Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Kaip atkurti prisijungimui reikalingus „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus?

Norėdamas iš naujo įjungti „MobileSCAN“ pranešimus, prisijunk prie mobiliosios programėlės. Spustelėk profilio piktogramą viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir spausk „MobileSCAN“.

Viršutiniame dešiniajame kampe yra veržlės piktograma. Ją paspaudus pasirodys visi tavo „MobileSCAN“ įrenginiai. 

Surask savo įrenginį, pasirink jį ir paspausk „Atkurti aktyviuosius pranešimus“.

Kaip atrodo „MobileSCAN“ aktyvūs pranešimai?

Šie pranešimai atrodo lygiai taip pat, kaip ir kiti „Citadele“ mobiliosios programėlės pranešimai, juos paspaudus būsite nukreiptas į „Citadele“ mobiliąją programėlę.

„Citadele“ mobiliojoje programėlėje turėsite šį prašymą patvirtinti įvesdami 5-ių skaitmenų „MobileSCAN“ kodą arba biometrinių duomenų pagalba, pavyzdžiui, piršto antspaudą. 

Po sėkmingo patvirtinimo pamatysite, kad galite tęsti.

Kaip sužinoti, ar gaunu „MobileSCAN“ aktyviuosius pranešimus? 

Šiuos pranešimus gaunate, kai reikia patvirtinti jūsų tapatybę, pavyzdžiui, jums jungiantis prie interneto banko. Jums įvedus savo prisijungimo vardą, atsiųsime jums į išmanųjį įrenginį „MobileSCAN“ aktyvųjį pranešimą, kurį atidarę galėsite patvirtinti savo tapatybę įvesdami savo „MobileSCAN“ kodą.
 

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją