Phone POS

Prisijungiant prie „tapXphone“ programėlės atsiranda pranešimas „Patikrinkite, ar įvedėte teisingą naudojo vardą arba slaptažodį“. Ką darau ne taip?

Tokią situaciją gali lemti kelios priežastys:

  1. Jeigu jau suaktyvinote mokėjimo mokėjimo skaitytuvą ir pakeitėte pirminį slaptažodį į savo pasirinktą, įsitikinkite, kad įvedėte būtent jį.
  2. Jeigu su tuo pačiu įrenginiu dirba dar vienas naudotojas bei naudojasi tais pačiais prisijungimo duomenimis, įsitikinkite, ar jis nepakeitė slaptažodžio.
  3. Jeigu pamiršote slaptažodį, kurį nustatėte prisijungę prie programėlės, atkurkite pirminį slaptažodį Prekybininko portale. Išsamesnę informaciją rasite Prekybininko portalo naudotojo vadovas > „tapXphone“ programėlės slaptažodžio atkūrimas.
  4. Jeigu jūsų įrenginys jau susietas su kito prekybininko mokėjimo skaitytuvu, ir juo naudojatės priimti mokėjimus, turite atjungti įrenginį nuo vieno prekybininko mokėjimo skaitytuvoir perskirti įrenginį prie kito prekybininko sktytuvo, kurio prisijungimus turite. Tai galite padaryti Prekybininko portale, atitinkamo prekybininko paskyroje. Daugiau informacijos rasite: Prekybininko portalo naudotojo vadovas > Mokėjimo skaitytuvo atsiejimas.
     

Ar radai atsakymą į klausimą?