Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Kaip gavote naują kortelę?

Pasirinkite savo užsakytos mokėjimo kortelės rūšį

Gavote pakeistą kortelę

Gavote pakeistą kortelę, nes: 

  • jūsų ankstesnė kortelė buvo pavogta; 
  • pametėte kortelę; 
  • palikote kortelę bankomate; 
  • kortelė buvo sugadinta; 
  • pasikeitė jūsų (kortelės turėtojo) vardas ir (arba) pavardė; 
  • pamiršote PIN kodą; 
  • įtariamas sukčiavimas; 
  • negavote kortelės paštu arba neatsiėmėte jos klientų aptarnavimo skyriuje. 

- Gavus prašymą, kortelė per 3 (tris) darbo dienas bus išsiųsta prašyme nurodytu adresu. 
- Savaitės bėgyje paštu gausite voką su PIN kodu (saugumo sumetimais jis siunčiamas ne tame pačiame voke kaip naujoji kortelė).

Gavę kortelę, turėsite ją aktyvuoti. Tai turėtumėte padaryti interneto banke arba mobiliojoje programėlėje. Daugiau informacijos apie tai, kaip aktyvuoti kortelę, rasite spustelėję „Kortelės aktyvavimas“.

Nepamirškite, kad naują PIN kodą galite susikurti „Citadele“ programėlėje, nelaukdami voko su PIN kodu.

Tačiau jei norite naudoti banko sugeneruotą PIN kodą, jį rasite PIN kodo voke (žr. paveikslėlį).

 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją