Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Ar mokėjimo kortelė buvo užblokuota dėl neteisingai įvesto PIN kodo?

Ar žinote savo mokėjimo kortelės PIN kodą?

Ar jūs turite „Citadele“ mobiliąją programėlę?

Kaip pakeisti kortelės PIN kodą mobiliojoje programėlėje?

Norėdamas pakeisti mokėjimo kortelės PIN kodą, prisijunk prie mobiliosios programėlės, naudodamas „MobileSCAN“, biometrinius duomenis arba kodų generatorių. Skyriuje „Apžvalga“ spustelėk kortelės piktogramą viršutinėje ekrano dalyje, pasirink kortelę, kurios PIN kodą nori pakeisti, ir spausk „Kortelės PIN kodo keitimas“.

Atkreipkite dėmesį, kad PIN kodą keisti galima tik, jei prisijungimui prie programėlės naudojate „MobileSCAN“ PIN kodą, piršto antspaudą („TouchID“), veido atpažinimą („FaceID“), PIN kodų generatorių ar M. parašą, o ne kodų kortelę.

Spauskite „Sukurti naują PIN kodą“

ir įveskite naują PIN kodą du kartus.

Patvirtinkite įvesdami „MobileSCAN“ PIN kodą, kodą iš PIN kodų generatoriaus arba suvesdami M. parašo PIN2 kodą.

 

 

 

 

 

Po šių veiksmų turėsite įdėti kortelę su pakeistu PIN kodu į bet kurį banko bankomatą ir atlikti kokią nors operaciją, pavyzdžiui, peržiūrėti sąskaitos likutį ar nusiimti grynųjų pinigų.

Jūsų PIN kodas bus patvirtintas tik tuo atveju, jei bankomate atliksite bet kokią operaciją su kortele.

Jeigu dar neturite „Citadele“ mobiliosios programėlės, spauskite čia. Skaitykite čia, jeigu jums kyla problemų prisijungti prie mobiliosios programėlės.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją