Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Ar susisiekėte su pardavėju?

Kaip naudojantis interneto banku pateikti pretenziją?

Jeigu negalite išspręsti problemos su prekybininku, užpildykite pretenziją.

Atminkite, dokumentus, kurių reikia pretenzijai išnagrinėti, bankas turi gauti ne vėliau kaip per 120 dienų nuo mokėjimo atlikimo dienos arba dienos, kurią buvo numatyta suteikti paslaugą (tačiau ji nebuvo suteikta).

Jei įmanoma, toliau nurodytais atvejais, kai pinigų susigrąžinti neįmanoma, rekomenduojame apsvarstyti pardavėjo siūlomą kompensaciją (pavyzdžiui, dovanų čekius, pakartotiną skrydžio ar kitokį rezervavimą): 

  • jeigu skrydis, į kurį įsigijote bilietus, neatšauktas, tačiau jūs  nusprendėte nebeskristi (išskyrus atvejus, kai skrydžio bilietas buvo atšauktas pardavėjo sąlygomis, tačiau pinigai per nustatytą terminą nebuvo gauti);
  • jeigu pinigai už viešbučio rezervaciją negrąžinami, o viešbutis nepranešė apie atšaukimą (išskyrus atvejus, kai rezervacija nebuvo galima pasinaudoti, pavyzdžiui, viešbutis buvo uždarytas);
  • jeigu įmonė negali suteikti paslaugos dėl teisinių apribojimų; 
  • jeigu klientas atsisako paslaugos, prieš prekybininkui pranešant apie paslaugos suteikimą. 

Norėdami užpildyti pretenziją, eikite į interneto banko skiltį „Laiškai“ ir pasirinkite „Laisvos formos prašymas bankui“.
Pretenzijos paraiškoje turi būti pateikta išsami informacija apie produktą arba paslaugą, susirašinėjimas su prekybininku , taip pat:

  • skrydžio bilietų ir viešbučių rezervavimo atveju – bilietas arba rezervacijos patvirtinimas, paslaugos teikėjo (atšaukimo) politika rezervavimo metu, prašymas grąžinti pinigus, susirašinėjimas su prekybininku, stengiantis išspręsti problemą, ir atšaukimo dokumentas, jeigu toks yra;
  • kitų negautų prekių (nesuteiktų paslaugų) pirkimo atveju – pirkimo patvirtinimas, pristatymo sąlygos, susirašinėjimas su prekybininku. Jeigu prekė buvo grąžinta prekybininkui – pašto kvitas arba grąžinimo dokumentas;
  • prekės (paslaugos) pirkimo sąskaita faktūra, jei tokia yra.

Paspauskite „Toliau“ ir patvirtinkite, naudodami prisijungimo priemonę. 

Prašymo bet kada galite peržiūrėti skiltyje „Dokumentų istorija“.

Turėkite omenyje, kad pretenzijos paraiška bus išnagrinėta per 45 +10 dienų. Per tą laiką bankas susisieks su jumis ir praneš rezultatą arba aptars tolesnius veiksmus.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją