C KORTELIŲ DRAUDIMAS

Nepamiršk pasiimti su savimi C kortelės, kai leisiesi į nuotykius.

photo

Paslaugą teikia ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, registracijos numeris 304080146, adresas Ukmergės g. 280, 06115 Vilnius, Lietuva. Telefonas +370 5 249 1911, el. paštas: info@compensa.lt, www.compensa.lt.

icon

Draudimas kiekvienai kelionei, visame pasaulyje

Nurodytas limitas taikomas vienam atvejui, o ne laikotarpiui.

icon

Apdrausti pirkiniai

Pirkinių draudimas galioja 180 dienų nuo prekių gavimo.

icon

Jokių papildomų išlaidų

Visi draudimai jau įskaičiuoti į kortelės mėnesio mokestį.

Kelionių draudimas

C supreme

C prime

C Infinite

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Apdrausti visi šeimos nariai - Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų
Medicininės išlaidos 100 000 EUR 300 000 EUR 500 000 EUR
Odontologinė pagalba 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Medicinos pagalbos išlaidos (akiniai, klausos aparatai, protezai ir kt.) 500 EUR 500 EUR 500 EUR
Bagažo draudimas - 1000 EUR 2000 EUR
Bagažo vėlavimas ilgiau nei 4 valandas - 400 EUR 700 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas*
- kelionės atšaukimas, užlaikymas,
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
- 2000 EUR 5 000 EUR
Lėktuvo bilietų keitimas - 200 EUR 400 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį - 2000 EUR 3000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas - 10 000 EUR 20 000 EUR
Teisinė pagalba - 1000 EUR 10 000 EUR
Nelaimingi atsitikimai 10 000 EUR 30 000 EUR 50 000 EUR
Sportas** -
Užsisakyti „C supreme“ Užsisakyti „C prime“ Sužinoti daugiau

C supreme

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Apdrausti visi šeimos nariai -
Medicininės išlaidos 100 000 EUR
Odontologinė pagalba 500 EUR
Medicinos pagalbos išlaidos (akiniai, klausos aparatai, protezai ir kt.) 500 EUR
Bagažo draudimas -
Bagažo vėlavimas ilgiau nei 4 valandas -
Kelionių nepatogumų draudimas*
- kelionės atšaukimas, užlaikymas,
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
-
Lėktuvo bilietų keitimas -
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį -
Civilinės atsakomybės draudimas -
Teisinė pagalba -
Nelaimingi atsitikimai 10 000 EUR
Sportas** -
Užsisakyti „C supreme“

C prime

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Apdrausti visi šeimos nariai Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų
Medicininės išlaidos 300 000 EUR
Odontologinė pagalba 500 EUR
Medicinos pagalbos išlaidos (akiniai, klausos aparatai, protezai ir kt.) 500 EUR
Bagažo draudimas 1000 EUR
Bagažo vėlavimas ilgiau nei 4 valandas 400 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas*
- kelionės atšaukimas, užlaikymas,
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
2000 EUR
Lėktuvo bilietų keitimas 200 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį 2000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas 10 000 EUR
Teisinė pagalba 1000 EUR
Nelaimingi atsitikimai 30 000 EUR
Sportas**
Užsisakyti „C prime“

C Infinite

Draudžiamos rizikos Draudimo suma vienam atvejui, EUR
Apdrausti visi šeimos nariai Kartu keliaujantis sutuoktinis arba gyvenimo partneris, tėvai, vaikai ir anūkai iki 21 metų
Medicininės išlaidos 500 000 EUR
Odontologinė pagalba 500 EUR
Medicinos pagalbos išlaidos (akiniai, klausos aparatai, protezai ir kt.) 500 EUR
Bagažo draudimas 2000 EUR
Bagažo vėlavimas ilgiau nei 4 valandas 700 EUR
Kelionių nepatogumų draudimas*
- kelionės atšaukimas, užlaikymas,
- praleidžiate jungiamąjį skrydį
5 000 EUR
Lėktuvo bilietų keitimas 400 EUR
Išskaitos padengimas pagal transporto nuomos sutartį 3000 EUR
Civilinės atsakomybės draudimas 20 000 EUR
Teisinė pagalba 10 000 EUR
Nelaimingi atsitikimai 50 000 EUR
Sportas**
Sužinoti daugiau

Kelionių draudimas vienai kelionei galioja pirmąsias 90 kalendorinių dienų, o kelionių skaičius per metus neribojamas. Kelionių draudimo sumos priskiriamos C kortelės naudotojams iki 80 metų (įskaitant). Vyresni nei 80 metų klientai nėra apdrausti.
* Dėl kelionės atšaukimo ar nutraukimo mokant draudimo išmoką taikoma 15% išskaita.
** Draudimas negalioja, jei dalyvaujate sporto varžybose kaip profesionalus sportininkas

„C supreme“, „C prime“ ir „C Infinite“ kortelėms


Bus kompensuojamos gydymo užsienyje išlaidos staigios ligos ar nelaimingo atsitikimo atveju, įskaitant apsilankymą pas gydytoją, vaistus, skubią operaciją, skubią odontologinę pagalbą, nėštumo komplikacijas, techninės įrangos įsigijimą ir COVID-19 ligą.
photo

„C prime“ ir „C Infinite“ kortelėms


Transporto ir apgyvendinimo išlaidos bus kompensuojamos, jei:
  • kelionė buvo atšaukta dėl staigios ar ūminės ligos ar Nelaimingo atsitikimo įvykio;
  • klientas pavėluoja į kitą transporto priemonę, jei skrydis vėluoja dėl techninių priežasčių ar oro sąlygų.
Jei bagažas vėluoja ilgiau nei 4 valandas, bus kompensuojamos būtiniausių prekių ar kelionei skirtų daiktų, pavyzdžiui, klimatui tinkamų drabužių ar sporto įrangos, įsigijimo ar nuomos išlaidos.
photo

„C prime“ ir „C Infinite“ kortelėms


Draudimo apsauga galioja aktyviam mėgėjiškam sportui, pavyzdžiui, žygiams į kalnus iki 3000 m aukštyje be specialios kalnų įrangos, važiavimui dviračiu ar nardymui iki 10 metrų gylyje. Kalnų slidinėjimas, snieglenčių sportas ir važinėjimas sniego motociklais apdrausti tik tada, kai dalyvaujama veikloje specialiai įrengtose trasose. Visą apdraustų sporto veiklų sąrašą rasi Taisyklėse ir sąlygose.
Sporto draudimo apsauga negalioja profesionaliam sportui ir dalyvavimui visų rūšių varžybose.
photo

„C prime“ ir „C Infinite“ kortelėms


Jei kelionės metu išsinuomota transporto priemonė patiria žalą, o nuomodamas transporto priemonę įsigijai KASKO draudimą, tuomet tavo kortelės draudimas padengs iki 2000 EUR išskaitos sumą „C prime“ kortelei, o „C Infinite“ – iki 3000 EUR.
photo

Pirkinių draudimas

C supreme

C prime

C Infinite

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, sugadinimas ar sudaužymas 180 dienų nuo prekių gavimo. 5 000 EUR / 2 500 EUR 10 000 EUR / 5 000 EUR 10 000 EUR / 5 000 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma prabangos prekėms ir laikrodžiams:
- juvelyriniai dirbiniai, taurieji metalai (auksas, platina, sidabras ir kt.) ir akmenys, perlai, kailiai ir kailiniai gaminiai;
- laikrodžiai.
400 EUR 400 EUR 400 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma asmeninei elektronikai ir priedams:
- Kompiuteriai, kompiuterių komponentai ir periferinė įranga;
- mobiliesiems telefonams;
- akiniai, įskaitant akinius nuo saulės;
- išmanieji laikrodžiai ir apyrankės; ausinės
800 EUR 1600 EUR 1600 EUR
Pristatymo rizika - 500 EUR / 500 EUR 500 EUR / 500 EUR
Permoka už draudžiamąjį įvykį 30 EUR 30 EUR 30 EUR
Užsisakyti „C supreme“ Užsisakyti „C prime“ Sužinoti daugiau

C supreme

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, sugadinimas ar sudaužymas 180 dienų nuo prekių gavimo. 5 000 EUR / 2 500 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma prabangos prekėms ir laikrodžiams:
- juvelyriniai dirbiniai, taurieji metalai (auksas, platina, sidabras ir kt.) ir akmenys, perlai, kailiai ir kailiniai gaminiai;
- laikrodžiai.
400 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma asmeninei elektronikai ir priedams:
- Kompiuteriai, kompiuterių komponentai ir periferinė įranga;
- mobiliesiems telefonams;
- akiniai, įskaitant akinius nuo saulės;
- išmanieji laikrodžiai ir apyrankės; ausinės
800 EUR
Pristatymo rizika -
Permoka už draudžiamąjį įvykį 30 EUR
Užsisakyti „C supreme“

C prime

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, sugadinimas ar sudaužymas 180 dienų nuo prekių gavimo. 10 000 EUR / 5 000 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma prabangos prekėms ir laikrodžiams:
- juvelyriniai dirbiniai, taurieji metalai (auksas, platina, sidabras ir kt.) ir akmenys, perlai, kailiai ir kailiniai gaminiai;
- laikrodžiai.
400 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma asmeninei elektronikai ir priedams:
- Kompiuteriai, kompiuterių komponentai ir periferinė įranga;
- mobiliesiems telefonams;
- akiniai, įskaitant akinius nuo saulės;
- išmanieji laikrodžiai ir apyrankės; ausinės
1600 EUR
Pristatymo rizika 500 EUR / 500 EUR
Permoka už draudžiamąjį įvykį 30 EUR
Užsisakyti „C prime“

C Infinite

Draudžiamos rizikos Bendra draudimo suma, EUR/draudimo suma vienam atvejui, EUR
Vagystė, sugadinimas ar sudaužymas 180 dienų nuo prekių gavimo. 10 000 EUR / 5 000 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma prabangos prekėms ir laikrodžiams:
- juvelyriniai dirbiniai, taurieji metalai (auksas, platina, sidabras ir kt.) ir akmenys, perlai, kailiai ir kailiniai gaminiai;
- laikrodžiai.
400 EUR
Didžiausia vieno draudžiamojo įvykio suma asmeninei elektronikai ir priedams:
- Kompiuteriai, kompiuterių komponentai ir periferinė įranga;
- mobiliesiems telefonams;
- akiniai, įskaitant akinius nuo saulės;
- išmanieji laikrodžiai ir apyrankės; ausinės
1600 EUR
Pristatymo rizika 500 EUR / 500 EUR
Permoka už draudžiamąjį įvykį 30 EUR
Sužinoti daugiau

„C supreme“, „C prime“ ir „C Infinite“ kortelėms

  • Pirkinių draudimas taikomas prekėms, įsigytoms parduotuvėse ir internetu su C kortele.
  • Jis kompensuoja ilgalaikio naudojimo prekių* remonto ar pakeitimo išlaidas vagystės, sugadinimo ar sunaikinimo atveju.
  • Jis taikomas daugumai pirkinių 180 dienų nuo prekių gavimo dienos.

* Ilgalaikio naudojimo prekės – tai prekės, kurių naudojimo trukmė ne trumpesnė kaip 3 metai. Prekės tarnavimo laiką nustato gamintojas.

photo

private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.1


private.ccards.insurance.purchase.tab.2.item.2
photo

„C prime“ ir „C Infinite“ kortelėms


Jei prekė nebuvo pristatyta per 90 dienų nuo pirkimo ir apmokėjimo momento, jums bus kompensuota pirkinio kaina. Draudimo apsauga galioja prekėms, už kurias gavote prekių išsiuntimo patvirtinimą, taip pat pardavėjo atsisakymą grąžinti už prekes sumokėtą sumą.
photo

Užsisakyk C kortelę neišėjęs iš namų

Tapk „Citadele“ klientu nuotoliniu būdu jau šiandien.

Interneto banku ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis galėsi naudotis iškart.

Kortelę gausi paštu per 5 darbo dienas.

photo
photo
photo

Jau esi klientas?

Užsisakyk naują C kortelę mobiliojoje
programėlėje arba interneto banke

Neradai atsakymo į savo klausimą?

Aplankyk interaktyvaus pagalbininko puslapį ir rask reikiamą informaciją

Interaktyvus pagalbininkas
Atidėtas skrydis

Draudžiamieji įvykiai:
– reguliaraus skrydžio atidėjimas arba atšaukimas dėl nuo kliento nepriklausančių priežasčių (techninių problemų, oro sąlygų);  
– skrydžių nesuderinamumas, pavyzdžiui, jei dėl pirmojo skrydžio atidėjimo praleidžiami jungiamieji skrydžiai. 

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
maitinimas, apgyvendinimas viešbutyje, vykimas į viešbutį ir atgal (dienos limitas 100 EUR)
skrydžių nesuderinamumo atveju — viešbučio išlaidos, kitos su transportu susijusios išlaidos (dienos limitas 100 EUR).
Teikiant prašymą išmokėti draudimo išmoką svarbu susisiekti su vežėju, kad šis pateiktų pažymą, patvirtinančią, jog skrydis buvo atšauktas arba atidėtas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
jei skrydis atidedamas arba atšaukiamas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietų arba įlaipinimo kortelės kopiją;
– maitinimo, transporto ir viešbučio išlaidas patvirtinančius kvitus. 

Jei nesutampa vieno skrydžio atvykimo ir kito skrydžio išvykimo laikas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietus (naujai įsigyto bilieto kopiją, nepanaudoto bilieto arba įlaipinimo kortelės kopiją);
– naujų bilietų pirkimo kvitus;
– viešbučio išlaidų, patirtų tarp skrydžių, kvitus, jei buvo naudojamasi tokiomis paslaugomis.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Prieš keliaudami sužinokite svarbią informaciją

Galioja kortelėms: C supreme, C prime, C Infinite, X Infinite, C Business.

Civilinės atsakomybės draudimas

Norėdami pateikti prašymą gauti civilinės atsakomybės draudimo išmoką, turite turėti trečiosios šalies pretenziją.

Draudžiamieji įvykiai:
– žala, padaryta trečiosios šalies sveikatai ar turtui dėl jūsų ar jūsų vaiko veiksmų arba neveikimo.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– skubi medicininė pagalba trečiajai šaliai;
– sugadinto turto remontas arba pakeitimas;
– gelbėjimo išlaidos;
– teisminio nagrinėjimo išlaidos.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– trečiosios šalies pretenziją (kopiją) jos nuostoliams padengti;
– valstybinės teisėsaugos institucijos patvirtinimą, kad incidentas įvyko;
– įvykio liudininkų pasakojimus arba bet kokius kitus įvykį patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Vėluojantis, sugadintas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– vėlavimas pristatyti bagažą į kelionės paskirties vietą ilgiau nei 2 valandas,
– bagažo praradimas, vagystė ar sugadinimas dėl vežėjo kaltės.

„Balcia“ dengiamos išlaidos: 
– išlaidos būtiniausioms, higieninėms prekėms, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;
– faktinė bagažo vertė, taikant 15 % nusidėvėjimą per metus, pradedant antraisiais metais; 

Svarbu:
– Nuostoliai, kuriuos jau padengė oro transporto bendrovė, nedengiami.  
– Norėdami gauti draudimo išmoką, turite kreiptis į oro uostą ir paprašyti dokumento, patvirtinančio, kad bagažas vėlavo, buvo sugadintas arba prarastas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus: 
– patvirtinimo dokumentą apie bagažo vėlavimą, sugadinimą arba praradimą; 
– bagažo bilietą;  
– kvitus, patvirtinančius būtiniausių daiktų įsigijimą, kuriuos įsigijote vietoj vėluojančiame bagaže buvusių daiktų (jei bagažas vėlavo);
– sugadinto bagažo nuotrauką, nurodant sugadinto bagažo įsigijimo metus bei kainą; remonto atveju reikia pateikti remonto išlaidas patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Pavogtas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– klientui priklausančio bagažo vagystė.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– išlaidos būtiniausioms prekėms, higienos reikmenims, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;

Svarbu! Apie bagažo vagystę privalote nedelsdami pranešti policijai, kai tik pastebėjote, kad bagažas buvo pavogtas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– policijos pažymą;
– kvitus už pirkinius, įsigytus per pirmąsias 48 valandas, pakeičiant pavogtame bagaže buvusius daiktus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Negalite išvykti į suplanuotą kelionę arba kelionę tenka nutraukti

Draudžiamieji įvykiai:
– sunkios ligos, nelaimingi atsitikimai, lėtinių ligų paūmėjimai, mirtis;
– teroro išpuoliai, atšaukti koncertai, nėštumo komplikacijos;
– būtinybė atvykti į teismą; jei reikia dalyvauti dėl kliento turtui padarytų nuostolių;
– jei kelionė nutraukiama dėl sunkios šeimos nario ligos, nelaimingo atsitikimo, lėtinių ligų paūmėjimo, mirties; teroro išpuolių.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– su užsakyta kelione susijusios išlaidos (lėktuvo bilietai, apgyvendinimas, transporto priemonės nuoma, bilietai į teatrą ar koncertą, jei keliaujama gyvenamosios vietos šalyje);
– nutraukimo atveju – naujų bilietų pirkimo, nepanaudotų nakvynių išlaidas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– anuliavimo ar atšaukimo priežastį patvirtinančius dokumentus (pvz., medicininius dokumentus, gydytojo pažymą);
– šeimos narių atveju – giminystės ryšį patvirtinančius dokumentus;
– kelionės išlaidas patvirtinančius dokumentus (apgyvendinimo, bilietų išlaidas, automobilio nuomos sutartis), sutartį su kelionių organizatoriumi (jei tokia yra);
– jei kelionė buvo nutraukta – naujus bilietus ir apmokėjimą patvirtinančius dokumentus;
– jei nelaimingas atsitikimas įvyko kelionės metu jūsų gyvenamojoje šalyje – informaciją apie nuolatinę (oficialią) gyvenamąją vietą.

! Kelionės atšaukimo rizika taip pat galioja kelionėms jūsų gyvenamojoje šalyje.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Prekė nepristatoma per 90 (devyniasdešimt) dienų

Kad „Balcia“ grąžintų už prekę sumokėtus pinigus:
– prekės vertė turi būti ne mažesnė kaip 20 eurų;
– prekė buvo užsakyta ir už ją buvo sumokėta, tačiau ji nebuvo pristatyta per 90 (devyniasdešimt) dienų nuo įsigijimo;
– turite gauti raštišką patvirtinimą, kad prekybininkas atsisako grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– pirkimo kvitą;
– raštišką patvirtinimą, kad prekybininkas atsisako grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Daugiau klausimų
Atidėtas skrydis

Draudžiamieji įvykiai:
– reguliaraus skrydžio atidėjimas arba atšaukimas dėl nuo kliento nepriklausančių priežasčių (techninių problemų, oro sąlygų);  
– skrydžių nesuderinamumas, pavyzdžiui, jei dėl pirmojo skrydžio atidėjimo praleidžiami jungiamieji skrydžiai. 

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
maitinimas, apgyvendinimas viešbutyje, vykimas į viešbutį ir atgal (dienos limitas 100 EUR)
skrydžių nesuderinamumo atveju — viešbučio išlaidos, kitos su transportu susijusios išlaidos (dienos limitas 100 EUR).
Teikiant prašymą išmokėti draudimo išmoką svarbu susisiekti su vežėju, kad šis pateiktų pažymą, patvirtinančią, jog skrydis buvo atšauktas arba atidėtas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
jei skrydis atidedamas arba atšaukiamas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietų arba įlaipinimo kortelės kopiją;
– maitinimo, transporto ir viešbučio išlaidas patvirtinančius kvitus. 

Jei nesutampa vieno skrydžio atvykimo ir kito skrydžio išvykimo laikas:
– oro linijų bendrovės dokumentą, patvirtinantį, kad skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba kad jus atsisakyta įlaipinti ir kodėl;
– bilietus (naujai įsigyto bilieto kopiją, nepanaudoto bilieto arba įlaipinimo kortelės kopiją);
– naujų bilietų pirkimo kvitus;
– viešbučio išlaidų, patirtų tarp skrydžių, kvitus, jei buvo naudojamasi tokiomis paslaugomis.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Prieš keliaudami sužinokite svarbią informaciją

Galioja kortelėms: C supreme, C prime, C Infinite, X Infinite, C Business.

Civilinės atsakomybės draudimas

Norėdami pateikti prašymą gauti civilinės atsakomybės draudimo išmoką, turite turėti trečiosios šalies pretenziją.

Draudžiamieji įvykiai:
– žala, padaryta trečiosios šalies sveikatai ar turtui dėl jūsų ar jūsų vaiko veiksmų arba neveikimo.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– skubi medicininė pagalba trečiajai šaliai;
– sugadinto turto remontas arba pakeitimas;
– gelbėjimo išlaidos;
– teisminio nagrinėjimo išlaidos.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– trečiosios šalies pretenziją (kopiją) jos nuostoliams padengti;
– valstybinės teisėsaugos institucijos patvirtinimą, kad incidentas įvyko;
– įvykio liudininkų pasakojimus arba bet kokius kitus įvykį patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Vėluojantis, sugadintas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– vėlavimas pristatyti bagažą į kelionės paskirties vietą ilgiau nei 2 valandas,
– bagažo praradimas, vagystė ar sugadinimas dėl vežėjo kaltės.

„Balcia“ dengiamos išlaidos: 
– išlaidos būtiniausioms, higieninėms prekėms, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;
– faktinė bagažo vertė, taikant 15 % nusidėvėjimą per metus, pradedant antraisiais metais; 

Svarbu:
– Nuostoliai, kuriuos jau padengė oro transporto bendrovė, nedengiami.  
– Norėdami gauti draudimo išmoką, turite kreiptis į oro uostą ir paprašyti dokumento, patvirtinančio, kad bagažas vėlavo, buvo sugadintas arba prarastas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus: 
– patvirtinimo dokumentą apie bagažo vėlavimą, sugadinimą arba praradimą; 
– bagažo bilietą;  
– kvitus, patvirtinančius būtiniausių daiktų įsigijimą, kuriuos įsigijote vietoj vėluojančiame bagaže buvusių daiktų (jei bagažas vėlavo);
– sugadinto bagažo nuotrauką, nurodant sugadinto bagažo įsigijimo metus bei kainą; remonto atveju reikia pateikti remonto išlaidas patvirtinančius dokumentus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Pavogtas bagažas

Draudžiamieji įvykiai:
– klientui priklausančio bagažo vagystė.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– išlaidos būtiniausioms prekėms, higienos reikmenims, išlaidos, susijusios su klimatui tinkamų drabužių, telefono įkroviklio įsigijimu, sporto inventoriaus nuomos išlaidos;

Svarbu! Apie bagažo vagystę privalote nedelsdami pranešti policijai, kai tik pastebėjote, kad bagažas buvo pavogtas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– policijos pažymą;
– kvitus už pirkinius, įsigytus per pirmąsias 48 valandas, pakeičiant pavogtame bagaže buvusius daiktus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Negalite išvykti į suplanuotą kelionę arba kelionę tenka nutraukti

Draudžiamieji įvykiai:
– sunkios ligos, nelaimingi atsitikimai, lėtinių ligų paūmėjimai, mirtis;
– teroro išpuoliai, atšaukti koncertai, nėštumo komplikacijos;
– būtinybė atvykti į teismą; jei reikia dalyvauti dėl kliento turtui padarytų nuostolių;
– jei kelionė nutraukiama dėl sunkios šeimos nario ligos, nelaimingo atsitikimo, lėtinių ligų paūmėjimo, mirties; teroro išpuolių.

„Balcia“ dengiamos išlaidos:
– su užsakyta kelione susijusios išlaidos (lėktuvo bilietai, apgyvendinimas, transporto priemonės nuoma, bilietai į teatrą ar koncertą, jei keliaujama gyvenamosios vietos šalyje);
– nutraukimo atveju – naujų bilietų pirkimo, nepanaudotų nakvynių išlaidas.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– anuliavimo ar atšaukimo priežastį patvirtinančius dokumentus (pvz., medicininius dokumentus, gydytojo pažymą);
– šeimos narių atveju – giminystės ryšį patvirtinančius dokumentus;
– kelionės išlaidas patvirtinančius dokumentus (apgyvendinimo, bilietų išlaidas, automobilio nuomos sutartis), sutartį su kelionių organizatoriumi (jei tokia yra);
– jei kelionė buvo nutraukta – naujus bilietus ir apmokėjimą patvirtinančius dokumentus;
– jei nelaimingas atsitikimas įvyko kelionės metu jūsų gyvenamojoje šalyje – informaciją apie nuolatinę (oficialią) gyvenamąją vietą.

! Kelionės atšaukimo rizika taip pat galioja kelionėms jūsų gyvenamojoje šalyje.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Prekė nepristatoma per 90 (devyniasdešimt) dienų

Kad „Balcia“ grąžintų už prekę sumokėtus pinigus:
– prekės vertė turi būti ne mažesnė kaip 20 eurų;
– prekė buvo užsakyta ir už ją buvo sumokėta, tačiau ji nebuvo pristatyta per 90 (devyniasdešimt) dienų nuo įsigijimo;
– turite gauti raštišką patvirtinimą, kad prekybininkas atsisako grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus.

„Balcia“ turite pateikti šiuos dokumentus:
– pirkimo kvitą;
– raštišką patvirtinimą, kad prekybininkas atsisako grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus.

Jei patyrėte galimai draudiminį įvykį ar norite pasikonsultuoti dėl draudimo sąlygų, susisiekite su SE „Balcia“ klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 520 50 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Kur kreiptis įvykus draudžiamajam įvykiui?

Jei kelionės metu draudžiamasis įvykis įvyko po 2024 07 01

photo

Susisiekite su Compensa klientų 24/7 aptarnavimo skyriumi skambindami telefonu +370 5 233 7775 arba rašykite el. laišką adresu citadele@ops24.eu.

Paraiška internetu

Jei pirkinį įsigijote po 2024 07 01

photo

Susisiekite su Compensa klientų aptarnavimo skyriumi skambindami telefonu 19111/+370 5 249 1911 arba rašykite el. laišką adresu info@compensa.lt. Darbo laikas: I-IV nuo 8-17 val. V nuo 8-16 val.

Paraiška internetu

Jei kelionės metu draudžiamasis įvykis įvyko iki 2024 06 30

photo

Susisiekite su SE Balcia klientų aptarnavimo skyriumi skambindami telefonu (+370) 5 2050 100 arba rašykite el. laišką adresu citadele@balcia.lt.

Paraiška internetu
chat logo