Pereiti į puslapio turinį

Mobilioji programėlė

Nauja išvaizda. Naujos funkcijos. Sukurta tau!

Greitesnė prieiga prie pagrindinės sąskaitos

Pasirink dažniausiai naudojamą sąskaitą ir matyk ją iš karto atidarius programėlę.

Patogus mokėjimų valdymas

Vienu paspaudimu atlik mokėjimus, siųsk mokėjimų prašymus ir peržiūrėk savo kortelių duomenis.

Visi pasiūlymai vienoje vietoje

Patogiai peržiūrėk naujausius pranešimus ir specialiai tau skirtus produktų pasiūlymus vienoje karuselės tipo peržiūroje.

Viskas, kas svarbiausia – pagrindiniame ekrane

Nauja mobiliosios programėlės išvaizda ir patobulintos funkcijos sukurtos tam, kad palengvintų kasdienį programėlės naudojimą. Nuo šiol programėlės pagrindiniame ekrane rasi viską, kas tau svarbiausia.

  • Mokėjimai ir sąskaitos peržiūra be papildomų paspaudimų. Atlik mokėjimus ir siųsk mokėjimo prašymus bei stebėk veiksmus sąskaitoje, tiesiogiai iš pagrindinio ekrano.
  • Kitų tavo banko produktų apžvalga. Sek naujausią informaciją apie suteiktas paskolas, lizingą ir draudimą: kada turi būti atliktas kitas mokėjimas ir kiek mokėjimų dar reikia atlikti iki įsipareigojimų įvykdymo.
  • Pasiūlymai ir pranešimai vienoje vietoje. Peržiūrėk naujausius pranešimus ir specialiai tau paruoštus produktų pasiūlymus, rodomus vienoje karuselės tipo peržiūroje, o paspaudęs ant konkretaus pranešimo sužinoti daugiau informacijos.
  • Pagrindinė sąskaita. Pasirink dažniausiai naudojamą sąskaitą, kad visada matytum jos likutį pagrindiniame programėlės ekrane. Mokėjimams atlikti automatiškai bus pasirinkta tavo numatytoji sąskaita.
  • C REWARDS. Visada žinok savo C REWARDS lojalumo programos taškų skaičių.

Mokėjimo prašymai

Patogus būdas sumokėti už bendrą vakarienę, pramogas ar kitą veiklą.

  • Siųsk prašymą pervesti pinigų sumą ir gauk mokėjimus iki 1000 EUR.
  • Gali pasirinkti, ar siųsti prašymą SMS žinute, „WhatsApp“, el. paštu ar kitu įprastu kanalu, kurį naudoji savo mobiliajame telefone.

Užsisakyk banko produktus, kad ir kur būtum

Išbandyk patogesnį būdą užsisakyti banko siūlomus produktus, atlikdamas visus veiksmus mobiliojoje programėlėje, nepriklausomai nuo savo buvimo vietos.

  • Vos keliais žingsniais sudaryk vartojimo paskolos sutartį ir įsigyk draudimo produktus sau ir savo šeimai.
  • Lengvai ir greitai iškeisk C REWARDS sukauptus taškus į įvairius prizus.

Mokėjimo kortelių valdymas

Kortelių skiltyje rasi visą reikalingą informaciją apie savo korteles ir galėsi atlikti įvairius veiksmus kai prireiks:

  • Peržiūrėti kortelės duomenis: kortelės numerį, galiojimo terminą ir CVV kodą.
  • Užsisakyti naują kortelę arba pakeisti turimą.
  • Keisti kortelės PIN kodą, net jei neprisimeni senojo.
  • Įjungti arba išjungti galimybę atlikti bekontakčius mokėjimus, pirkti internetu arba išsiimti grynuosius pinigus.
  • Užblokuoti ir atblokuoti mokėjimo kortelę.
  • Tikrinti išgryninimo ir pervedimų limitus.

Autentifikuoti skambučiai ir susirašinėjimas

Susisiek su mūsų konsultantu greičiau, rašydamas ar skambindamas iš mobilios programėlės. Tavo tapatybė jau bus patvirtinta, todėl konsultantas lengvai tave identifikuos. Tai reiškia, kad pokalbį pradėsime nuo svarbiausio – atsakymų į tau kilusius klausimus.

Susipažink su kitomis programėlės funkcijomis

  • „Face ID“ ir „Touch ID“.
  • „MobileSCAN“ autorizacija.
  • Perjungimas tarp vartotojų ir sąskaitų.
  • Programėlės ikonėlės pasirinkimas.
  • Mobiliojo telefono valdiklio nustatymas.
  • Programėlės aplinka (šviesi / tamsi).
  • Aktyvieji pranešimai.
  • Sąskaitų apmokėjimas, nuskaitant brūkšninį kodą.
  • Valiutų keitimo skaičiuoklė.

Tapk „Citadele“ klientu ir užsisakyk C kortelę nuotoliniu būdu

Tapk klientu* „Citadele“ mobiliojoje programėlėje tau patogiu laiku ir vietoje.

  • Pasidaryk asmenukę ir nufotografuok savo pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  • Užpildyk užsakymo formą ir C kortelę tau pristatysime paštu.
  • Štai ir viskas – tau nereikės atvykti į banką! Kortelę galėsi aktyvuoti mobiliojoje programėlėje.
photo
c cards
c cards

C kortelės

Užsisakyk C kortelę, kuri geriausiai atitinka
tavo gyvenimo būdą ir pradėk naudotis jos privalumais.

Daugiau apie C korteles

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Kodėl aš nematau „App Store“/ „Google Play“, kad galiu atnaujinti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Mūsų atnaujinta mobilioji programėlė yra paleidžiama etapais, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą visiems naudotojams. Po išsamių testavimų ir kokybės patikrinimų, nauja programėlės versija palaipsniui prieinama naudotojams etapais. Tai padeda mums stebėti atnaujinimo procesą ir spręsti iškilusias problemas. Priklausomai nuo jūsų įrenginio operacinės sistemos (iOS ar Android), galite gauti atnaujinimą skirtingu laiku. Jūs būsite informuoti, kai nauja programėlės versija bus prieinama atsisiųsti ir įdiegti iš „App Store“/ „Google Play“.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?

Taip, galima. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimų ruošiniai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ką reikia daryti, norint atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“. Tam būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 9.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 16.0. versijos). 

Kaip mobilioje programėlėje perjungiamos klientų paskyros?

Galite perjungti savo paskyras „Citadele“ programėlėje. Prisijunkite, spustelėkite profilio ikonėlę viršutiniame dešiniajame kampe. Po savo naudotojo vardu spustelėkite raudoną mygtuką „Keisti klientą.“

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?

„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar „Citadele“ mobiliąją programėlę galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Ar naudojantis „Citadele“ mobiliąja programėle būtina prisijungti prie interneto?

Norint atsisiųsti programėlę ir naudotis jo siūlomomis funkcijomis būtina prisijungti prie interneto.

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų?

Taip, galima. Vienas naudotojas gali turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų. Tam klientas/ kliento atstovas turėtų apsilankyti banko skyriuje kartu su interneto banko naudotoju ir pateikti prašymą, kuriame nurodys visas naudotojo teises. Naudotojas gali persijungti prie kito kliento paskyros interneto banke ir mobiliojoje programėlėje pasirinkęs skiltį „Profilis“.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?

Norėdami peržiūrėti savo sąskaitos likutį „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, prisijunkite prie programėlės. Prisijungus bus rodoma pagrindinė sąskaita ir jos likutis. Norėdami pamatyti kitų sąskaitų likučius, spustelėkite mygtuką „Sąskaitos“ skiltyje „Apžvalga“ arba  mygtuką „Sąskaitos“ „Paslaugos“ skiltyje.

Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Ar galima atlikti mokėjimus naudojant „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, „Citadele“ mobilioji programėlė leidžia atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ir į kitas sąskaitas „Citadele“ banke ir sąskaitas, esančias kituose bankuose. Galima sukurti visiškai naują mokėjimą arba atlikti mokėjimą pasinaudojus savo sukurtais mokėjimo ruošiniais. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?

Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Ar „Citadele“ mobilioji programėlė mokama?

Ne, „Citadele“ mobilioji programėlė nemokama.

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?

Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?

Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų pavedimų limitai?

Mokėjimų pavedimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, su kuria naudotojas prisijungė prie mobiliosios programėlės, limitų ir limitų nustatytų interneto banko sutartyje. Prisijungimo priemonių limitai nurodyti banko interneto svetainėje Privatiems klientams -> Prisijungimo priemonės -> Prisijungimo priemonių limitai.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?

Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Daugiau klausimų
Kodėl aš nematau „App Store“/ „Google Play“, kad galiu atnaujinti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Mūsų atnaujinta mobilioji programėlė yra paleidžiama etapais, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą visiems naudotojams. Po išsamių testavimų ir kokybės patikrinimų, nauja programėlės versija palaipsniui prieinama naudotojams etapais. Tai padeda mums stebėti atnaujinimo procesą ir spręsti iškilusias problemas. Priklausomai nuo jūsų įrenginio operacinės sistemos (iOS ar Android), galite gauti atnaujinimą skirtingu laiku. Jūs būsite informuoti, kai nauja programėlės versija bus prieinama atsisiųsti ir įdiegti iš „App Store“/ „Google Play“.

Ar mobilioje programėlėje galima sukurti naują mokėjimo ruošinį?

Taip, galima. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimų ruošiniai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ką reikia daryti, norint atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“. Tam būtina turėti mobilųjį įrenginį su operacine sistema „Android“ (pradedant nuo 9.0. versijos) arba „Apple iOS“ (pradedant nuo 16.0. versijos). 

Kaip mobilioje programėlėje perjungiamos klientų paskyros?

Galite perjungti savo paskyras „Citadele“ programėlėje. Prisijunkite, spustelėkite profilio ikonėlę viršutiniame dešiniajame kampe. Po savo naudotojo vardu spustelėkite raudoną mygtuką „Keisti klientą.“

Kokių mobiliųjų įrenginių vartotojams galima naudotis „Citadele“ mobiliąja programėle?

„Citadele“ banko mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegtos operacinės sistemos „Android“ ir „Apple iOS“.

Ar „Citadele“ mobiliąją programėlę galima naudoti keliuose mobiliuosiuose įrenginiuose?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima atsisiųsti į kelis mobiliuosius įrenginius.

Ar naudojantis „Citadele“ mobiliąja programėle būtina prisijungti prie interneto?

Norint atsisiųsti programėlę ir naudotis jo siūlomomis funkcijomis būtina prisijungti prie interneto.

Kokiomis prisijungimo priemonėmis galima prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės?

Prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima prisijungti su bet kuria turima prisijungimo priemone - „MobileSCAN“, generatoriumis „Digipass 780“, mobiliu parašu, kodų kortele, PIN kodų generatoriumi „Digipass GO3“ ar „Digipass 260“. Vienos sesijos metu prie  mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su viena prisijungimo priemone.

Ar prisijungus prie „Citadele“ mobiliosios programėlės galima turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų?

Taip, galima. Vienas naudotojas gali turėti prieigą prie kitų klientų sąskaitų. Tam klientas/ kliento atstovas turėtų apsilankyti banko skyriuje kartu su interneto banko naudotoju ir pateikti prašymą, kuriame nurodys visas naudotojo teises. Naudotojas gali persijungti prie kito kliento paskyros interneto banke ir mobiliojoje programėlėje pasirinkęs skiltį „Profilis“.

Ar galima „Citadele“ mobilioje programėlėje pamatyti sąskaitos likutį?

Norėdami peržiūrėti savo sąskaitos likutį „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, prisijunkite prie programėlės. Prisijungus bus rodoma pagrindinė sąskaita ir jos likutis. Norėdami pamatyti kitų sąskaitų likučius, spustelėkite mygtuką „Sąskaitos“ skiltyje „Apžvalga“ arba  mygtuką „Sąskaitos“ „Paslaugos“ skiltyje.

Kaip blokuoti prieigą pametus telefoną?

Pametus savo telefoną, susisiekite su „Citadele“ banku telefonu +370 5 221 9091. Paskambinus turėsite pasakyti savo vardą, pavardę ir pamesto telefono, su kuriuo susieta autentifikavimo priemonė, numerį. Taip pat jūsų gali paprašyti pasakyti atsakymą į jūsų slaptą klausimą, kurį pateikėte bankui prašyme, kad būtų patvirtinta jūsų tapatybė.

Užblokuoti prieigą taip pat galite per interneto banką skiltyje „Mobiliosios paslaugos“. Pasirinkite įrenginį, kuriame norite blokuoti autentifikavimo priemonę, ir spustelėkite „Pašalinti“.

Ar galima atlikti mokėjimus naudojant „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, „Citadele“ mobilioji programėlė leidžia atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ir į kitas sąskaitas „Citadele“ banke ir sąskaitas, esančias kituose bankuose. Galima sukurti visiškai naują mokėjimą arba atlikti mokėjimą pasinaudojus savo sukurtais mokėjimo ruošiniais. Ruošiniai sukurti mobiliojoje programėlėje iš karto matomi interneto banke ir atvirkščiai-sukūrus ruošinį interneto banke jis nedelsiant bus parodytas mobiliojoje programėlėje. Mokėjimai mobiliojoje programėlėje gali būti atliekami tik eurais.

Ar galima „Citadele“ banko mobilioje programėlėje peržiūrėti paskutinius atliktus mokėjimus?

Taip, galima. Norėdami peržiūrėti paskutinius mokėjimus, atidarykite skiltį „Sąskaitos“ ir pasirinkite Jus dominančią sąskaitą.

Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Taip, keičiant mobilųjį įrenginį, būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę. Atkrepiame jūsų dėmesį, kad jeigu jūs naudojate „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę, ją reikėtų iš naujo aktyvuoti naujame įrenginyje (Ar keičiant mobilųjį įrenginį būtina iš naujo atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?).

Ar „Citadele“ mobilioji programėlė mokama?

Ne, „Citadele“ mobilioji programėlė nemokama.

Ar baigus darbą mobiliąja programėle būtina atsijungti nuo savo paskyros?

Saugumui užtikrinti rekomenduojama baigus darbą visada atsijungti nuo savo paskyros.

Kaip vyksta mokėjimo gavėjo paieška?

Gavėją galima rasti pasinaudojant populiariausių gavėjų piktogramomis arba į paieškos laukelį įrašyti pirmuosius tris gavėjo pavadinimo ar IBAN sąskaitos simbolius.

Ar „Citadele“ banko mobilioje programėlėje yra mokėjimų pavedimų limitai?

Mokėjimų pavedimų limitai priklauso nuo prisijungimo priemonės, su kuria naudotojas prisijungė prie mobiliosios programėlės, limitų ir limitų nustatytų interneto banko sutartyje. Prisijungimo priemonių limitai nurodyti banko interneto svetainėje Privatiems klientams -> Prisijungimo priemonės -> Prisijungimo priemonių limitai.

Ar „Citadele“ mobiliąja programėle gali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“?

Ne, „Citadele“ mobiliąja programėle negali naudotis vartotojai, kurių mobiliuosiuose įrenginiuose įdiegta operacinė sistema „Windows“.

Iš kur galima atsisiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę?

„Citadele“ mobiliąją programėlę galima parsisiųsti iš „Google Play (Android)“ arba „Apple Store (iOS)“.

Daugiau galimybių

photo

C kortelės

Nemokami mokėjimai eurais internetu Lietuvoje ir Europoje. C REWARDS lojalumo programos prizai ir partnerių nuolaidos.
Sužinoti daugiau
photo

Bekontakčiai mokėjimai

Bekontakčiai atsiskaitymai mokėjimo žiedu, apyranke arba lipduku.
Sužinoti daugiau
photo

Asmeninis paskolos limitas

Sužinok asmeninį skolinimosi limitą vos per kelias minutes.
Sužinoti daugiau
chat logo