Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mobiliosios programėlės klausimais?

Kaip įjungti aktyviuosius pranešimus apie kortelės ar sąskaitos operacijas?

Pirmiausia prisijunk prie mobiliosios programėlės, tada viršutiniame dešiniajame ekrano kampe spustelėk profilio piktogramą ir pasirink „Aktyvieji pranešimai“.

Čia rasite kelis pranešimų tipus. Jei visi jūsų pranešimai yra išjungti, galite juos įjungti ir paspausti „Išsaugoti“.

Vis dėlto, jei visi jūsų pranešimai yra įjungti, tačiau jūs jų negaunate, tuomet turėtumėte atlikti šiuos žingsnius:
1) išjunkite visus aktyviuosius pranešimus ir spauskite „Išsaugoti“;
2) išeikite iš „Citadele“ mobiliosios programėlės ir ją uždarykite, kad programėlės nebūtų matyti aktyvių programėlių sąraše;
3) iš naujo atidarykite „Citadele“ mobiliąją programėlę, įjunkite aktyviuosius pranešimus ir spauskite „Išsaugoti“.

Atidarius „Citadele“ mobiliąją programėlę dar kartą, aktyvieji pranešimai vėl turėtų veikti. Ar pranešimai veikia, galite patikrinti keliais būdais:
1) pervesdami lėšas tarp sąskaitų, pavyzdžiui, vieną centą;
2) nueidami į parduotuvę ir atsiskaitydami kortele ar telefonu.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją