Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar jūs jungiatės prie interneto banko pirmą kartą?

Ar žinote savo interneto banko naudoto vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Jei turi „Citadele“ programėlę, prisijunk prie savo paskyros, spustelėk viršutiniame dešiniajame ekrano kampe esančią profilio piktogramą ir savo internetinės bankininkystės vartotojo vardą pamatysi po savo vardu ir pavarde.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar jūs matote autorizavimo ekraną? PASITIKSLINTI

Kaip atkurti prisijungimui reikalingus „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus?

Norėdamas iš naujo įjungti „MobileSCAN“ pranešimus, prisijunk prie mobiliosios programėlės. Spustelėk profilio piktogramą viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir spausk „MobileSCAN“.

Viršutiniame dešiniajame kampe yra veržlės piktograma. Ją paspaudus pasirodys visi tavo „MobileSCAN“ įrenginiai. 

Surask savo įrenginį, pasirink jį ir paspausk „Atkurti aktyviuosius pranešimus“.

Kaip atrodo „MobileSCAN“ aktyvūs pranešimai?

Šie pranešimai atrodo lygiai taip pat, kaip ir kiti „Citadele“ mobiliosios programėlės pranešimai, juos paspaudus būsite nukreiptas į „Citadele“ mobiliąją programėlę.

„Citadele“ mobiliojoje programėlėje turėsite šį prašymą patvirtinti įvesdami 5-ių skaitmenų „MobileSCAN“ kodą arba biometrinių duomenų pagalba, pavyzdžiui, piršto antspaudą. 

Po sėkmingo patvirtinimo pamatysite, kad galite tęsti.

Kaip sužinoti, ar gaunu „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus? 

Šiuos pranešimus gaunate, kai reikia patvirtinti jūsų tapatybę, pavyzdžiui, jums jungiantis prie interneto banko. Jums įvedus savo prisijungimo vardą, atsiųsime jums į išmanųjį įrenginį „MobileSCAN“ aktyvųjį pranešimą, kurį atidarę galėsite patvirtinti savo tapatybę įvesdami savo „MobileSCAN“ kodą.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją