Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Kokiu išmaniuoju telefonu jūs naudojatės?

Kaip „Citadele“ mobiliojoje programėlėje aktyvinti biometrinius duomenis?

Prisijungti prie mobiliosios programėlės galima naudojant biometrinius duomenis, kuriuos jūs aktyvuojate savo mobiliajame įrenginyje - piršto antspaudo atpažinimas.
Norint aktyvuoti šią paslaugą, pirmiausia, įsitikinkite, kad mobiliojoje programėlėje yra įdiegta „MobileSCAN“ prisijungimo priemonė ir jūsų telefone yra aktyvuoti biometriniai duomenys. Apie „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės aktyvinimą daugiau skaitykite čia

Prisijunk prie „Citadele“ programėlės, naudodamas „MobileSCAN“. Spustelėk profilio piktogramą viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir aktyvuok Biometrinius duomenis.

Kaip atrodo išjungti biometriniai duomenys?

Kaip atrodo įjungti biometriniai duomenys?

 

Jei spustelėję biometrinių duomenų funkciją gausite pranešimą, kad biometriniai duomenys nesaugūs, tai reiškia, jog jūsų šiuo metu suaktyvinti biometriniai duomenys neatitinka aukščiausių „Android“ saugos standartų, todėl jų negalima naudoti „Citadele“ mobiliojoje programėlėje. Jeigu įrenginys palaiko kitą tapatybės patvirtinimo metodą naudojant biometrinius duomenis, rekomenduojame jį įjungti. Kiekviename įrenginyje su „Android“ operacine sistema tai gali būti atliekama skirtingai, tačiau įrenginio nuostatose turėtumėte ieškoti tokių raktinių žodžių kaip „Biometriniai duomenys ir sauga“, „Sauga“ ir kt.

Pavyzdys. Paprastai saugia biometrinės informacijos forma laikomi pirštų atspaudai, o rainelės ir veido skaitytuvai dažniausiai neatitinka aukščiausių „Android“ saugumo standartų.

Deja, jeigu jūsų įrenginys nepalaiko saugių biometrinių duomenų, negalėsite prisijungti prie „Citadele“ mobiliosios programėlės, naudodami biometrinius duomenis, ir turėsite naudoti „MobileSCAN“ PIN kodą.

Biometrinių duomenų nuostatos „Citadele“ mobiliojoje programėlėje nerodomos, net jeigu prisijungėte su „MobileSCAN“.
Biometriniai duomenys „Citadele“ mobiliojoje programėlėje gali būti nerodomi dėl įvairių priežasčių.

  • Prisijungėte kaip verslo klientas

„Citadele“ mobiliojoje programėlėje biometrijos funkcijos verslo klientams šiuo metu kol kas nesiūlomos.

  • Biometriniai duomenys jūsų įrenginyje nesuaktyvinti

Eikite į savo įrenginio nuostatas ir ieškokite biometrinių duomenų suaktyvinimo parinkties. Šios funkcijos vieta skirtingų gamintojų įrenginiuose skiriasi, tačiau pateikiame keletą rekomendacijų, į ką reikėtų atkreipti dėmesį.

„Samsung“

OnePlus

Huawei

Meizu

 

  • Jūsų įrenginio gamintojo nuostatos buvo pakeistos

Deja, tačiau saugumo sumetimais tokiame įrenginyje negalima naudoti įvairių „Citadele“ mobiliosios programėlės funkcijų, tame tarpe ir biometrijos.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją