dokumentus (darbo sutartis, pajamų deklaracijas, paskolų sutartis ir kt.), veiklos vietą grindžiančius dokumentus, išsamius paaiškinimus apie vykdomą veiklą bei sąskaitos poreikį, taip pat kitą informaciją, kurios poreikis bei aktualumas yra įvertinamas konkrečiu/individualiu atveju. Tik gavus visą prašomą informaciją, kuri užtikrina, kad bankui yra aiški kliento veikla, yra priimamas sprendimas dėl sąskaitos atidarymo „Citadele“ banke.

Ar radai atsakymą į klausimą?