Virtualus pagalbininkas

Pasirinkite jus dominančią temą

Pasikeičiau telefoną. Kaip priimti mokėjimus nauju telefonu, jeigu anksčiau „Citadele Phone POS“ naudojausi kitame įrenginyje?

Jeigu „Citadele Phone POS“ programėle anksčiau naudojotės kitame įrenginyje, svarbu, kad programėlė nebūtų perkelta į naują telefoną. Programėlę naujajame telefone reikia iš naujo atsisiųsti iš „Google Play“.

Be to, senąjį įrenginį reikia atsieti nuo terminalo, tai galima padaryti Prekybininkų portale, pasirinkę Įrenginių valdymas - Mobiliųjų įrenginių sąrašas.

Atkreipkite dėmesį į tai, kad jeigu programėlę perkėlėte iš vieno telefono į kitą ir mėginote prisijungti, įrenginys bus užblokuotas ir „Citadele Phone POS“ programėle naudotis negalėsite. Tokiu atveju susisiekite su mumis, siųsdami pranešimą interneto banke arba mob. programėlės pokalbių lange.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją