Jeigu nepavyksta priimti mokėjimo, įsitikinkite, kad:
- įjungtas (aktyvuotas) NFC modulis ir kad programėlei leidžiama naudotis NFC;
- ant kliento kortelės yra bekontakčio mokėjimo simbolis ir (arba) paprašykite, kad klientas pažiūrėtų, ar nėra išjungta jo bekontakčio mokėjimo funkcija;
- mokėjimo kortelė nebūtų atitraukta per greitai – paprašykite kliento pridėti kortelę ir jos neatitraukti, kol ekrane nepasirodys pranešimas, kad kortelė buvo sėkmingai nuskaityta;
- kortelė priglausta prie NFC modulio jūsų įrenginyje – raskite NFC modulio vietą savo įrenginyje ir išsiaiškinkite, kur stipriausias antenos signalas kortelėms nuskaityti;
- klientas naudojasi „VISA“ arba „Mastercard“ kortele; jeigu naudojama kita kortelė, gali būti, kad ji priklauso mokėjimo sistemai, kurios nepalaiko mūsų programėlė;
- signalo tarp įrenginio ir mokėjimo kortelės neblokuoja jokie objektai – patraukite juos (pvz., įrenginio apsauginį dangtelį), nes jie gali paveikti mokėjimo apdorojimą.
Taip pat primename, kad naudojantis programėle negalima:
- išjungti programėlei suteiktų leidimų;
- įrenginį perjungti į ekrano dalinimosi režimą (angl. split screen mode);
- naudoti vaizdo kameros (priekinės ir galinės) matomu arba paslėptu režimu;
- fotografuojamas ar filmuojamas ekrane rodomo turinio;
- naudoti mobiliosios nuotolinio valdymo programos (pvz., „TeamViewer“, „AirDroid“);
- „tapXphone“ programos lango neuždengtų kitų programų ar sistemos funkcijų langai.