Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Kaip gavote naują kortelę?

Pasirinkite savo užsakytos mokėjimo kortelės rūšį

Su nauja sąskaita gavote naują kortelę

Klientų aptarnavimo skyriuje jums išdavėme naują kortelę ir PIN kodą.

Norėdami naudoti šią kortelę mokėjimams atlikti, turite aktyvuoti naująją kortelę, jei tai nebuvo padaryta banke. Tai galite padaryti interneto banke arba mobiliojoje programėlėje. Daugiau informacijos apie tai, kaip aktyvuoti kortelę, rasite spustelėję „Kortelės aktyvavimas“.

Kad būtų patogiau, rekomenduojame naudotis „Citadele“ programėle ir nustatyti kortelės parametrus pagal savo poreikius: nustatyti bekontakčius mokėjimus, mokėjimus internetu, kortelės limitus, užblokuoti kortelę ir pritaikyti kortelės limitus. Daugiau apie programėlės funkcijas skaitykite čia.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją