Virtualus pagalbininkas

Kaip galime padėti gauti kreditą ir lizingą?

Turi „Citadele“ susieto vartojimo kreditą suteiktą per „Klix“ platformą? Kuo galime padėti?

Ką turėčiau daryti, jei po pilno kredito grąžinimo susieto vartojimo kredito „Klix“ įmokų mokėjimo sąskaitoje liko lėšų?

Kartais, grąžinus paskolą, kredito įmokų mokėjimo sąskaitoje lieka lėšų likutis. Jei į tavo kredito įmokų mokėjimo sąskaitą buvo pervesta daugiau pinigų, nei reikia pilnai grąžinti paskolą, remiantis tavo ir „Citadele“ banko susieto vartojimo kredito sutartimi tokios lėšos bus grąžintos į kitą „Citadele“ banke esančią sąskaitą (pvz. banko sąskaitą, jei tokios nėra – kito „Klix“ kredito įmokų mokėjimo sąskaitą). Jei tokių sąskaitų neturi– tuomet lėšos bus pervestos į kito banko sąskaitą iš kurios buvo gautas paskutinis lėšų pervedimas.

Jei šias lėšas nori gauti į kitą sąskaitą (nei iš kurios buvo atliktas paskutinis mokėjimas) ar nori, kad bankas pervestų lėšas skubos tvarka – turi užpildyti prašymą dėl nepanaudotų paskolai padengti lėšų grąžinimo.

Prašymą paprasčiausia pateikti mūsų svetainėje prisijungus prie „Mano paraiškos“ savitarnos portalo mano.citadele.lt. Ten pasirink „Peržiūrėti sutartis“ ir užpildyk „Laisvos formos prašymą“ nurodant naują pageidaujamą mokėjimo dieną. Prisijungti prie mano.citadele.lt savitarnos portalo gali su „Smart-ID“ arba „Mobile-ID“.

Prašyme turėtum nurodyti sąskaitą, į kurią norėtum, kad lėšos būtų pervestos.

Prašymo pavyzdys:
Prašau pervesti visas kredito įmokoms dengti kredito mokėjimo sąskaitoje laikytas lėšas į kitą mano vardu atidarytą sąskaitą Nr.: LT.....

Ar jūs radote atsakymą?