Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar žinote savo interneto banko naudotojo vardą?

Ar žinote savo interneto banko prisijungimo slaptažodį?

Kokios yra dažniausiai pasitaikančios problemos bandant prisijungti prie „Citadele“ interneto banko naudojantis kodų kortele ar PIN kodų generatoriumi?

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad neteisingai įvedus slaptažodį 5 kartus, jūsų prisijungimo vardas bus blokuojamas 5 minutes. Vėliau galite bandyti jungtis dar 5 kartus. Vis dėlto, rekomenduojame iš karto pasinaudoti slaptažodžio keitimo nuotoliu būdu galimybe – spauskite mygtuką „Pamiršote slaptažodį?“ pirmame interneto banko puslapyje.

Jei įvedėte neteisingą kodą iš kodų kortelės ar PIN kodų generatoriaus, nebandykite jo įvesti daugiau nei 5 kartus, nes tuomet jūsų įrenginys bus užblokuotas! Norėdami jį atblokuoti, turėsite susisiekti su banku.

Jei negavote SMS žinutės su kodu, kad prisijungtumėte prie interneto banko, patikrinkite savo telefono nustatymus ir įsitikinkite, jog banko telefono numeris (+371 29 300 300) nėra įtrauktas į blokuojamų numerių sąrašą. Jei pakeitėte savo telefono numerį ir nepranešėte apie tai bankui, susisiekite su banku ir nurodykite naują savo telefono numerį.

Jei pakeitėte telefono numerį ir pranešėte apie tai bankui telefonu per paskutines 5 dienas, šiuo atveju slaptažodžio atkurti nuotoliniu būdu neįmanoma. Paskambinkite į banką ir banko darbuotojai atkurs jums slaptažodį skambučio metu.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją