Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Kaip patikrinti, ar ta pati suma nebuvo ir nurašyta iš sąskaitos, ir rezervuota?

Operacijų sumos sąskaitoje rezervuojamos tol, kol gaunamas patvirtinimas iš prekybininko , bet ne ilgiau kaip 16 dienų. Praėjus 16 dienų, jei negautas patvirtinimas iš prekybininko, rezervacija atšaukiama automatiškai.
Gali pasitaikyti, kad operacijos suma jau patvirtinta prekybininko ir yra matoma mūsų sąskaitos išraše, tačiau rezervacija išlieka.
Dažniausiai tai nutinka tokiais atvejais, kai, pavyzdžiui, sąskaitoje rezervuojama didesnė suma už nuomojamo automobilio rezervaciją, o vėliau prekybininkas informuoja apie mažesnę nurašymo sumą. Arba, pavyzdžiui, lėktuvo bilietai perkami už 1000 eurų (viena suma), tačiau oro linijų bendrovė suskirsto operaciją į kelis mokėjimus, pavyzdžiui, penkis kartus nurašo po 200 eurų.

Norėdami patikrinti, ar jūsų mokėjimas buvo nurašytas iš sąskaitos, ar vis dar yra  rezervuotas, prisijunkite prie interneto banko. Pasirinkite „Sąskaitos ir kortelės“ ir raskite sąskaitą, susietą su kortele, kurią naudojote norėdami atsiskaityti už operaciją.
Patikrinkite dvi vietas.

  1. Rezervuota suma 
  2. Sąskaitos išrašas

Stulpelyje „Gavėjas / mokėtojas“ patikrinkite, ar matote prekybininką, kuriam sumokėjote atlikdami operaciją.
Jeigu pinigai buvo nurašyti iš sąskaitos, tačiau vis dar matomi rezervuotų operacijų sąraše, turėtumėte pateikti bankui rašytinį prašymą atšaukti rezervuotą sumą.

Norėdami parašyti prašymą, prisijunkite prie interneto banko ir pasirinkite „Laiškai > Prašymas atšaukti operaciją, atliktą mokėjimo kortele“.

Turite užpildyti visus žvaigždute pažymėtus laukus.
Prašyme turi būti pateikta informacija apie operaciją, kurią pageidaujate atšaukti. Turite nurodyti kortelės numerį, operacijos sumą, operacijos datą ir operacijos vietą (prekybininką).
Turėkite omenyje, kad rezervacijos atšaukimas nereiškia, jog prekybininkas negalės pateikti operaciją pagrindžiančių dokumentų vėliau ir pareikalauti nurašyti pinigus už suteiktas paslaugas ir/ar prekes.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją