Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Kaip pateikti pretenziją interneto banke, jeigu pinigai iš mano sąskaitos buvo nurašyti du kartus?

Norėdami patikrinti, ar pinigai iš jūsų sąskaitos tikrai buvo nurašyti du kartus, eikite į interneto banko skiltį „Sąskaitos ir kortelės“. Raskite sąskaitą, susietą su mokėjimo kortele, kurią naudojote atsiskaitydami internetu arba kortelių skaitytuve .
Patikrinkite informaciją sąskaitos išraše. 
Patikrinkite, ar atliekant tą pačią operaciją buvo nurašytos dvi vienodos sumos.
Jeigu taip įvyko, ir jūs negalite išspręsti problemos su prekybininku,  užpildykite pretenzijos paraišką
Atminkite, dokumentus, kurių reikia pretenzijai išnagrinėti, bankas turi gauti ne vėliau kaip per 120 dienų nuo mokėjimo atlikimo dienos arba dienos, kurią buvo numatyta suteikti paslaugą (tačiau ji nebuvo suteikta).

Norėdami užpildyti paraišką, eikite į interneto banko skiltį  „Laiškai > Prašymas atšaukti operaciją, atliktą mokėjimo kortele“
Prašyme turi būti pateikta išsami informacija apie produktą arba paslaugą, susirašinėjimas  su prekybininku, taip pat:

  • atmetimo kvitas; 
  • pirkimo kvitas; 
  • arba debeto pranešimas, jeigu buvo sumokėta naudojantis kito banko kortele. 

Norėdami užpildyti laukelį „ Sandorio patvirtinimo kodas” (kurį sudaro 6 skaitmenys) , eikite į „Sąskaitos ir kortelės“, pasirinkite mokėjimo kortelę, kurią naudojote atsiskaitydami už paslaugą arba prekę, ir įveskite lauke „Būsena“ esantį patvirtinimo kodą.
Sandorio patvirtinimo kodo eilutėje 

Įvedę informaciją, turite pasirašyti paraišką ir pateikti ją apdorojimui. Paspauskite „Toliau“ ir patvirtinkite nurodymą, naudodami prisijungimo priemonę (kodų kortelę, PIN kodų generatorių, generatorių „Digipass 780“, M. parašą arba „MobileSCAN“).

Prašymo būseną bet kada galite peržiūrėti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Turėkite omenyje, kad pretenzijos paraiška bus išnagrinėta per 45 +10 dienų. Per tą laiką bankas susisieks su jumis ir praneš rezultatą arba aptars tolimesnius  veiksmus.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją