Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar jūs jungiatės prie interneto banko pirmą kartą?

Ar žinote savo interneto banko naudoto vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Jei turi „Citadele“ programėlę, prisijunk prie savo paskyros, spustelėk viršutiniame dešiniajame ekrano kampe esančią profilio piktogramą ir savo internetinės bankininkystės vartotojo vardą pamatysi po savo vardu ir pavarde.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar jūs matote autorizavimo ekraną? PASITIKSLINTI

Su kuriuo iš šių veiksmų jūs turite kelbumų?

Kaip iš naujo įdiegti „MobileSCAN“, jei pamiršau savo PIN kodą?

Jei pamiršote „MobileSCAN“ PIN kodą ir negalite prisijungti prie „Citadele“ programėlės, privalote atsijungti ir iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ programėlėje. Bankas niekur nesaugo jūsų „MobileSCAN“ PIN kodo, todėl jo priminti jums negalime. Norėdami atsijungti nuo „MobileSCAN“:

1) atidarykite programėlę ir paspauskite „MobileSCAN“;

2) ekrano viršuje dešinėje pusėje paspauskite „MobileSCAN“ nustatymų piktogramą;

3) atidarykite įrenginio informaciją ir paspauskite „Atjungti šį MobileSCAN įrenginį“.

Kad iš naujo įdiegtumėte „MobileSCAN“, jei turite privataus kliento sąskaitą banke, „MobileSCAN“ aktyvinti galite tik programėlėje:

1. Spauskite „Prisijungti“.

2. Įveskite interneto banko prisijungimo vardą ir slaptažodį.

3. „MobileSCAN“ aktyvinimas prasidės automatiškai.

4. Įsitikinkite, kad telefono numeris yra jūsų ir spauskite „Gauti SMS“.

5. Įveskite kodą, kurį gavote SMS žinute.

6. Sugalvokite ir įveskite savo naują 5-ių skaitmenų PIN kodą, kitame žingsnyje įveskite naują PIN kodą dar kartą.

7. Aktyvinkite biometrinių duomenų naudojimą (piršto antspaudo, veido ar akies rainelės atpažinimo) „Citadele“ mobiliojoje programėlėje, jei jūsų telefone yra tokia galimybė ir esate aktyvinęs biometrinių duomenų naudojimą kaip telefono atrakinimo būdus.

8. „MobileSCAN“ priemonė aktyvinta!

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad jungiantis prie mobiliosios programėlės su „MobileSCAN“ taikomi šie operacijų limitai: 3 000 eurų vieno mokėjimo limitas ir 3 000 eurų dienos mokėjimų limitas. Jei norite padidinti operacijų limitus, turite asmeniškai atvykti į banko skyrių arba užpildyti prašymą interneto banke, išskyrus atvejus, kai įrenginys yra nesaugus.

Jei valdote kito asmens sąskaitas (neturite nuosavos „Citadele“ sąskaitos), tuomet norėdami iš naujo aktyvinti „MobileSCAN“ turėsite atvykti į banko skyrių ir turėti su savimi seną „MobileSCAN“ licenciją.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją