Virtualus pagalbininkas

Pasirinkite kliento tipą

Tapkite klientu

Ką reikia žinoti prieš pateikiant prašymą?
Pateikiau prašymą. Ką daryti toliau?

Ką reikia žinoti prieš pateikiant prašymą?

Jeigu dar nesate mūsų klientas, galite juo tapti neatvykę  į banko skyrių! Jums pakaks mobiliosios programėlės: pasidarykite asmenukę, o kortelę jums atsiųsime paštu.

Kad galėtumėte tapti banko klientu naudodamiesi „Citadele“ programėle turite:

  • būti ne jaunesni kaip 18 metų.
  • turėti Lietuvos Respublikos išduotą pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  • turėti Lietuvoje registruotą telefono numerį.
  • turėti nuolatinį adresą Lietuvoje.
  • būti mokesčių rezidentu tik vienoje šalyje – Lietuvoje.

Jeigu kuris nors iš pirmiau išvardytų punktų jums netaikomas, kviečiame apsilankyti bet kuriame banko skyriuje (su savimi turėkime asmens dokumentą). Jeigu esate jaunesni nei 18 metų, bet vyresni nei 7 metų, galite kreiptis, apsilankydami banko skyriuje su vienu iš savo tėvų.

Pildydami prašymą mobiliojoje programėlėje užtruksite maždaug 7 minutes.

Turėkite omenyje, kad tapus banko klientu per „Citadele“ programėlę, gaunamų mokėjimų suma per mėnesį negalės viršyti 10 000 EUR. Šį limitą galima pakeisti apsilankius bet kuriame banko skyriuje.

Pateikti prašymą  

 

Pateikiau prašymą. Ką daryti toliau? 

Jums pateikus prašymą, bankas su jumis susisieks. Jeigu prašymą pateikėte sėkmingai, ir mums nereikia jokios papildomos informacijos, netrukus gausite tris tekstines žinutes:

  • SMS, kurioje mes jus sveikiname tapus „Citadele“ klientu.
  • interneto banko naudotojo vardą.
  • interneto banko naudotojo slaptažodį.

Išsaugokite prisijungimo prie interneto banko informaciją, nes jums jos reikės, kad galėtumėte naudotis visomis interneto banko funkcijomis arba atnaujinti „MobileSCAN“ licenciją naujame mobiliajame įrenginyje.

Mes atsiųsime jums el. laišką su svarbia informacija, taip pat pateiksime pranešimą interneto banke. Paprašysime atsakyti į šį pranešimą, pateikiant telefono slaptažodžio klausimą ir atsakymą. Būtinai tai padarykite, nes jeigu jums kils kokių nors problemų ir susisieksite su mumis telefonu, turėsime patvirtinti jūsų tapatybę. Tam užduosime jums saugumo klausimą, į kurį turėsite atsakyti. Be šio klausimo ir atsakymo negalėsime užtikrinti, kad telefonu į mus kreipėtės būtent jūs.

Per vieną savaitę paštu (jūsų nurodytu adresu) gausite PIN kodą ir kortelę.

Atminkite, kad tapus banko klientu per „Citadele“ programėlę, gaunamų mokėjimų suma per mėnesį pradžioje negalės viršyti 10 000 EUR. Šį limitą galite pakeisti apsilankę banko skyriuje.

Jeigu turite akcijos „Atvesk draugą!“ kodą, galite nurodyti jį mobiliojoje programėlėje užpildę prašymo formą. Akcijos kodą taip pat galite pranešti skambučio metu, kai mes jums paskambinsime dėl užpildyto prašymo išduoti kortelę.

Dažnai užduodami klausimai apie tai, kaip tapti klientu naudojant mobiliąją programėlę.

Ar jūs radote atsakymą?