Virtualus pagalbininkas

Kaip galėtume jums padėti mokėjimų klausimais?

Kokios pagalbos jums reikėtų dėl mokėjimų?

Ką daryti, jei mokėjimo nurodymo būsena yra „Atmesta“?

Norėdami patikrinti mokėjimo nurodymo būseną interneto banke, spauskite „Dokumentų istorija“. 

Iš mokėjimų sąrašo pasirinkite reikiamą mokėjimą. Jei mokėjimas buvo atmestas, mokėjimo nurodymui bus priskirta raidė „R“, tai reiškia, kad mokėjimo nurodymas buvo atmestas. 

Mokėjimo nurodymo atmetimo priežastis yra nurodoma mokėjimo duomenyse: „Informacija klientui“. Patikrinkite atmetimo priežastį ir atlikite atitinkamus veiksmus, kad galėtumėte atlikti naują mokėjimą.
 

Dažniausios mokėjimų atmetimo priežastys:

  • mokėjime nurodyti neteisingi duomenys;
  • gavėjo sąskaita yra uždaryta;
  • neatnaujintas kliento klausimynas;
  • patikrinkite banko žinutes – gali būti, kad mes bandėme su jumis susisiekti;
  • jūsų sąskaitos likučio nepakanka, norint atlikti jūsų mokėjimo nurodymą;
  • jūsų sąskaitos likučio nepakanka, norint atlikti jūsų mokėjimo nurodymą (PLAIS blokas): antstolis arba valstybinė institucija nustatė mėnesinį jūsų sąskaitos pajamų limitą, kuris buvo viršytas.
     

Ar jūs radote atsakymą?

Džiaugiamės, kad galėjome jums padėti!

Dėkojame, kad ieškodami atsakymų į jums rūpimus klausimus naudojatės virtualiu pagalbininku!

Grįžti į naudingą informaciją