Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mobiliosios programėlės klausimais?

Kokius aktyviuosius pranešimus jūs pageidaujate gauti?

Kaip atkurti prisijungimui reikalingus „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus?

Norėdamas iš naujo įjungti „MobileSCAN“ pranešimus, prisijunk prie mobiliosios programėlės. Spustelėk profilio piktogramą viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir spausk „MobileSCAN“.

Viršutiniame dešiniajame kampe yra veržlės piktograma. Ją paspaudus pasirodys visi tavo „MobileSCAN“ įrenginiai. 

Surask savo įrenginį, pasirink jį ir paspausk „Atkurti aktyviuosius pranešimus“.

Kaip atrodo „MobileSCAN“ aktyvūs pranešimai?

Šie pranešimai atrodo lygiai taip pat, kaip ir kiti „Citadele“ mobiliosios programėlės pranešimai, juos paspaudus būsite nukreiptas į „Citadele“ mobiliąją programėlę.

„Citadele“ mobiliojoje programėlėje turėsite šį prašymą patvirtinti įvesdami 5-ių skaitmenų „MobileSCAN“ kodą arba biometrinių duomenų pagalba, pavyzdžiui, piršto antspaudą. 

Po sėkmingo patvirtinimo pamatysite, kad galite tęsti.

Kaip sužinoti, ar gaunu „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus? 

Šiuos pranešimus gaunate, kai reikia patvirtinti jūsų tapatybę, pavyzdžiui, jums jungiantis prie interneto banko. Jums įvedus savo prisijungimo vardą, atsiųsime jums į išmanųjį įrenginį „MobileSCAN“ aktyvųjį pranešimą, kurį atidarę galėsite patvirtinti savo tapatybę įvesdami savo „MobileSCAN“ kodą.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Kokiu išmaniuoju telefonu jūs naudojatės?

Kokios yra dažniausiai pasitaikančios priežastys, kodėl negaunu aktyviųjų pranešimų „Android“ išmaniajame telefone?

Kartais aktyvieji pranešimai nustoja veikti, jei aktyvieji pranešimai įrenginyje yra apskritai užblokuoti. Pranešimus atkurti galite įvairiais būdais priklausomai nuo telefono gamintojo ir „Android“ versijos.

Jei nerandate savo įrenginio čia, pabandykite paieškoti jūsų įrenginiui skirtų oficialių vartotojo vadovų.

Samsung, Huawei

Abiejų gamintojų įrenginiuose aktyviųjų pranešimų nustatymų valdymas yra panašus. 

Eikite į Nustatymai → Programėlės → Citadele. Patikrinkite, ar pranešimai įjungti. 

Taip pat patikrinkite, ar nėra įjungtas tylos režimas. Tą padaryti galite nustatymuose: Nustatymai → Pranešimai. Susiraskite tylos režimą. Patikrinkite, ar režimas nėra įjungtas. Jei režimas įjungtas, jį reikia išjungti, nes jis blokuoja pranešimus (būna ne visuose įrenginiuose).

Šaltinis: https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/how-do-i-manage-notifications/

Šaltinis: https://consumer.huawei.com/en/support/content/en-us00754154/

Xiaomi

Eikite į Nustatymai → Programėlės → Tvarkyti programėles. Naudodami paieškos juostą, susiraskite „Citadele“ ir pasirinkite atitinkamą piktogramą.  

1) Įjunkite baterijos taupymo režimą (angl. Battery Saver) ir įsitikinkite, kad pasirinkote „Jokių apribojimų“.

2) Grįžkite ir atidarykite „Kiti leidimai“ ir įsitikinkite, kad įjungėte:

  • pranešimus būsenos juostoje (angl. Foating Notifications);
  • pranešimus užrakinimo ekrane (angl. Lock Screen Notifications);
  • rodyti pranešimus.
     

Ar jūs radote atsakymą?