„Citadele“ verslo portalas

Kaip elgtis, jei nepavykta prisijungti prie Verslo portalo?

Jei esate įmonę atstovaujantis darbuotojas ir negalite prisijungti prie Verslo portalo naudodamiesi internetine bankininkyste, atlikite šiuos veiksmus:

  • Paklauskite įgaliotojo pasirašyti asmens arba patikrinkite, ar internetinės bankininkystės sutartimi Jums suteikta prieigos teisė prie įmonės sąskaitų ir trečiųjų šalių svetainių.
    Prie Verslo portalo gali prisijungti tik tie naudotojai, kuriuos įmonė įgaliojo jos vardu prisijungti prie trečiųjų šalių ir banko interneto svetainių.
  • Įmonės vadovas ir (arba) įgaliotas pasirašyti asmuo turi pateikti laisvos formos prašymą interneto banke, kuriame turi būti nurodyta, kuris naudotojas turi turėti atitinkamas teises identifikuoti save įmonės vardu trečiųjų šalių ir bankų interneto svetainėse.
  • Jei atlikę pirmuosius du veiksmus vis dar negalite prisijungti prie Verslo portalo, padarykite prisijungimo sesijos ekrano nuotraukas ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Jei esate fizinis asmuo ir užsiimate ūkine veikla (savarankiškai dirbantis asmuo) ir Jums nepavyko prisijungti, internetinėje bankininkystėje pateikite laisvos formos prašymą ir jame informuokite mus apie savo statusą ir prašymą prisijungti prie Verslo portalo.

Ar radai atsakymą į klausimą?