Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar jūs jungiatės prie interneto banko pirmą kartą?

Ar žinote savo interneto banko naudoto vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Jei turi „Citadele“ programėlę, prisijunk prie savo paskyros, spustelėk viršutiniame dešiniajame ekrano kampe esančią profilio piktogramą ir savo internetinės bankininkystės vartotojo vardą pamatysi po savo vardu ir pavarde.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar jūs matote autorizavimo ekraną? PASITIKSLINTI

Su kuriuo iš šių veiksmų jūs turite kelbumų?

Norėdami išspręsti problemą, susisiekite su mumis

Kad galėtumėme tiksliai atsakyti į jūsų klausimus, susisiekite su mumis telefonu +370 5 221 9091.
Skambučio metu mes patvirtinsime jūsų tapatybę ir įsitikinsime, kad jūs esate sąskaitos sąvininkas. Patikrinę mūsų sistemose turimą informaciją mes galėsime pateikti išsamesnį atsakymą į jūsų klausimą.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją