Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Ar jūs esate privatus „Citadele“ klientas?

Ar pirmą kartą norite įsidiegti MobileSCAN (iki šiol nenaudojote šios prisijungimo priemonės)?

Kaip gauti „MobileSCAN“ licenciją?

1. Eikite į „Citadele“ interneto banką.

2. Kairėje pusėje spauskite „Mobiliosios paslaugos“. Atkreipiame jūsų dėmesį, kad tą padaryti galite tik tuo atveju, jei turite sąskaitą.

3. Mobiliajame įrenginyje, kuriame norite aktyvinti „MobileSCAN“, atidarykite „Citadele“ mobiliąją programėlę ir spauskite „MobileSCAN“.

4. Atsidarys langas, kuriame galėsite pradėti aktyvinti „MobileSCAN“. Interneto banke spauskite „Kodo nuskaitymas“.

5. Mobiliojoje programėlėje spauskite „Aktyvinti“. Paspaudus, įsijungs telefono kamera, kurią reikia nukreipti į spalvotą QR kodą ir jį nuskaityti.

6. Sugalvokite 5-ių skaitmenų PIN kodą, kurį naudosite prisijungti prie interneto banko ar mobiliosios programėlės ir įveskite jį savo mobiliajame įrenginyje. Pakartokite PIN kodą.

7. Jūsų įrenginio ekrane atsiras aktyvinimo kodas.

8. Įveskite šį kodą „MobileSCAN“ aktyvinimo kodo lauke ir spauskite „Tęsti“.

9. Savo telefono numeriu gausite SMS žinutę (jei naudojate kodų kortelę ar PIN kodų generatorių) su kodu.

10. Įveskite šį SMS kodą į dokumento patvirtinimo lauką ir prašomą kodą iš kodų kortelės ar PIN kodų generatoriaus.

11. Jei naudojate M. parašą, jums reikės patvirtinti dokumentą suvedus savo telefone M. parašo PIN2 kodą.

 

 

 

12. Spauskite „Tęsti“. „MobileSCAN“ priemonė aktyvinta!

Jei jau turite „MobileSCAN“ licenciją, iš naujo aktyvinkite ją mobiliojoje programėlėje arba interneto banke.

„MobileSCAN“ apribojimus galima padidinti: 

Daugiau apie „MobileSCAN“
Operacijų limitai

Ar jūs radote atsakymą?