Mobilioji programėlė

Kodėl „Citadele“ mobiliojoje programėlėje nematau „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcijos?

Priežasčių gali būti keletas.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija užblokuota.
Tai lengva patikrinti užrakinant telefoną ir vėl jį atrakinant – „iPhone“ paprašys kodo atrakinti „Face ID“/„Touch ID“. Įvedus kodą, užrakinus ir vėl atrakinus telefoną „Face ID“ ir „Touch ID“ funkcijos bus aktyvuotos iš naujo.

- „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcija aktyvuota ne visame įrenginyje.
„iOS“ („Apple“) naudotojams: norėdamas aktyvuoti „Face ID“ ar „Touch ID“, atidaryk telefono nustatymus > „Face ID“ > Prieigos kodas. Čia nustatyk arba pakeisk įrenginio kodą ir nustatyk arba užblokuok „Face ID“ ir „Touch ID“.
„Android“ naudotojams: atidaryk įrenginio nustatymus ir pasirink funkciją, kuri aktyvuoja biometrinius duomenis.

- Įrenginys yra „jailbroken/rooted“ (įdiegta neoficiali OS versija, kuri gali turėti įtakos įrenginio saugumui).
Saugumo sumetimais programėlė blokuoja kelių funkcijų ir paslaugų pasiekiamumą pažeistuose įrenginiuose.

Ar radai atsakymą į klausimą?