Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimų klausimais?

Kokios pagalbos jums reikėtų dėl mokėjimų?

Kokios rūšies mokėjimas vėluoja?

Ar patikrinote mokėjimą būseną interneto banke?

Kur interneto banke galiu sužinoti atlikto mokėjimo būseną?

Norėdami patikrinti mokėjimo būseną interneto banke, eikite į Dokumentų istoriją.

Atsidarius langui „Dokumentų istorija“ pamatysite paskutinių bankui pateiktų dokumentų sąrašą, įskaitant mokėjimus. Norėdami sužinoti mokėjimo būseną, spustelėkite atitinkamą mokėjimą, mokėjimo informacija bus parodyta dešinėje. Mokėjimo informacija apima mokėjimo būseną ir mokėjimo laiką. 

Tame pačiame puslapyje, po dokumentų sąrašu, yra kiekvienos mokėjimo būsenos paaiškinimas. Norėdami sužinoti, ką daryti su kiekviena mokėjimo būsena, spustelėkite čia

Jei ieškote prieš kurį laiką atlikto mokėjimo, galite pasirinkti konkretų laikotarpį, kada šį mokėjimą atlikote.

Ar jūs radote atsakymą?

Ką daryti, jei mokėjimo nurodymo būsena yra „Atmesta“?

Norėdami patikrinti mokėjimo nurodymo būseną interneto banke, spauskite „Dokumentų istorija“. 

Iš mokėjimų sąrašo pasirinkite reikiamą mokėjimą. Jei mokėjimas buvo atmestas, mokėjimo nurodymui bus priskirta raidė „R“, tai reiškia, kad mokėjimo nurodymas buvo atmestas. 

Mokėjimo nurodymo atmetimo priežastis yra nurodoma mokėjimo duomenyse: „Informacija klientui“. Patikrinkite atmetimo priežastį ir atlikite atitinkamus veiksmus, kad galėtumėte atlikti naują mokėjimą.
 

Dažniausios mokėjimų atmetimo priežastys:

  • mokėjime nurodyti neteisingi duomenys;
  • gavėjo sąskaita yra uždaryta;
  • neatnaujintas kliento klausimynas;
  • patikrinkite banko žinutes – gali būti, kad mes bandėme su jumis susisiekti;
  • jūsų sąskaitos likučio nepakanka, norint atlikti jūsų mokėjimo nurodymą;
  • jūsų sąskaitos likučio nepakanka, norint atlikti jūsų mokėjimo nurodymą (PLAIS blokas): antstolis arba valstybinė institucija nustatė mėnesinį jūsų sąskaitos pajamų limitą, kuris buvo viršytas.
     

Ar jūs radote atsakymą?