Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar jūs jungiatės prie interneto banko pirmą kartą?

Ar žinote savo interneto banko naudoto vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar jūs matote autorizavimo ekraną? PASITIKSLINTI

Kaip atkurti prisijungimui reikalingus „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus?

Norėdami atkurti „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus, prisijunkite prie „Citadele“ mobiliosios programėlės. Spauskite „Daugiau“, tada susiraskite ir paspauskite „MobileSCAN“ piktogramą. 

Ekrano viršuje dešinėje rasite krumpliaračio piktogramą. Paspaudę šią piktogramą, pamatysite visus „MobileSCAN“ įrenginius. 

Susiraskite savo įrenginį ir pasirinkite jį, tuomet pažymėkite „Nustatyti aktyvius pranešimus dar kartą“. 

Kaip atrodo „MobileSCAN“ aktyvūs pranešimai?

Šie pranešimai atrodo lygiai taip pat, kaip ir kiti „Citadele“ mobiliosios programėlės pranešimai, juos paspaudus būsite nukreiptas į „Citadele“ mobiliąją programėlę.

„Citadele“ mobiliojoje programėlėje turėsite šį prašymą patvirtinti įvesdami 5-ių skaitmenų „MobileSCAN“ kodą arba biometrinių duomenų pagalba, pavyzdžiui, piršto antspaudą. 

Po sėkmingo patvirtinimo pamatysite, kad galite tęsti.

Kaip sužinoti, ar gaunu „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus? 

Šiuos pranešimus gaunate, kai reikia patvirtinti jūsų tapatybę, pavyzdžiui, jums jungiantis prie interneto banko. Jums įvedus savo prisijungimo vardą, atsiųsime jums į išmanųjį įrenginį „MobileSCAN“ aktyvųjį pranešimą, kurį atidarę galėsite patvirtinti savo tapatybę įvesdami savo „MobileSCAN“ kodą.
 

Ar jūs radote atsakymą?