Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti interneto banko klausimais?

Kokią prisijungimo priemonę jūs naudojate prisijungiant prie interneto banko?

Ar jūs jungiatės prie interneto banko pirmą kartą?

Ar žinote savo interneto banko naudoto vardą?

Kur galiu rasti prisijungimo prie interneto banko prisijungimo vardą?

Prisijungimo vardą, kurį naudosite prisijungdami prie interneto banko, rasite „Prašyme prisijungti prie „Citadele“ interneto banko“ skiltyje „Naudotojo prisijungimo vardas“.

Jei banko klientu tapote naudodamiesi mobiliąja programėle ir banko kortelę gavote paštu, prisijungimo vardas jums buvo išsiųstas SMS žinute jūsų nurodytu telefono numeriu.

Jei negalite rasti prašymo, kuriame nurodytas jūsų interneto banko prisijungimo vardas, apsilankykite „Citadele“ banko skyriuje (turėkite su savimi asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą ar asmens tapatybės kortelę).

Jeigu naudojatės „Citadele“ programėle, prisijunkite prie jos ir spustelėkite piktogramą „Mano profilis“ – čia rasite savo interneto banko naudotojo vardą.

Jei turi „Citadele“ programėlę, prisijunk prie savo paskyros, spustelėk viršutiniame dešiniajame ekrano kampe esančią profilio piktogramą ir savo internetinės bankininkystės vartotojo vardą pamatysi po savo vardu ir pavarde.

Ar jūs radote atsakymą?

Ar jūs matote autorizavimo ekraną? PASITIKSLINTI

Su kuriuo iš šių veiksmų jūs turite kelbumų?

Ką daryti, jei negaliu nuskenuoti QR kodo?

Įsitikinkite, kad telefono kameros lęšis yra švarus ir kambaryje yra pakankamai šviesos, tuomet pabandykite priartinti / atitolinti telefono kamerą nuo paveiksliuko.

Jei gaunate aktyviuosius pranešimus, bet nuskenuoti QR kodą nepavyksta, galite į lauką „MobileSCAN patvirtinimo kodas“ ranka įvesti kodą, kurį matote savo telefono ekrane.

Jei aktyviųjų pranešimų negaunate, įsitikinkite, kad aktyvieji pranešimai yra neužblokuoti jūsų įrenginyje. Norėdami telefone aktyvuoti pranešimus, nueikite į nustatymus: Nustatymai > „Citadele“ programėlė > Aktyvuoti pranešimus.

Jei po šių žingsnių vis dar negalite prisijungti, rekomenduojame iš naujo įdiegti „MobileSCAN“ prisijungimo priemonę.

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad jungiantis prie mobiliosios programėlės su „MobileSCAN“ taikomi šie operacijų limitai: 3 000 eurų vieno mokėjimo limitas ir 3 000 eurų dienos mokėjimų limitas. Jei norite padidinti operacijų limitus, turite asmeniškai atvykti į banko skyrių.

Ar jūs radote atsakymą?