Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimo kortelių klausimais?

Ką daryti, jei bankomatas negrąžino mokėjimo kortelės?

Gali pasitaikyti tokių atvejų, kai kortelė užstringa bankomate dėl techninių priežasčių. Tokiu atveju kortelę reikia pakeisti užsisakant naują nekeičiant turimos sąskaitos.

Norėdami pakeisti mokėjimo kortelę, interneto banke spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir pasirinkite „Pakeisti esamą kortelę“.

Paspaudus „Pakeisti esamą kortelę“, rodomoje formoje užpildykite reikalaujamus laukus. Privalomi užpildyti laukai yra pažymėti žvaigždute. Kai kurie laukai užpildomi automatiškai. Patikrinkite, ar užpildyta informacija yra teisinga, ir, jei reikalinga, atlikite koregavimus.

Į kai kuriuos laukus yra integruotos kontrolės priemonės, t. y. pasirodo įspėjimas, jei pateikiami neteisingi duomenys. Jei matote įspėjimą, patikrinkite įvestą informaciją ir atlikite pataisymus.

Įvedę informaciją, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi turima prisijungimo priemone.

Prašymo būklę visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“. 

 

 

 

Jei bankomatas negrąžina jūsų mokėjimo kortelės, visuomet mokėjimo kortelės sąskaitos išraše patikrinkite, ar suplanuotos operacijos, pinigų išėmimas ar įdėjimas buvo atlikti.

Spauskite „Sąskaitos ir kortelės“ ir susiraskite su mokėjimo kortele, kurios negrąžino bankomatas, susietą sąskaitą.

Patikrinkite 2 vietas:
1. Rezervuota suma. Jei naudojotės kito banko bankomatu, paprastai šioje skiltyje bus rodoma rezervuota suma. Čia yra rezervuojamos lėšos, kurios bus nurašytos nuo jūsų sąskaitos po keletą dienų.
2. Sąskaitos išrašas. Patikrinkite, ar skiltyje „Gavėjas / mokėtojas“ matote bankomato pavadinimą (bankomato adresas + ATMP).

Jei matote, kad lėšos sąskaitoje buvo rezervuotos arba nurašytos nuo sąskaitos, bet bankomatas pinigų neišdavė arba neįskaitė lėšų į jūsų sąskaitą, jei pinigus įnešėte į bankomatą ir bankomatas pinigus paėmė, turėsite užpildyti formą „Kortelės turėtojo ginčas“.

Norėdami užpildyti prašymą dėl pinigų susigrąžinimo, jei bankomatas neišdavė pinigų arba įneštų neįskaitė į jūsų sąskaitą, interneto banke susiraskite skiltį „Laiškai“ ir pasirinkite „Kortelės turėtojo ginčas“.

Būtina užpildyti visus žvaigždute pažymėtus laukus.
Įvedę informaciją, prašymą pasirašykite ir pateikite. Spauskite „Toliau“ ir patvirtinkite naudodamiesi turima prisijungimo priemone.  
Prašymo būklę visuomet galite patikrinti skiltyje „Dokumentų istorija“.  

 

 

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad, jei mokėjimo kortelės negrąžino ir pinigų neišdavė / neįskaitė „Citadele“ banko bankomatas, jūsų grąžinimo prašymas bus išnagrinėtas per 14 kalendorinių dienų. Jei operacija buvo atliekama kito banko bankomate, prašymo nagrinėjimas gali užtrukti iki 55 dienų.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją