Paskolos

Ką turėčiau daryti, jei po pilno kredito grąžinimo susieto vartojimo kredito „Klix“ įmokų mokėjimo sąskaitoje liko lėšų?

Kartais, grąžinus paskolą, kredito įmokų mokėjimo sąskaitoje lieka lėšų likutis. Jei į Jūsų kredito įmokų mokėjimo sąskaitą buvo pervesta daugiau pinigų, nei reikia pilnai grąžinti paskolą, remiantis Jūsų ir „Citadele“ banko susieto vartojimo kredito sutartimi tokios lėšos bus grąžintos į kitą „Citadele“ banke esančią sąskaitą (pvz. banko sąskaitą, jei tokios nėra – kito „Klix“ kredito įmokų mokėjimo sąskaitą). Jei tokių sąskaitų nėra – tuomet lėšos bus pervestos į kito banko sąskaitą iš kurios buvo gautas paskutinis lėšų pervedimas.

Jei šias lėšas norite gauti į kitą sąskaitą (nei iš kurios buvo pervestas paskutinis mokėjimas) ar norite, kad bankas jas Jums pervestų skubos tvarka – turite užpildyti prašymą dėl nepanaudotų paskolai padengti lėšų grąžinimo.

Prašyme turėtumėte nurodyti sąskaitą, į kurią norėtumėte, kad lėšos būtų pervestos.

Galite užpildyti ir pateikti formą.

Užpildyti ir pateikti prašymą galite šiais būdais:

  1. el. paštu info@citadele.lt (tokiu atveju prašymą turite pasirašyti elektroniniu parašu).
  2. „Citadele“ interneto banke;
  3. Užsiregistravę ir atvykę užpildyti prašymą į „Citadele“ banko padalinį

Ar radai atsakymą į klausimą?