Virtualus pagalbininkas

Koks draudimas jus domina?

Ką daryti atsitikus nelaimingam atsitikimui?

1. Kreipkitės į kompetentingą instituciją ir praneškite apie nelaimingą atsitikimą (policijai, jei įvyko vagystė, plėšimas ar eismo įvykis; priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai – gaisro atveju; greitosios pagalbos tarnybai – įvykus sprogimui ir pan.), imkitės priemonių, siekiant išvengti ir sumažinti nuostolius, užtikrinkite, kad eismo įvykio aplinkybės ir avarijos metu apgadinti objektai būtų nufotografuoti ar nufilmuoti ir pagal galimybes kreipkitės į „Balcia Insurance SE“.

2. Jei įmanoma, pateikite žalos mastą: Prekės remonto ar keitimo sąskaitą faktūrą / sąmatą;

3. Sprendimas dėl žalos atlyginimo bus priimtas ir jums išsiųstas ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo visų dokumentų, turinčių reikšmės draudiminio įvykio priežastims, aplinkybėms ir pasekmėms nustatyti bei apskaičiuoti draudimo išmokos dydį.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją