Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti „MobileSCAN“ klausimais?

Viršytas dienos mokėjimo (operacijų) limitas

Jeigu atlikdami pervedimus interneto banke matote įspėjimą, kad viršytas dienos limitas, pirmiausia patikrinkite savo prisijungimo priemonės mokėjimų limitus.

Norėdami patikrinti savo prisijungimo priemonės (kodų kortelės, PIN kodų generatoriaus, generatoriaus „Digipass 780“, M. parašo arba „MobileSCAN“)) mokėjimų limitus, prisijunkite prie interneto banko.

Prisijungę, kairiojoje pradžios puslapio pusėje pasirinkite „Operacijų limitai“.
Čia galėsite peržiūrėti visas jūsų turimas interneto banko prisijungimo priemones ir jų limitus, įskaitant vieno mokėjimo limitą ir bendrą mokėjimų dienos limitą.

Turėkite omenyje, kad mokėjimų limitai apima visus atliktus mokėjimus, įskaitant ir tuos, kurie dar nebuvo apdoroti.
Jeigu suma, kurią ketinate pervesti, yra didesnė už prisijungimo priemonės kodų kortelės, PIN kodų generatoriaus, generatoriaus „Digipass 780“, M. parašo arba „MobileSCAN“) limitą, mokėjimą galite suskirstyti dalimis ir naudotis skirtingomis priemonėmis, nes kiekvienai priemonei nustatytas skirtingas limitas.
Pavyzdžiui, jums reikia pervesti 4 000 EUR, ir jūs turite kodų kortelę su 3 000 EUR limitu bei „MobileSCAN“, kuriam taip pat nustatytas 3 000 EUR limitas. Tokiu atveju prisijunkite naudodamiesi kodų kortele, perveskite 2 000 EUR, atsijunkite, vėl prisijunkite naudodamiesi „MobileSCAN“ ir perveskite dar 2 000 EUR. Atlikę du mokėjimus su skirtingomis prisijungimo priemonėmis galėsite pervesti reikiamą sumą.

Jeigu naudojatės viena prisijungimo priemone prisijungdami prie interneto banko kelių klientų vardu, priemonės limitas apims visų šių klientų operacijas.

Jeigu negalite padalyti mokėjimo, pabandykite nuotoliniu būdu padidinti „MobileSCAN“ prisijungimo priemonės mokėjimų limitus. Daugiau informacijos apie „MobileSCAN“ aktyvinimą ir limitų padidinimą.

 

Ar jūs radote atsakymą?