Naujam klientui

Aš užpildžiau paraišką. Ką daryti toliau?

Kai užpildysi paraišką, prireikus banko atstovas gali su tavimi susisiekti. Jei paraiška bus sėkminga ir nereikės papildomos informacijos, artimiausiu metu gausi šią informaciją:

  • El. laišką apie sėkmingą paraiškos užbaigimą ir tolimesnius veiksmus.
  • SMS žinutę su prisijungimo informacija prie interneto banko (jei buvo sudaryta nauja interneto banko sutartis).

Norint peržiūrėti išsamią informaciją apie paslaugas, dėl kurių pateikei paraišką, apsilankyk svetainės skyriuje „Mano paraiškos“.

Norint peržiūrėti savo paraiškos būseną ir išsamią informaciją apie „Citadele“ banko paslaugas, dėl kurių pateikei paraišką, prisijunk su kvalifikuotu el. parašu.

Kaip aktyvuoti interneto banką?

Jei esi naujas interneto banko naudotojas ir tau reikia aktyvuoti autorizacijos įrenginį „MobileSCAN“ interneto bankui, apsilankyk svetainės skyriuje „Mano paraiškos“.

  1. Norint aktyvuoti „MobileSCAN“, prisijunk prie skyriaus „Mano paraiškos“.
  2. Po autorizacijos matysi išsamią informaciją apie įmonės paraišką, teikiamas paslaugas ir „MobileSCAN“ aktyvavimą.
  3. Taip pat, gali atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę iš „Google Play“ arba „App Store“, ir aktyvuoti „MobileSCAN“.
  4. Atsisiuntus programėle sek instrukcijas ir aktyvuok „MobileSCAN“.
  5. Kai „MobileSCAN“ sėkmingai aktyvuotas, galėsi prisijungti prie interneto banko su prisijungimo vardu, kurį gavai SMS žinute.

Ar radai atsakymą į klausimą?