Norėdami parsisiųsti mobiliąją programėlę, programėlės ieškokite „AppStore“ parduotuvėje ir atlikite paiešką „Citadele mobilioji programėlė“. Dažniausiai pasitaikančios problemos diegiant „Citadele“mobiliąją programėlę „iOS“ įrenginyje.
Noriu įdiegti mobiliąją programėlę savo „iPad“, bet nerandu „Citadele“ mobiliosios programėlės „AppStore“ parduotuvėje.
Įrenginio nustatymuose panaikinkite parinktį „Tik iPad“, kad būtų rodomos ir kitos programėlės, ne tik tos, kurios yra skirtos planšetiniams kompiuteriams.
Diegdamas mobiliąją programėlę gaunu pranešimą, kad mano įrenginys yra nesuderinamas su „Citadele“ mobiliąja programėle.
Patikrinkite, ar yra kokių nors „iOS“ operacines sistemos naujinių, kuriuos reikia įdiegti, ir įdiekite naujausią operacinės sistemos versiją savo įrenginyje. „Citadele“ mobilioji programėlė yra pritaikyta mobiliųjų „Apple iOS“ ne senesnių negu 16.0 versijos įrenginių naudotojams.
Paspaudus „Gauti“ nieko nevyksta, mobiliosios programėlės siuntimas neprasideda arba siuntimas prasideda, bet užstringa ir toliau nieko nevyksta.
Patikrinkite interneto ryšį arba Wi-Fi ryšį, nes mobiliosioms programėlėms atsisiųsti reikalingas stabilus interneto ryšys. Jei jūsų ryšys nėra stabilus, galite siuntimą sustabdyti ir vėliau pratęsti laikydami nuspaudę (ilgas spaudimas) „Citadele“ mobiliosios programėlės piktogramą. Jei šis veiksmas nepadeda, perkraukite savo įrenginį ir pabandykite atsisiųsti programėlę iš naujo.
Kad galėčiau atsiųsti „Citadele“ mobiliąją programėlę „AppStore“ parduotuvėje reikalaujama užregistruoti mokėjimo kortelę.
„Citadele“ mobilioji programėlė ir jos naudojimas yra nemokamas, tačiau pagal kai kuriose šalyse galiojančias „AppStore“ parduotuvės sąlygas reikalaujama pateikti galiojančios mokėjimo kortelės duomenis norint atsisiųsti bet kokią programėlę. Šiuo atveju jūs galite arba pasinaudoti „AppStore“ kitoje šalyje, arba užregistruoti galiojančią mokėjimo kortelę.