Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimų klausimais?

Kokios pagalbos jums reikėtų dėl mokėjimų?

Kokios rūšies mokėjimas vėluoja?

Ar patikrinote mokėjimą būseną interneto banke?

Ką daryti, jei mokėjimo nurodymo būsena yra „Apdorojama“?

Norėdami patikrinti interneto banke mokėjimo nurodymo būseną, spauskite „Dokumentų istorija“. 

Paspaudę „Dokumentų istorija“, pamatysite naujausių bankui pateiktų dokumentų, įskaitant mokėjimų nurodymus, sąrašą. Norėdami sužinoti mokėjimo nurodymo būseną, spustelėkite atitinkamą mokėjimo nurodymą ir dešinėje pusėje atsiras mokėjimo duomenys. Mokėjimo duomenys apima mokėjimo nurodymo būseną ir laiką, kada mokėjimo nurodymas buvo pateiktas. Jei mokėjimo nurodymui priskirta raidė „P“, tai reiškia, kad mokėjimo nurodymas buvo pateiktas bankui ir šiuo metu yra apdorojamas. 

Jei atliekate tarptautinį pervedimą, patikrinkite, ar bankas nepaprašė papildomos informacijos, būtinos mokėjimo nurodymui sėkmingai įvykdyti. Tą padaryti galite paspaudę „Klausimas bankui“. 

Atkreipiame jūsų dėmesį, kad mokėjimo nurodymo įvykdymo laikas priklauso nuo mokėjimo rūšies. Jei mokėjimas yra atliekamas kaip momentinis mokėjimas, jis bus įvykdytas per kelias sekundes. Jei mokėjimas yra SEPA mokėjimas, jo įvykdymo laikas gali būti nuo 3 valandų iki 3 dienų priklausomai nuo mokėjimo patvirtinimo laiko. 

Tarptautinių mokėjimo nurodymų vykdymas gali užtrukti iki dviejų dienų. 

Jei matote, kad mokėjimo nurodymas vykdomas ilgiau nei anksčiau nurodyti įvykdymo terminai, susisiekite su banku gavėju ir paprašykite jo patikrinti mokėjimą.

Ar jūs radote atsakymą?