Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Ar jūs esate privatus „Citadele“ klientas?

Ką turėčiau daryti, jei noriu aktyvinti „MobileSCAN“ kaip verslo klientas?

Juridinis asmuo norėdamas gauti ir aktyvuoti MobileSCAN autorizacijos priemonę. Turi įgaliotas asmuo parašyti prašymą laisva forma, pasirašyti jį elektroninių parašu ir išsiųsti el. paštu info@citadele.lt

Neturėdami galimybės pasirašyti prašymą su elektroninių parašu, įgaliotas asmuo turi atvykti į banko skyrių, su savimi būtinai turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Jeigu jau gavote „MobileSCAN“ licenciją ir norite ją iš naujo įdiegti savo įrenginyje, nurodymus rasite čia.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją