Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Nepavyko identifikuoti naudotojo“.
Patikrinkite įvestą prisijungimo vardą ir slaptažodį. Spustelėkite akies simbolį, norėdami patikrinti, ar teisingai įvedėte slaptažodį. Patikrinkite, ar neįvedėte paslėpto ar nematomo simbolio. Paslėpti simboliai dažnai atsiranda, jei slaptažodį kopijuojate ir įklijuojate, o ne įvedate patys. Įsitikinkite, kad įvesdami prisijungimo vardą prieš ir (arba) po prisijungimo vardo nepalikote tarpų.
Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Neteisingas prisijungimo vardas“.
Atidžiai patikrinkite įvestą prisijungimo vardą – įsitikinkite, kad įvesdami prisijungimo vardą prieš ir (arba) po prisijungimo vardo nepalikote tarpų.
Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Identifikavimas neleidžiamas. Susisiekite su banku telefonu +370 5 221 9091 arba apsilankykite artimiausiame banko skyriuje banko darbo valandomis“.
Buvo užblokuota jūsų kodų kortelė arba PIN kodų generatorius. Susisiekite su banku telefonu +370 5 221 9091 arba apsilankykite artimiausiame banko skyriuje ir pasiimkite naują kodų kortelę / PIN kodų generatorių.
Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, gaunama žinutė „Norėdami naudotis mobiliąja programėle, prisijunkite prie interneto banko ir užpildykite kliento anketą“.
Banko interneto svetainėje prisijunkite prie interneto banko ir užpildykite kliento anketą, kad galėtumėte ir toliau naudotis banko paslaugomis. Pagal LR įstatymus visi klientai privalo kartą per metus užpildyti tokią anketą.
Įvedus prisijungimo vardą ir slaptažodį, paskui patvirtinimo kodą, gaunama žinutė „Neteisingas kodas“.
Patikrinkite įvestą kodų kortelės ar PIN kodų generatoriaus kodą, nes įvedėte neteisingą kodą.