Virtualus pagalbininkas

Pasirinkite jus dominančią temą

Ką norite sužinoti?

Kur nepavyksta prisijungti?

Nepavyksta prisijungti prie „Citadeles Phone POS“ programėlės

  • Jeigu tai pirmas kartas, kai mėginate prisijungti prie programėlės, savo prisijungimo vardą ir slaptažodį rasite elektroniniame laiške, kuris buvo siųstas, kai teikėte „Citadeles Phone POS“ užsakymo paraišką (svarbu, ar įvedamos didžiosios ar mažosios raidės). Prisijungus prie programėlės pirmą kartą, slaptažodį galima pakeisti.
  • Jeigu mokėjimo skaitytuvas aktyvuotas (įjungtas), o numatytasis slaptažodis buvo pakeistas, nepamirškite jungdamiesi  įvesti savo naujojo slaptažodžio.
  • Jeigu įrenginiu naudojasi daugiau naudotojų, kurie prisijungia tuo pačiu prisijungimo vardu ir slaptažodžiu, įsitikinkite, kad kitas naudotojas nepakeitė slaptažodžio.
  • Jeigu neprisimenate programėlės slaptažodžio ir norite jį pakeisti, perskaitykite nurodymus, kaip pakeisti programėlės slaptažodį.
     

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją