Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimų klausimais?

Kokios pagalbos jums reikėtų dėl mokėjimų?

Kokios rūšies mokėjimas vėluoja?

Ar patikrinote mokėjimą būseną interneto banke?

Ką daryti, jei mokėjimo nurodymo būsena yra „Įvykdyta“?

Norėdami patikrinti mokėjimo nurodymo būseną interneto banke, spauskite „Dokumentų istorija“.

Paspaudę „Dokumentų istorija“, pamatysite naujausių bankui pateiktų dokumentų, įskaitant mokėjimų nurodymus, sąrašą. Norėdami sužinoti mokėjimo nurodymo būseną, spustelėkite atitinkamą mokėjimo nurodymą ir dešinėje pusėje atsiras mokėjimo duomenys. Mokėjimo duomenys apima mokėjimo nurodymo būseną ir laiką, kada mokėjimo nurodymas buvo pateiktas. Jei mokėjimo nurodymui priskirta raidė „E“, tai reiškia, kad mokėjimo nurodymas įvykdytas.

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad mokėjimo nurodymo įvykdymo laikas priklauso nuo pervedimo tipo. Jei mokėjimas yra atliekamas kaip momentinis mokėjimas, jis bus įvykdytas per kelias sekundes. Jei mokėjimas yra SEPA mokėjimas, jo įvykdymo laikas gali būti nuo 3 valandų iki 3 dienų priklausomai nuo mokėjimo inicijavimo laiko.

Tarptautinių mokėjimo nurodymų vykdymas gali užtrukti iki dviejų dienų.

Jei matote, kad mokėjimo nurodymas vykdomas ilgiau nei anksčiau nurodyti įvykdymo terminai, susisiekite su banku gavėju ir paprašykite jo patikrinti mokėjimą.

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją